Lekker veel respect heb je dan voor je moeder PSV. Bij mij hoefden ze dat niet te proberen!
En wat jij zegt Cole tricker klopt niet. Dat heb ik NOOIT gezegd. Ik maakte de vergelijking met 11 september omdat je die in groepsverband wel kan waarderen. Toch? Ik wel tenminste. Maar als je diezelfde grap op tv zou doen op 11 september 2004, gevolgd door nog 10 van het zelfde soort grapjes, gaat het te ver! Dat ben je hopelijk wel met mij eens. Die parallel kun je ook naar kopspijkers trekken. In groepsverband zijn zulke grappen best leuk. Dat geef ik toe. Als iemand uit mn klas hem had verteld had ik best gelachen. Maar een stuk of 8 achterelkaar op een van de meest bekeken tv programmas van Nederland... door "volwassen" mensen... Dat gaat gewoon te ver!
En verder verwijt ik JOU van selectieve humor. Als men deze grap over een familie lid van jou had gemaakt die ****** had, of jij zelf... dan had je niet gelachen! En nu het om een of andere vage acrobaat gaat is het wél leuk! Verplaats je nu eens in andere mensen..... dat doe ik ook. En dan begrijp je pas hoe grof deze grappen waren.
Laatst bewerkt: 21 nov 2003