Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, maar ajax is nu eenmaal niks en dat nog wel ff zo blijven. Misschien dat ze na de winterstop van een RKC kunnen winnen maar meer ook nie :p
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een helden dat Maccabi, Heitinga is een nog grotere held

    Standbeeld voor hem op de Dam
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of Koeman perse weg moet, want het TEAM speelt namelijk slecht en dat zijn dus de spelers. Ik vind het altijd gezeik dat de trainer het weer heeft gedaan, terwijl het TEAM het toch slecht doet.
    Het enigste wat Ajax nodig heeft is een spits en een leidende verdediger. Rafael kan het leiden van Ajax niet aan dus er moet iemand anders komen, een echte leider dus. Ajax kampt ook nog met blessures (Maxwell, Galasek).

    FF voor de duidelijkheid, iedereen bij Ajax heeft die das.....
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Denk je dat het aan Koeman ligt ?
    Wie heeft vorig jaar ajax geholpen aan de landstitel? Koeman toch ?

    Ik denkd at het aan de spelers ligt, dat die niet met elkaar kunnen opschieten ? of samen spelen ? en ze zijn te jong ?

    Heeft niks met koeman temaken
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    dit is toch geen team, dit zijn 11 persoonlijkheden die zichzelf supergoed vinden!
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    schuld van koeman?
    nee dacht het niet
    waar draaide het spel om vorig jaar?
    om zlatan ibrahimovic juist ja die door het bestuur op het laatste moment is verkocht
    voor 18 miljoen........................
    en een vervanger zoeken??
    niet gedaan, we hebben anastaciou maar die heeft niet die kwaliteiten die zlatan had
    we hebben sonck.........nou laat maar
    en de vervanger moet aborah zijn.......maar hij moe nog ontwikkelen en wennen aan ajax
    waar het om gaat, ajax heeft geen echte spits terwijl het spel dat ajax speelt een echte spits nodig heeft, laat aborah ontwikkelen en zoek ipv 4 rechtsbuitenspelers eens een echte vervanger voor mitea (die op dit moment niet goed speelt ) ipv van die langzame boukari
    en dat koeman de schuldige is...........jah alsof koeman het zonder bestuur allemaal doet
     
  7. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Koeman moet gewoon nog ff blijfen.
    Die spelers kunnen het best wel, maar zijn alleen ff uit vorm daar zou een andere trainer ook niet echt veel aan kunnen veranderen hoor.
    En het komt gewoon allemaal door die loui van gaal die ibrahimovic liet vertrekken, want het was echt niet koeman hoor die dat wou die wou zijn selectie ( + spit) bij elkaar houden ze hebben nu toch geen spitsen meer.
    Dat is gewoon het probleem loui van gaal had dan ook wel voor een opvolger kunnen zorgen voor Slatan.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ons Ajax is uit vorm... Geen trainer kan dat veranderen, vorm is een ongrijpbaar fenomeen. Neemt niet weg dat ik Koeman GEEN goede trainer vind. Zijn aankoopbeleid is triest, hij zet de verkeerde poppetjes op de verkeerde plekken neer. Je koopt een rechtsbuiten en die zet je lekker linksbuiten (klinkt logisch toch?) en een pure spits (Sonck) zet je lekker iedere x maar weer rechtsbuiten.

    De spelers als individu zijn nog steeds van hoog niveau, maar als team functioneert het gewoon niet meer, en dat ligt deels ook aan de trainer. Wij kunnen het beste gewoon lekker afwachten, en kijken of Koeman een toptrainer is ja of nee...
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Onzin, een team hangt niet van een voetballer af.
    En zeker geen spits. Die kan namelijk helemaal niks alleen beetje voorin staan..
     
  10. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    De meeste spelers zijn uit vorm. En dat lage tempo dat ze gister speelden komt alleen maar omdat ze geen aanspeelpunt in de spits hebben. Ajax moet echt gauw een spits kopen en zorgen dat het weer rustig binnen Ajax wordt. En rust krijg je waarschijnlijk ook door een nieuwe trainer aan te stellen.
     
  11. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk als ze ibrahimovic nog hadden gehad dat ze toch wel ff wat beter speelde hoor.
    Zeker meer doelpunen en betere aanvallen.
    En zo`n spits kan dan echt wel het verschil maken in zo`n team
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Sluit ik me helemaal bij aan. Nadat Zlatan is verkocht ging het alleen nog maar slechter met Ajax en dat ligt dus niet aan Koeman.
    De aanvallen zijn er steeds in wedstrijden, nu alleen nog iemand die ze er legt. Resultaat: Doelpunten, en dat heeft Ajax nodig.
     
  13. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Een spits kan alleen goed functioneren als die goed bediend wordt door zijn medespelers. Als ajax zo speelde als gister dan zou ibrahimovic geen verschil kunnen maken. Maar goed de echte kenner is natuurlijk gewoon voor Emmen :D

    Emmen!
     
  14. burdie

    burdie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    koeman speelt niet het zijn de spelers die het verkeerd doen daar ligt het aan niet aan koeman speelde van der vaart goed nee als hij goed speelde vond iedereen koeman goed dus dat gejank over koeman is een kutboel koeman blijft voor mij de man
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden haalde Ajax de kwartfinale van de CL. Sindsdien is het team alleen maar slechter geworden met heel veel dezelfde spelers. De standaard spelers die dan opgenoemd worden die weg zijn en gebruikt worden als excuus:

    - Chivu -> was idd een goede speler, maar had zijn foutjes (zijn schuld dat ze niet de halve finale haalden

    - Van der Meijde -> is niet goed, dus geen gemis. speelt 95% van de tijd slecht.

    - Ibrahimovic -> nu is ie goed, 2 jaar geleden nog absoluut niet

    Een aantal spelers staat nu gewoon stil in hun ontwikkeling (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Pienaar, De Jong, etc). Koeman kan zich dat aanrekenen, want hij is blijkbaar niet in staat om dit team beter te maken.

    Verder is het absoluut onbegrijpelijk dat de verdediging een van de zwakste gedeelten van de ploeg zijn met Koeman en Krol als trainers. Toch zelf geen onverdienstelijke spelers in dat gedeelte van het veld. Heitinga maakt kapitale blunders, keer op keer. En telkens stelt ie hem weer op (op die positie).

    De opstellingen van Ajax zijn ook altijd een raadsel. Laatst was er een wedstrijd waarin Rosales op linksbuiten stond (is rechtsbuiten), Van de Vaart in de spits (is middenvelder) en Sonck rechtsbuiten (is spits). Ja sorry hoor, maar dan kan je het de spelers niet aanrekenen dat ze niet optimaal renderen. Waarom is het zo moeilijk om de mensen op de plekken neer te zetten waar ze horen?

    Het transferbeleid is ook om te janken. Je gaat je beste en vrijwel enige spits verkopen aan je grootste concurrent in de CL zonder een alternatief te hebben. Nee, dan gaan we een rechtsbuiten kopen (Rosales), waarvan we er al 2 hebben (Tom de Mul en Daniel de Ridder).

    Tuurlijk spelers spelen slecht, maar de trainer stelt ze op.

    Een treffende opmerking kwam 3 jaar geleden op mijn vaders werk en ik begrijp nu wat hij bedoelt. Een collega van hem is aanhanger van Vitesse. Toen Koeman verhuisde van Vitesse naar Ajax zei hij :"veel plezier ermee en bedankt dat jullie hem hebben overgenomen".
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, Koeman moet blijven want dan maakt Feyenoord ook nog even een kans.
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    En Leo Beenhakker terug please...
    Hij en Adriaanse waren eigelijk verantwoordelijk dat Ajax tegen AC Milan in de kwartfinale van de CL stonden.

    Je kunt niet alleen de spelers afrekenen om hun spel. Er zit geen idee achter en daar is Koeman toch echt voor. En mischien is het leuk om Huntelaar te kopen ofzo...
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat was toch echt de schuld van Passanen
     
  19. Een coach moet niet alleen blijven als het goed gaat, maar JUIST als het slecht gaat. Dat hoort erbij.

    In dit geval vind ik dat Koeman nooit iets goeds gedaan heeft. Alles was al voor hem gedaan door Adriaanse. Daarom vind ik in dit geval dat hij wel weg moet (al eerder).
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Denk dat het meer aan de arrogante opstelling van de spelers ligt, dan aan de trainer. Over-verwend tuig wat daar nu rondloopt, allemaal een grote bek over hun talenten en gelijk naar iedereen wijzen als het een keer niet lukt.
     

Deel Deze Pagina