Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel lekker gaan met Ajax!

    Heitinga, de jong, vd vaart, sneijder, stekelenburg zijn gewoon overgewaardeerde spelers en hebben het hele seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld.

    En als ze dan een keer op de bank moeten zitten klagen ze bij de pers over van alles en nog wat en brengen zo een heleboel onrust in de groep!

    Adriaanse was ook niet goed genoeg voor Ajax volgens de Fans, maar Co zit nog steeds in Europa.

    Nee, de eigen jeugd en de supporters zijn gewoon kritisch over anderen maar kunnen zelf geen kritiek verdragen.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is die eerste zin ironisch bedoeld? Voor de rest klopt het wel wat je zegt idd :) Vooral v/d Vaart is over het paard getild. Maar als je Ajax serieus goed vind draaien, verschillen we daar van mening ;)
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben geen ajax fan, dus ik vind dat het wel lekker gaat met ze :).
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Net op de radio gehoord dat Koeman waarschijnlijk is opgestapt.
     
  5. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    En dan? Danny Blind? Ik zeg haal Ron Jans na dit seizoen hij heeft het bewezen met groningen en hij lijkt me een nuchtere man die ajax op dit moment wel kan gebruiken.
     
  7. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft iig het charisma wat nodig is. Komt altijd goed over in de pers e.d.

    persoonlijk zou ik het ook nog niet zo verkeerd vinden als cootje weer terug zou komen _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah ik vind het toch een beetje jmmr.het is ook niet goed voor het team.Maargoed welke trainer ? : een trainer die past bij het spel van ajax.En dus niet een trainer van een verdedigende ploeg.Het moet ook iemand zijn die het goed met de groep kan vinden en de groep ook vertrouwen kan geven .
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind gewoon dat Koeman op een punt is gekomen van verzadigheid.
    Hij kan niet meer uit dit team halen, en ik denk dat de transfer van Zlatan het begin van het einde was. Ajax scoorde niet veel meer, en daardoor gingen de presaties omlaag.

    En om te zeggen dat Koeman een slechte trainer is, nee, dat klopt totaal niet. Hij heeft Ajax 2x kampioen van Nederland gemaakt, waarvan 1x de dubbel.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja ik ook, we moeten hem inderdaad credits geven voor de dubbel en natuurlijke de kwartfinale CL dat voelde weer even als het echte ajax.
     
  12. Hot Fm

    Hot Fm Dorpsgek

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet alleen aan Koeman. Ze speelde gisteren als brandhout en voor dat geld wat ze verdienen. Laten ze maar eerst maar wat zien op de grasmat. Ik vind gewoon betalen naar prestatie.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze te veel zouden verdienen, daar kun je lang over praten. Maar dat heeft weinig met Koeman te maken.
    Hier ff de prestaties van Koeman op een rij bij Ajax als trainer.

    Koeman tekende op 3 december 2001 een contract bij Ajax. Dat contract werd december 2003 verlengd tot 1 juli 2006. Onder Koeman werd Ajax in 2002 en 2004 landskampioen. In 2002 won Ajax met Koeman tevens de strijd om de Amstel Cup en de Johan Cruijff Schaal. Ook het prestigieuze Amsterdam Tournament werd onder leiding van Koeman in 2002, 2003 en 2004 op naam van Ajax geschreven. Bovendien drong hij met Ajax in het seizoen 2002-2003 door tot de kwartfinales van de UEFA Champions League.
    Nu dus gestrand in de UEFA-cup.

    Maar heeft iemand enig idee wie de opvolger wordt? Assistent-trainers Ruud Krol en Tonny Bruins Slot zullen de komende wedstrijden de taak van Koeman overnemen. Ajax beraadt zich op een aantal scenario’s voor de opvolging van Ronald Koeman.

    Wie zal dat worden...

    Edit\\
    bron: Ajax.nl
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Blind?!?

    ...of Neeskens misschien?

    ik had liever Koeman het seizoen zien afmaken...
     
  15. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het nu HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!! En daarbij komt dat het Ajakkes publiek verwend is. Iedereen in Nederland weet dit!!!!!!! Tuurlijk is Ajakkes een ploeg die ieder seizoen voor het kampioenschap moet gaan, maar als het even een paar weken niet draait, gaat het publiek gelijk moord en brand schreeuwen dat de trainer weg moet. Ook in mindere tijden moet je de club steunen. De trainer stelt het elftal op, dat is zijn werk, maar als die arrogante overgewaarde spelers als vd vaart, sneijder en de rest van dat zooitje ongeregeld niet presteren moet je daar dan de trainer de schuld van geven??

    Koeman had gewoon het seizoen af kunnen maken en dan had hij nog tijd zat gehad om een paar dingen recht te zetten. Kampioen worden waarschijnlijk niet meer, maar daar moet je dan maar is een keer genoegen meenemen.

    Koeman weg en dan???? Op zoek naar een nieuwe trainer, die van Ajakkes nu nog kampioen gaat maken???? Schei toch uit!!!!!!! Pak eerst de hele spelersgroep hard aan en stuur desnoods die verwande arrogante spelers naar het tweede elftal, zodat zij die hoogheidswaan uit hun hoofd kunnen halen!!!!!!!
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ten Cate, Neeskens, Stevens, Olsen, Adriaanse (Die laatste twee betwijfel ik aangezien die al een keer zijn ontslagen bij Ajax)

    Edit/ de trainer is overal eindverantwoordelijk voor. Die krijgt alle schuld. Ooit een speler ontslagen zien worden omdat het team het kut doet?

    En trouwens jullie zitten wel te zeiken of de arrogantie van Ajax. Maar andere clubs zijn misschien net zo arrogant als Ajax. Alsof feyenoord of psv spelers geen hebben/hadden die niet arrogant zijn. :mad:

    Ook lekkere fans zeg die van feyenoord... die flikkeren vuurwerk het veld op of gooien aanstekers naar juichende spelers. Lekker je club een boete aansmeren.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ron Jans verdient wel een kans bij een topclub vind ik.
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat volgens mij over misplaatste arrogantie.

    Een voorbeeld:

    Sneijder speelt slecht en wordt terecht op de bank gezet, hij valt in, scoort en zet de trainer voor schut.
    Zoals gisteren, hij verliest de bal en sjokt als een opaatje terug.

    Heitinga kan het laatste halfjaar geen man meer in de voeten aanspelen, zelfs niet als ze 3 meter verderop staan.

    De jong heeft het na een complimentje van Thierry Henry zo hoog in de bol dat hij denkt dat de ballen automatisch naar hem toekomen.

    Deze zogenaamde vedetten moeten eens kijken hoe het bij RBC, Vitesse, of de graafschap gaat.

    Spelers, publiek en bestuur horen op 1 lijn te staan en niet tegenover elkaar.
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou.. kweet niet of het nu wel zo slim is om hem te ontslaan.. want of je nu die krol dit seizoen of hij voor de groep zet... maakt ook weinig uit..

    ik ben feyenoord supporter ... en dan vind ik dat er meer reden is om gullit te ontslaan want die weet helemaal niet waar die mee bezig is.. dus ik vind het onzin om koeman te ontslaan want hij doet et beter
     

Deel Deze Pagina