1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Koeman probeert nu met de 'jonkies' te presteren maar dat wil gewoon nog niet en met die nieuwe argentijn enzo en dat lukt dus nog nie echt. ik ben het dus met lekkerbek eens dat transfersysteem verrot is bij ajax en dat de opstelling altijd de grootste vraag is :confused: .
    Als het aan mij ligt mag Koeman dus weer oprotte naar Arnhem
     
  2. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge..neem het nou niet te serieus....
    Ik ben ook ajax-fan hoor :)

    Jij stelt Koeman verantwoordelijk voor de aankopen, maar dat wordt nog steeds bepaald door de technisch directeur -> Louis van Gaal dus, maar nu is ie gelukkig weg.
    Louis van Gaal heeft tegen Zlatan gezegd dat Ajax wel zonder hem kon, terwijl Zlatan graag bij Ajax wou blijven en Ajax eigenlijk niet zonder hem kon. Ajax mist nu gewoon een spits.
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het enigste goeie wat Koeman heeft gedaan is opgezet en gevormd door Adriaanse en Beenhakker.

    punt.
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind ook dat Koeman weg moet, niet omdat het allemaal 100% aan hem ligt, maar hij is wel de belangrijkste factor in mijn optiek voor het falen dit moment. Gisteren ook weer, linksback Grygera op rechts zetten. |:-

    Zoals al eerder gezegd lijkt zijn aankoopbeleid nergens op, Soetaers Sonck Anastaciou Boukhari Grygera Escude, need i say more. Toen Adriaanse aantreedde bij Ajax zei hij dat hij een elftal zou opbouwen dat binnen drie jaar kwartfinale CL zou halen. Dat is gelukt, weliswaar zonder Adriaanse, maar het was wel zijn elftal. Naarmate Koeman langer bij Ajax zit is het steeds minder geworden, en dit terwijl de spelers grotendeels hetzelfde zijn gebleven. Iedereen is gewoon minder gaan presteren naarmate ze langer met Koeman te maken hebben. _0/
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax had vorig jaar ipv Anastasiou veel beter Huntelaar (die was al redelijk op dreef bij AGOVV) of mischien zelfs Ikedia ofzo kunnen kopen. Je kon gewoon met logisch redeneren wel bedenken dat Anastasiou niet past in een dergelijk strategisch ingestelde ploeg.
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dude...om naar Maccabi - Ajax te gaan moest ik ong. 600 euro neertellen. Voor dat geld ga ik en naar Munchen en naar Juventus en hopelijk na de winterstop nog een europese uitwedstrijd. Keuze lijkt me makkelijk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Koeman is op de goede weg! Ajax in het rechterrijtje en zijn doelstelling is behaald!!!
    Gister pakkie van ECHTE joden, DOET DAT ZEER?!
     
  8. alkmaarder

    alkmaarder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    4-1 _O_ _O_ _O_

    _O_ AZ ALKMAAR!!!!!! _O_

    en Koeman is gewoon beroerd ja, ze hadden Adriaanse moeten behouden (hebben ze gelukkig niet gedaan }:] )
     
  9. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    E mensen AJAX gaat dit jaar 8) degraderen 8) ze voetballen niet echt meer als team, he en koeman is niet echt meer goed bezig, dus koeman moet opstappen en een ander team zoeken voordat AJAX degradeerd.

    _O_ Feijnoord _O_
    _O_ Feyenoord _O_
     
  10. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Feijnoord??
     
  11. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe triest, die gast is voor feyenoord en dan weet ie niet eens hoe die t schrijft..

    maar over ajax, lees net dat het allemaal verwende mannetjes zijn enzo. dit klopt niet helemaal, aantal spelers zijn zekers 'verwend' maar spelers als heitinga, de jong, de ridder of de mul zijn echt niet zo. zie het maar zo: ajax zit een een zware dip dit seizoen, en daar komen ze gegarandeert nog wel uit voor het einde van het seizoen. voetbal is zo vaag, als ajax dit weekend wint en ook volgende week tegen feyenoord is iedereen weer blij en kan het zo weer bergopwaarts gaan.
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Koeman moet weg?

    Dikkelul, die spelers moeten eens gaan begrijpen dat ze nog niks op wereldniveau hebben gepresteerd. Ze zijn zo arrogant als de tering, van de vaart denkt dat ie alles kan maken, netzoals sneijder, heitinga en sonck.

    Ze moeten eens gaan begrijpen dat je praatjes mag hebben over opgesteld worden als je ook daadwerkelijk iets presteerd. Helaas zijn de spelers gewoon te dom daarvoor. Welke idioot gaat als spits de heletijd met zn rug naar de verdediging toestaan? van de vaart krijgt het voor elkaar.

    Het zijn de nederlanders die het daar verzieken en het niet helemaal begrijpen en zichzelf groter wanen dan ze zijn.
     
  13. JanTheXboxMan

    JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar alleen moet koeman ze dat eens goed duidelijk maken.
     
  14. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het er helemaal mee eens dat Koeman weg moet, dat sommige feyenoord supporters het prettiger vinden als ie pas na Ajax-feyenoord weg moet zegt alleen maar iets over de angst die ze hebben voor Ajax.

    Maar waarom moet Koeman weg ?

    Ik denk dat hij niet datgene haalt uit z'n spelers wat ie aan het begin van dit seizoen voor ogen had.
    Hij kan ze niet motiveren en inspireren, dan gaat het heel snel berg afwaarts.
    Maar dan de vraag wie hem moet opvolgen ?
    Co komt niet en Ajax wil hem ook niet, ik weet eerlijk gezegd niet wie hem op moet volgen (ik heb er ook nog niet erg over na gedacht).

    Het moet in ieder geval weer een trainer zijn die mij, en met mij velen, weer met plezier naar het stadion laten gaan.
    Ik ga altijd naar alle thuiswedstrijden en woon ook zeer dichtbij het stadion maar afgelopen zondag kon ik het gewoon niet opbrengen om m'n enige vrije middag op te offeren om weer een saaie 1-0 te gaan bekijken.
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is zeker waar dat sommige spelers te veel praatjes hebben, maar dat komt ook deels doordat Koeman geen echte autoriteit heeft binnen die groep. Maar ik denk niet dat dat invloed heeft op de prestaties, net zoals die onzin dat het verwende miljonairs zijn. Als je op dat voetbalveld staat, of je nou v.d. Vaart heet of Escude, dan wil je maximaal presteren. Dat geldt voor iedere speler waar ook ter wereld, en daar staat het gedrag buiten het veld los van. En het feit dat men nu niet presteert komt doordat iedereen uit vorm is, en als een hele selectie uit vorm is, dan lijkt het mij dat er iets mis is met de trainingen.
     
  16. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel typerend voor de grote schare nep fans die AJAX altijd gehad heeft dat men nu Koeman afvalt is kenmerkend voor de grote groep teletekstsupporters die AJAX rijk is.....een mooie gewetensvraag nalv al dit commentaar, wie van de zogenaamde "joden" is er bij meer dan 10 wedstrijden van "hun" club geweest....

    ik ben als fanatiek Feyenoorder fan van voetbal met hart en ziel. dat ontbreekt er bij AJAX. kinderen, overlopend van onterechte arrogantie. alhoewel arrogantie altijd al kenmerkend is geweest voor Amsterdammers, moet het wel ergens op gebaseerd zijn.AJAX van nu stelt NIKS voor, dat ligt niet aan de kwaliteit van de spelers maar aan het ontbreken van ECHTE leiders, mannen met ervaring en ballen.

    jammergenoeg is het waarschijnlijk maar een fase waar deze irritante groep pestventjes doorheen gaat. het zou schitterend zijn als die eeuwige arrogantie nu eens wordt beloond, met NIKS

    met vriendelijke groet......
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha ben het helemaal met je eens!!!
    maar ik merk ook dat heel veel ajax suporters nu ajax al af vallen omdat ze aan het verliezen zijn en dat heb je bij feyenoord teminste niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als echte Ajax supporter (die 10 wedstijden bij mijn club bedoel je vast per seizoen hoop ik :) ) ben ik het deels met je eens. Er zijn veel nep supporters onder de Ajacieden, maar je vergist je in de hoeveelheid echte supporters die Ajax rijk is.

    De arrogantie en de bluf van Ajax is juist hetgeen wat ons sterker maakt dan de andere clubs in Nederland. Wij zijn de meest succesvolle club in Nederland en zijn daar trots op. Zolang wij onze trots, bluf en arrogantie niet verliezen is er niets aan de hand. Zelfs Ajax heeft weleens een minder seizoen :) . Dit is echt niet de eerste keer dat het zo slecht gaat. Geeft niets, als we maar zorgen dat we onszelf blijven.

    Gelukkig is ons motivatieprobleem vaak niet aanwezig als we tegen onze geliefde Feyenoord mogen spelen. Dus ik begrijp de angst van jullie wel hoor _O_ . Maak je maar geen zorgen: tegen Feyenoord blijft alles zoals het hoort, wij zullen weer winnen.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee tuurlijk niet joh. Bij Feyenoord hoor ikde supporters nooit hun eigen ploeg uitfluiten als ze een keer wat minder spelen. Dream on man.

    Tevens zijn wij in tegenstelling tot jullie niet gewend om zo slecht te spelen ;) . Vandaar dat Ajax supporters eerder commentaar hebben als het niet loopt. We zijn namelijk beter gewend. Als jij iedere ochtend kaviaar op je brood krijgt begin je ook te morren als je het opeens met pindakaas moet doen. Dat is een menselijke reactie ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Guttegut, daar kom het oude cliché weer uit de mond van mensen die er iets denken vanaf te weten 'het zijn allemaal verwende miljonairs'. :{

    Punt is dat Koeman Ajax niet beter maakt. Twee jaar geleden hadden ze een goed elftal, zijn ze door ontwikkeld? Nee,in tegendeel. Koeman kan er niet mee omgaan, en straalt ook geen autoriteit uit.

    En voor de mensen die zeggen dat het niet aan de trainert ligt, maar aan de spelers, want die spelen slecht: leg mij eens uit wat een trainer dan überhaupt voor invloed heeft op een team. Alleen de opstelling? :{

    Maar goed, laat Koeman nog maar een jaartje zitten. Eindigen ze in 2006 lekker 14e ofzo. Des te beter voor Feyenoord :).
     

Deel Deze Pagina