Ok omdat verschillende mensen hier nog al uit het oog schijnen te verliezen wat er nu precies gezegd is in kopspijkers, en de feiten buiten alle proporties opblazen. (volgens 1 poster kwam de sketch neer op: laat alle mensen met ****** verotten) Heb ik hier alle ''harteloze walgelijke'' grappen van bassie even neergezet. (de grappen duurde alles bijelkaar niet meer dan 2 minuten.
De beruchte Bassie en Adriaan sketch
Bassie: Weet je wat het is Jack er is gewoon geen mededogen meer in deze samenleving, Ik ken zelf iemand met ****** en daar komt zijn eigen broertje niet eens bij langs.... Ja dat is mischien een slecht voorbeeld.
Jack: Waarom ga je dan niet bij hem langs?
Bassie: daar heb je toch kliniclowns voor. Ik begrijp het ook wel van adriaan dat hij zo'n beetje vervelend interview geeft hoor. Hij heeft natuurlijk een uitlaatklep voor z'n ziekte nodig, laat hem maar even ******en
Jack: Het lijkt wel het einde van bassie en adriaan?
Bassie: Nou eerder van adriaan, Ik ga gewoon door (zet het bekende bassie en adriaan lied in) Bassie.. Bassie.. en zie je Bassie gaan dan zit Adriaan helemaal alleen thuis met een hele vervelende chemokuur
Viezeman: Heb je nou je zin Jan peter Balkende gaan ze een zielige acrobaat die zich niet kan verdedigen aanpakken
Bassie: Nou hij kan zich wel verdedigen hij is er alleen te beroerd voor.
Bassie: ik heb zelf ook een keertje ****** gehad hoor, ..maar ik ga gewoon door, ik heb nu zelfs een heel groot gezwel op mn neus zitten maar ik ga gewoon door.
Ik vond het de eerste keer dat ik het zag al meevallen, en de meeste reacties hier zwaar overdreven. Maar nu ik het terug lees heb ik helemaal zoiets van 'waar gaat dit over?' Het waren slechts 5 grappen over adriaan. Grappen die een satire zijn op het vreemde gedrag van Bas ten opzichte van zijn broer. Mijn conclusie het ging echt niet te ver. Hoeveel keer heeft bassie ****** gezegd mischien 3 keer??
Laatst bewerkt: 22 nov 2003