1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij ziet het verkeerd, hij heeft een tijd lang geteerd op spelers die door Co Adriaanse gekocht zijn.
    Nu er daar een paar belangrijke van zijn vertrokken ( Vd Meyde, Chivu, Ibrahimovic en Mido) Valt hij door de mand.
    We hebben geen goede aanvoerder, en geen fatsoenlijke spits, en dat halve elftal draait niet en heeft een grote bek.
    Als je dat soort dingen als trainer niet ziet aankomen, niet weet te voorkomen en dus geen gezag hebt, want dat heeft koeman dus niet, en tel daarbij op dat slechte aankoopbeleid, want ehhh.... noem mij eens 1 goede speler die door koeman gehaald is????
    Juist ja. Er is een tijd van komen en een tijd gaan, en zijn tijd van gaan die is gekomen.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het niet. Koeman heeft vaak genoeg bewezen geen toptrainer te zijn, imo.
     
  3. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, TOP is ook niet echt nodig voor Ajax :+, als ze eens met een nulletje of 2 verliezen heeft de trainer het namelijk altijd gedaan :). Ach, Koeman is naar mijn mening wel een goede trainer, heeft hij tenslotte wel bewezen bij Vitesse en OOK Ajax als je het mij vraagt... Ajax heeft gewoon vormverlies, das alles.
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, vraag me af hoe hij zich bewezen heeft bij Vitesse. En bij Ajax. :{
     
  5. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse werd onder Koeman 4es, en presteerde sowieso goed.
     
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Vitesse werd 4e ja. Zou er een relatie tussen die prestatie en de grote financiële tekorten van Vitesse in het verleden en heden? Bovendien is dat niet echt 'je bewijzen' imo. :{ Hij heeft meer dan genoeg dingen gedaan die niet goed waren.
     
  7. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, misschien heb je gelijk. Maar ik heb altijd wel het gevoel gehad dat Koeman een goede trainer is.

    /Edit: @ The-Dentist, nou ik zal daar niet zo zeker van zijn van die supporters over het land. Feyenoord heeft volgens mij de grootste aanhang, Ajax is meer zo'n 'Elite-clubje', terwijl Feyenoord een echte volksclub is.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    graag even nieuw leven in dit topic:

    net auxerre - ajax gekeken -> koeman neem aub ontslag.

    Fantastisch idee om emanuelson te laten debuteren als je ZWAAR onder druk staat. ventje is 11 jaar en weegt 20 kg. Even wat body in de strijd gooien.

    Maar Koeman had nog een beter idee; laten we bij een corner tegen even een wissel toepassen (wederom een debutant). Obodai staat in het strafschopgebied en wordt op dat moment gewisseld. Erg slim, creeer je in ieder geval ruimte voor Auxerre om hem in te koppen.

    Het zal allemaal wel aan mij liggen.
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat ik niet voor ajax ben :+

    Serieus...Koeman kan beter weggaan. Valencia wilt hem graag las ik in de krant. Wie zou de opvolger worden??
     
  10. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten Cate!!!
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment van die wissel voel je hem al aankomen, en ja hoor.
    Uitstekende voetballer Koeman, maar totaal ongeschikt als trainer.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat is zonde. Ik was toch wel tevreden met Koeman. Hoewel het nu toch wat minder gaat met Ajax. Vorig jaar waren ze toch weer kampioen. Ja, ik ben benieuwd wie hem gaat opvolgen.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    niet mee eens.Spijt meer zeer.Maar iedereen bashed koeman nu.Maar Het is niet koemans fout dat ajax weer de fatale tegengoal krijgt in de laatste minuten.

    edit ik vrees trouwens wel dat ie weg gaat.Aleen heeft ie dat imo niet verdient.en al helemaal niet de ondankbaarheid van de fans op dit moment
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb helaas niet heel de wedstrijd gezien, maar wat ik gezien heb was niet erg overtuigend. Ik heb het laatste halfuurtje gezien, en daarin was Auxerre constant aan het aanvallen. Ze staan zwaar onder druk, en dan komt Koeman met 2 debutanten. :confused: Zowiezo vind ik het niet slim om ventjes van 18 te laten debuteren in Europa, maar zeker niet als je op het punt staat om een tegengoal te krijgen.

    Ik denk dat Koeman het niet meer lang volhoudt in bij Ajax. Als hij zondag uit bij Roda verliest (lastige uitwedstrijd) denk ik dat hij echt ontslag neemt. Er was al eerder in het seizoen een periode waarin getwijfeld werd aan Koeman (was geloof ik na thuisverlies tegen Heerenveen), toen is hij gebleven maar nu gaat het opnieuw erg slecht. Thuis gelijk spelen tegen ADO Den Haag ( 8) ), verliezen van Twente en bijna gelijk spelen tegen Den Bosch. Dat hoort gewoon niet bij Ajax. Dag Koeman. _0/
     
  15. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Koeman.. ach.. stop erover. Hij verprutst het werkelijk helemaal. Ik weet niet wat deze man allemaal in zijn hoofd haald. Ik weet nog zo goed dat hij na een wedstrijd gewoon aangaf geen toekomst meer te zien in deze groep. Mooi, dacht ik. Einde tijdperk koeman. Dus niet. Dan de afgelopen weken. Wedstrijd na wedstrijd voetbalt ajax belabbert. Dan na 10 min Ajax - Den Bosch begint het publiek te fluiten. Reactie koeman: "Na tien minuten fluiten is te gek, ze moeten achter ons staan". Nee meneer Koeman, dit is niet het resultaat van 10 min, dit is het resultaat van tientallen wedstrijden. Daarnaast zien de supporters al na 10 min dat het weer dezelfde kant op gaat als al die andere wedstrijden. En gezeik tegen de trainer omdat er geen mooi spel is... dat hoort er nou eenmaal bij al ben je trainer van Ajax! En dan nu. Ajax - Marseille. Ajax staat 2-1 achter, heeft behoefte aan ervaren spelers en wat doet Mr.Koeman. Hij brengt 2 debutanten in het team. Ongelovelijk. Ik denk dat het nu wel eens over mag zijn. Natuurlijk, het zal ook gedeeltelijk aan de spelersgroep liggen, alleen ik denk nu dat het tijd is voor een nieuwe wind. Ten Cate Holé Holé Holé!!
     
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wel makkelijk om het altijd op de trainer af te schuiven... die spelers zijn gewoon allemaal heel erg uit vorm, de enigen die wat mij betreft gister een voldoende haalden waren Stekelenburg, Trabelsi en Babel...

    als je die De Jong ziet spelen dan kan je Koeman toch niet de schuld geven? wat had die een slechte wedstrijd zeg... en Maxwell dan, normaal 1 van de beste spelers van Ajax, wat ging die in de fout bij die goal van Kalou zeg...

    het enige wat je Koeman kan aanrekenen is de aankoop van Charisteas die het elke wedstrijd loopt te verkloten...
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    WIE STELT ZE NU EIGENLIJK OP!!!!!!!! Als De Jong zo slecht was; wissel hem dan (en niet pas na 85 minuten, zoals bij Obodai).

    Koeman maakt constant verkeerde beslissingen:
    - verkeerde opstellingen
    - te laat ingrijpen
    - verkeerde aankopen
    - verkeerde verkopen
    - staat niet boven de groep (constant gezeik in de media)

    Soetaers, Sikora.............................................................
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Geef Koeman niet altijd de schuld, het hele team speelt gewoon slecht!
     
  19. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    ben het echt volledig met jou eens...

    ajax doet met toch niet zo veel... :D
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De dagen van koeman zijn geteld vrees ik. De opstelling en tactiek was ontzettend slecht gisteren. Ajax heeft ook gewoon verdiend verloren. En dan kan Koeman in de wedstrijd nog wat doen om de zaken recht te zetten. En dan zet hij twee debutanten erin. TWEE DEBUTANTEN! In een alles of niets-Europa Cup duel. Dan ben je wel heel slecht bezig. Ajax heeft gewoon een paar ijzervreters nodig. Maar die heeft hij allang verkocht. (Chivu, Pasanen, Bergdölmo):mad:
     

Deel Deze Pagina