1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk cyrax, met jou ka ik praten! ;)
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    I rest my case.
    Dat is ook echt de reden waarom 'jullie' arrogant gevonden worden. :{
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  3. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op hou t wel ff normaal hier en verpest deze thread niet met grote lettertypes etc!!!!
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op hou t wel ff normaal hier en verpest deze thread niet met grote lettertypes etc!!!!
     
  5. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet sloeg op tilt sorry voor de 3 dubbele post
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  6. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff 1x posten anders verpest je de thread ;) ;)
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    No one likes us, we don't care

    Wat kan mij het nou schelen wat utregters of rotterdammers van ons vinden, ik kan alleen maar lachen om die frustratie van jullie.

    Wij zijn gewoon een heel kritisch publiek en pikken het niet als er geen inzet is en dan willen we wel eens onze afkeer laten blijken...is dat dan je team laten vallen ?

    En nog iets, als Ajax alleen maar teletekst joden en nep supporters heeft wat doen dan al die trouwe 49000 fans dan elke twee weken in de ArenA ?

    Misschien moet je maar eens opzoeken wat het woord to support betekent, een "teletekst jood" is in zijn ogen ook een supporter.
    Ik zit elke twee weken in het stadion met een groepje vrienden onder het genot van een biertje naar de wedstrijd te kijken en ga zo nu en dan naar een uitwedstrijd in europa, ben ik dan een echte supporter ?
    Of moet ik dan ook rellen ? Sorry maar dat laat ik tegenwoordig over aan de jonge garde.

    Niemand bepaalt wie er een echte supporter is en al helemaal niet onze vrienden uit de domstad of nog erger.

    En wie is er nou trouw aan z'n club.
    Er zitten meer supporters in de ArenA dan in de kuip, terwijl rotterdam toch een echte voetbalstad is zoals ze daar verkondigen.
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah, 'Only sing when you're winning' supporters dus bij Ajax.
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, koeman ontslaan... das een van de beste trainers die er zijn... wie wou je dan aanstellen? capello of zo???

    laat die vervelende mannetjes nou maar is gaan voetballen... vd vaart / sneijder / heitinga

    als koeman ze niet op de rails krijgt dan lukt niemand dat...
     
  10. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Top punt van arrogantie. Gelijk ook de reden waarom heel veel mensen een schijt hekel hebben aan Ajakkes. _0/

    Geen kritisch, maar een VERWEND publiek. Je steunt de club door goede en slechte tijden. :)

    Ja dan ben je een echte supporter. En rellen is al helemaal nergens voor nodig. Gebeurd ook in Utreg en dat keur ik ook af.

    Toch is het raar dat in die frituurpan totaal geen sfeer is en in de mooie Galgewaard volop.

    I rest my case

    P.S. aan de moordenaar van Theo van Gogh, zo kan het ook :)
     
  11. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de westrijd helaas niet bij kunnen wonen of zien, want zit momenteel in het buitenland. Utreg publiek laat ook weleens afkeer zien, maar gaan wij gelijk beginnen met teksten als "Foeke Booy moet weg!!!!!", "Bestuur moet oprotten" enz? NEE, want wij blijven de club steunen in goede en slechte tijden. Dit is gewoon even een tegenvaller, maar we moeten weer door. En het is inderdaad minder goed voor het Nederlandse voetbal.

    I rest my case.
     
  12. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Sub-zero,

    Vind jij het wel belangrijk wat "men" van utreg vindt ?
    Lijkt me niet toch ?
    Ben je dan arrogant ? :9


    We zijn inderdaad een verwend publiek GEWEEST, nu echt niet meer hoor maar ik blijf wel gaan ouwe.

    Ik ben het wel met je eens dat de sfeer in de ArenA beter kan.
    Ik vind dat utreg een lekker stadion heeft waarbij je dicht op het veld zit.
    Wij hadden ook liever een ander stadion gehad maar ja commercie gaat voor.

    Toch hou ik van m'n club en zal dat altijd blijven doen.

    I never rest my case *)
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet niet vergeten dat Rotterdam drie voetbalclubs heeft. En dat voor een stad met minder inwoners dan A'dam.... _O_
    Bovendien zitten er nu in die ArenA ook een flink aantal successupporters (doordat Ajax verleden jaar kampioen was). We zullen volgend jaar zien of het dan weer zo is....
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg koeman mag blijven, want ik zit er niet mee dat Ajax slecht presteerd.
     
  15. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 't weer. Het gaat even slecht met Ajax en al direct heeft de trainer volledig de schuld. Ben benieuwd hoeveel mensen er volgende week weer in de ArenA zitten, als je 't aan mij vraagt al snel wat minder. En ik durf ook te wedden dat als Koeman ontslagen wordt, hij bij z'n volgende club zeer veel succes zal hebben. Daaag Ajax _0/.
     
  16. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, heb vandaag willemII-Ajax zitten kijken en Ajax voetbalde vrij aardig. Hij heeft denk ik toch een goeie zet gedaan door er 6 spelers uit te laten die woensdag niks hadden gepresteerd. Maar ik blijf nog steeds van mening dat die weg moet, ik verander er niet van door 1 simpel wedstrijdje
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heeft hij deze thread eens gelezen en is hij ook tot de conclusie gekomen dat je de mensen op hun positie moet zetten waar ze horen.

    aan de opstelling van vanmiddag te zien, iig wel.
     
  18. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Koeman 1 vd beste trainers die er zijn?!!!
    Jahoor klaas, waar is dat op gebaseerd dan???
    Om even een paar feiten op een rij te zetten:
    Koeman heeft al bij Vitesse NIKS gepresteerd, allemaal aankopen waar supporters niet blij mee waren.
    Vervolgens word (Helaas!!) Co Adriaanse (naar mijn mening volledig onterecht) ontslagen bij Ajax, Ajax stond toen 1e.
    Koeman kon een gespreid bedje bij Ajax afmaken met werk en aankoopbeleid dat verricht is door Adriaanse en Beenhakker.

    Ajax werd dus ook kampioen en won (zij het onterecht) de amstelcup.
    We kwamen ver in de champions league (bijna halve finale).
    Het jaar daarop ging het al minder, maar toch werden we nog kampioen, hoewel dit (vond ik) gebeurde niet omdat Ajax nadrukkelijk beter was, maar omdat Feyenoord en PSV gewoon minder draaiden.
    Nu komen we bij dit seizoen.
    Het aankoopbeleid van Koeman en zijn gezag voor de spelers komen nu aan het licht.
    Spelers als Grygera, Escude, Anastaciou, en Sonck falen 1 voor 1 waar een ander als Sikora (ook na falen) inmiddels al naar Heerenveen is vertrokken.
    Spelers dus die aangekocht zijn door een (falende) Koeman
    De jonge spelers hebben bovendien allemaal een grote bek (vd Vaart, Sneijder, Heitinga, de Jong) maar presteren ho maar.
    Bovendien is vd Vaart totaal niet geschikt als aanvoerder.
    Een beleid dus gevoerd door een falende Koeman.

    Logisch dus dat van Gaal zegt :"ik heb hier geen trek in, zoek het maar uit"
    Van Gaal wil de lat bewust niet lager leggen, en dat lijkt me niet meer dan logisch.
    Ajax heeft de fouten gemaakt Adriaanse te ontslaan, beenhakker te laten gaan, van Gaal te laten gaan, en Koeman als trainer aan te houden.

    Wat ze nu moeten doen?
    Ik vind dat ze koeman moeten ontslaan (zie hierboven waarom) en iemand als Danny Blind als trainer nemen, en aan van Gaal vragen of die terug wil komen, want zoals in het verleden gebleken is konden van Gaal en Blind prima met elkaar samen werken met het bekende resultaat uit de jaren 90
    Bovendien kent Blind de Ajaxcultuur, en is hij met het 2e van meerdere keren kampioen geweest.
    Dus koeman, opzouten _0/ helemaal als Feyenoord volgende week van ons wint, want helaas... zelfs dat zie ik nu gebeuren.
     
  19. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik word een beetje moe van dit soort verhalen.
    Er zitten in de Arena successupporters omdat Ajax vorig jaar kampioen was???!!
    Tuurlijk... volgend jaar als PSV kampioen word zitten ze zeker daar, en het jaar daarop als Feyenoord kampioen word zitten ze daar... tuuuurlijk...

    Ajax heeft door nederland de meeste supporters, en Ajax verkoopt al jaren de meeste seizoenskaarten, dus lul niet van die onzin.
    Bovendien je hebt fc-utrecht -feyenoord niet gezien zeker???
    Toen het eenmaal 0-2 voor Utrecht stond ging het halve stadion naar huis, in de 75e minuut... nou nou... dat is nou echt wat je noemt een trouwe supporters.
    En over dat fluiten, dat gebeurt bij Feyenoord net zo goed als het slecht gaat, en al helemaal bij PSV.
    Kritiek hebben is toch toegestaan dacht ik....

    Trouwens...kijk eens in Italie:
    Toen het met Lazio Roma erg slecht ging, kregen ze tijdens de training gewoon bakstenen en vuurwerk naar hun hoofd.... dan valt een fluitconcert toch wel mee dacht ik zo...
     
  20. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, hij heeft het altijd goed gedaan en nu gaat het kut en moet hij weg...
    Bullshit. Dan kan ik nou ook threads gaan aanmaken dat Lokhoff wegmoet.
     

Deel Deze Pagina