Koninginnedag 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 14 mrt 2007.

1. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0

Valt me nog wel mee.

Hij heeft aleen een hekel aan drukte, rommelmarkten
    , jumpstyle en traag lopende mensen.

Iets waar ik me ook aan irriteer, maar ik ga daarom ook niet meer naar rommelmarkten e.d.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Inderdaad. Het lopen langs het water en in het park bij de Euromast waar bijna niemand te vinden was was zeer geslaagd. En ook de kermis waar het niet zo druk was.

Net zoals jij ontwijk ik de druktes ook als het even kan. Helaas moest en zou me vriendin de stad in gaan. Met als compromis dat het maar een paar uurtjes zou zijn anders zou ik inderdaad haatdragend gaan worden jegens iedereen die me in de weg liep. Mijn geduld met mensen heeft een limiet.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Even een verhaaltje wat Fisico allemaal gedaan heeft :)

Ben gisteren met vrienden naar Amsterdam geweest, daar koninginnedag vieren. Eerst vanuit Hoogeveen rond 10.00 uur de trein gepakt en bij Amersfoort zat het al stampvol, dus ik was al bang dat het heel druk zou zijn. Dat was het dus ook, maar dat kon de pret niet drukken.

Eerst naar het Museumplein geweest en onderweg zagen we nog iemand die zich voordeed als Jezus maar wel ff met drie zwaarden stond te jongleren :eek: Stukje verderop kon je zien hoe sommigen (waarschijnlijk redelijk betaalde) studenten zich lieten bekogelijk met rouwe eieren. Wel leuk om te zien op zich. Jammer dat niemand zo'n ei juist onder het bord door probeerde te gooien :+

Daarna aangekomen op het Museumplein en tijdje blijven kijken naar verschillende optredens. Leuk sfeertje daar ook. Jammer was alleen dat je daar de hele tijd moest staan, dus toen zijn we na een paar uurtjes maar ff weggegaan en ergens gaan eten en drinken om daarna nog even door het Vondelpark te wandelen. Oja, en je kreeg op het Museumplein ook van die leuke maskers met het hoofd van de koningin erop. Kun je ook nog leuke dingen meedoen. Als je die bijvoorbeeld achterstevoren opzet, lijkt het net alsof ze vergeten is haar neusharen te knippen (het haar van de persoon die hem op had, kwam dan door dat kartonnen neusgat, waardoor je net dat effect had) :)

Onderweg naar het Vondelpark kon je ook nog ergens proberen te darten, maar dan anders. Op de plek van de Bull's eye hing namelijk een briefje van 10 euro en daar moest je alledrie de pijlen in gooien als je wilde winnen. Beetje jammer was dat ik in de eerste poging op de single 10 (in het bord) mikte ipv het briefje van 10. Beetje verkeerd begrepen 8) Toen nog maar een tweede keer geprobeerd, maar die pijl belandde zowat in de dubbel 16. Dat was toch andere koek dan het normale darten op de juiste afstand, eigen (zwaardere) pijlen en zonder wind :+

Daarna dus wandel, wandel, wandel door het Vondelpark gedaan, waar ook nog een mafkees (wel een hele grappige) schaafijs stond te verkopen :D

Daarna nog even gegeten en daarna maar weer eens terug naar richting Zwolle/Hoogeveen/Ruinen gegaan. Uiteindelijk rond 21.00 uur al weer thuis, want ik moest vanochtend weer gewoon werken/stagelopen.

Nou, ik heb me wel goed vermaakt gisteren :)

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Géén nood kerel , je bent lang niet de enige die een hekel aan drukke plaatsen heeft...en zeker niet als de drukte van voorafaan als het ware georchestreerd is...

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Koninginnedag begon in Hoorn, daar moesten we namelijk 's morgens om 9 uur (ik en vriendin) even wachten op wat vrienden, om met de trein naar Amsterdam te gaan. Toen die er waren, wij de trein in, we gingen niet eens proberen om een zitplek te zoeken, en zijn dus in het middendeel blijven staan, met nog een 10tal mensen, en we vonden het vol zat, dus elke keer als we bij een station kwamen, hielden wij de deur steeds dicht :D Was erg grappig om die mensen hun trein te zien missen :+

Eenmaal in amsterdam zijn we eerst naar het leidseplein gegaan, waarna we de jordaan in gedoken zijn, omdat me zus en een vriendin daar waren, uiteindelijk alleen me zus gevonden.. toen naar het leidseplein, wat andere vrienden op proberen te zoeken, maar op dat moment vond KPN het nodig om overbezet te zijn, dus ook die niet gevonden. toen was het alweer een uur of 3, zijn we richting Prinsengracht gegaan waar een vriend van me, net klaar was met werken, en hij wilde ons wel terug naar hoorn rijden met z'n auto. Dus dat scheelde weer een treinreis :cool:
    Eenmaal in hoorn ff langs de mac gegaan, waarna ik en m'n vriendin thuis afgezet waren, en om half 8 weer opgehaald werden om naar Schellinkhout te gaan, naar het strandje, daar heen gegaan met 9 man, in een 6 persoonsauto, de rit was al erg grappig, en op het strand daar was het echt supergezellig, toen wilden we nog uit, maar ik en m'n vriendin waren zo brak, dat we maar naar huis zijn gegaan. Maar was een erg geslaagde dag! :thumbs:

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Koninginnedag/nacht was nog net iets ergers dan vorige keer. Ik zou bij een vriend blijven slapen maar de volgende middag werd ik wakker in mijn eigen bed, 12 km verderop en ik weet nog steeds niet hoe ik er gekomen ben.

Ik weet nog wel dat het iig super was.

7. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn koninginnedag was ook perfecto, hele dag gedronken en volgende dag weer lekker laat wakker worden :p wat wilt een mens nog meer.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Halve week naar de tering geweest. Was erg leuk (dacht ik :+). Gister voelde ik me weer een beetje normaal. Wel lache dagen gehad.

Deel Deze Pagina