Even een verhaaltje wat Fisico allemaal gedaan heeft
Ben gisteren met vrienden naar Amsterdam geweest, daar koninginnedag vieren. Eerst vanuit Hoogeveen rond 10.00 uur de trein gepakt en bij Amersfoort zat het al stampvol, dus ik was al bang dat het heel druk zou zijn. Dat was het dus ook, maar dat kon de pret niet drukken.
Eerst naar het Museumplein geweest en onderweg zagen we nog iemand die zich voordeed als Jezus maar wel ff met drie zwaarden stond te jongleren Stukje verderop kon je zien hoe sommigen (waarschijnlijk redelijk betaalde) studenten zich lieten bekogelijk met rouwe eieren. Wel leuk om te zien op zich. Jammer dat niemand zo'n ei juist onder het bord door probeerde te gooien
Daarna aangekomen op het Museumplein en tijdje blijven kijken naar verschillende optredens. Leuk sfeertje daar ook. Jammer was alleen dat je daar de hele tijd moest staan, dus toen zijn we na een paar uurtjes maar ff weggegaan en ergens gaan eten en drinken om daarna nog even door het Vondelpark te wandelen. Oja, en je kreeg op het Museumplein ook van die leuke maskers met het hoofd van de koningin erop. Kun je ook nog leuke dingen meedoen. Als je die bijvoorbeeld achterstevoren opzet, lijkt het net alsof ze vergeten is haar neusharen te knippen (het haar van de persoon die hem op had, kwam dan door dat kartonnen neusgat, waardoor je net dat effect had)
Onderweg naar het Vondelpark kon je ook nog ergens proberen te darten, maar dan anders. Op de plek van de Bull's eye hing namelijk een briefje van 10 euro en daar moest je alledrie de pijlen in gooien als je wilde winnen. Beetje jammer was dat ik in de eerste poging op de single 10 (in het bord) mikte ipv het briefje van 10. Beetje verkeerd begrepen Toen nog maar een tweede keer geprobeerd, maar die pijl belandde zowat in de dubbel 16. Dat was toch andere koek dan het normale darten op de juiste afstand, eigen (zwaardere) pijlen en zonder wind
Daarna dus wandel, wandel, wandel door het Vondelpark gedaan, waar ook nog een mafkees (wel een hele grappige) schaafijs stond te verkopen
Daarna nog even gegeten en daarna maar weer eens terug naar richting Zwolle/Hoogeveen/Ruinen gegaan. Uiteindelijk rond 21.00 uur al weer thuis, want ik moest vanochtend weer gewoon werken/stagelopen.
Nou, ik heb me wel goed vermaakt gisteren
Laatst bewerkt: 1 mei 2007