1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kopspijkers gaat veels te ver!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X BelieveR, 20 nov 2003.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Die voorbeelden die jij opnoemt Kane gaan over persoonlijkheden en uiterlijkheden van die mensen. Dit ging over de dood van een ander. Ik vind dat heel anders liggen.

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    ik vond ze wel grappig eigenlijk :{
    Okey ging wel een beetje hard aan toe maar zat wel te lachen hoor.
    Opten duur moet je grappen gaan maken over dieren ofzo omdat hun geen mening hebben.

Ik zat in ieder geval te lachen. en als je een brief stuurt heb je kans dat je nog in de uitzending komt ook :+

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb er wat tegen dat hij voor dit soort praktijken 300.000 euro per jaar krijgt.
    En hij behandeld iedereen zonder respect, dus niet alleen in dat adriaan gesprek.

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ^^lol een jack spijkerman hater

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Er is niets mis met het respectloos behandelen van mensen? Iedereen wordt belachelijk gemaakt en uitgelachen. Grappig hoor... anderen uitlachen zie ik als leedvermaak, niet als satire. Dat ik Jack erge dingen wens is natuurlijk een mening, maar het zou hem zeker laten inzien wat hij aan het doen was.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me bijna of of je wel gevoel voor humor hebt... :eek:

Het koningshuis en een grote meerderheid van de Tweede Kamer kan er toch ook hard om lachen? Ik zou me vereerd voelen als ik als BN-er geimmiteerd zou worden in dat programma. In dit voorbeeld van Adriaan ging hij wellicht iets te ver, persoonlijke mening, maar over het algemeen is het altijd wel lachen. Jack maakt z'n programma echt niet met de intensie om mensen zwart te maken, dat laat jij nu wel zo lijken.

7. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook een beetje te ver gaan. Ik vind kopspijkers ondanks dat het mij soms irriteert een best wel leuk programma. Een ander afkraken mag naar mijn mening ook. Daar heb ik geen problemen mee. Anders wordt de humor wel hééééél erg saai. Maar die ****** grappen vond weer te veel van het goede. Of nou ja slechte, het is maar hoe je het bekijkt. Dat was een stap te ver. Zo gauw we over de dood/ziekte van een ander gaan beginnen haak ik af.

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

niemand vind het erg als hij/zij: een turk is (like me);homo is; neger is; blind (daar valt na een tijdje best wel mee te leven merk ik.. ze zijn nog steeds energie vol! of dat hij/zij blond is... (daar over worden altijd grapjes gemaakt, maar ik heb wel liever blond }:] ;) )

Niemand vind dat erg!!!
    k***** is daarbij vergeleken wel veel erger....

vanavond weer kijke...
    toen die vrouw die zogenaamd gedachtes kon lezen of weet ik veel.. een beetje werd bespot vond ik dat echt grappig.. zo van: jaah tuurlijk!
    iedereen weet dat t bullsh*t is en zij zo serieus :{
    naja... daar kan ik wel om lachen...

en censuur bij het woord ****** vind ik wel iets doms...
    het gaat om de ziekte... en niet om het woord... (behalve bij schelden... als je hier doodnormaal wilt praten over ****** mag je dat best doen.... nix ergs aan toch??? after all iedereen weet waar dat censuur voor staat toch??

Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  9. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb had deze draad niet helemaal gevolgd, maar ik heb em net voor zo'n 80% doorgelezen.
    Ik kijk regelmatig naar Jack Spijkerman, hoewel ik hemzelf een enorme eikel vind, z'n programma is heel erg leuk, maar goed, dat word ook leuk gemaakt door toedoen van anderen.
    Dit onderwerp en om hier grappen over te gaan maken, vind ik buitengewoon respectloos. En misselijkmakend!
    Uiteraard worden overal grappen over gemaakt, de twin towers, turken, joden, pedofielen, noem het maar op.
    Maar bepaalde dingen (vind ik) persoonlijk niet kunnen.
    Vooral als het zo nadrukkelijk in de media word gebracht.
    En over anderhalve week bij Ajax-feyenoord als iedereen roept "joden aan het gas" vraagt iedereen zich voor de duizendste keer af waar de normen en waarden zijn gebleven in dit land.
    Als je het mij vraagt doet spijkerman er hard aan mij om de normen en waarden nog verder omlaag te schoppen als je zulk soort grappen op tv gaat maken.
    Ik ken veel mensen die allerlei ziektes hebben en die onmenselijk veel pijn hierdoor lijden.
    Vinden jullie het dan werkelijk zo verstandig om hier grapjes over te maken?
    Bedenk eens zelf dat je ook zo'n ziekte kunt krijgen.
    En als je dan zo'n ziekte hebt, en je lijdt ontzettend veel pijn, wetend dat je binnenkort dood gaat
    lach je er dan ook nog net zo hard om?
    Humor prima, maar lachen om ziektes alsof het niks is, en daarna zeggen dat je het moet relativeren, nou sorry hoor, maar volgens mij spoor je dan niet helemaal.
    Ik vond het zoals ik al zei een eikel die spijkerman, nu is me weer eens pijnlijk duidelijk waarom dat zo was.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zoals ik al zei, dat van de cliniclowns was een functionele grap. Dat was echt satire, het ging over de harteloze bassie die zijn broer in de steek liet. Dat is atire.

De overige grappen zijn helemaal niet leuk, omdat ze voorbijgaan aan het bespotten van bassie en het voornamelijk gaat om het over ****** blaten. Laat maar ******en, gezwel op mijn neus, chemokuur vind ik dus heel overbodig en eigenlijk helemaal niet grappig. Helemaal omdat Adriaan dus hartstikke ziek is.

Ik ben echt niet ziedend ofzo maar ik vond het niet grappig. Ik denk zelf dat Spijkerman excuus gata maken, want ze zijn voor vele mensen een stap te ver gegaan.

Ik vond het programma leuk, maar het word steeds minder. De laatste aflevering was in mijn ogen een dieptepunt.

Gezegd met Ch schrijven vind ik ook wel heel erCH grappig.....................

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2003
  11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    straks weer kijken, naar die ****** spijkerman J/K

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die wires outlaw ik hoop dat hij **************************************************************************************************************************************************************************************************************** krijgt, en het is geen ******

13. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Met al die ****'s vat ik 't niet meer hoor :p.

14. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal mij benieuwen of hij vanavond excuus gaat maken.

15. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Het begint weer, kijken allemaal!! Kijken of balkenende of iemand van de koninklijke familie komt, want ze hadden het debat to0g gewonnen...

16. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Geen excuus...

17. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou die excuus maken?

18. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    zo.. het was weer lachen geblazen. :) met patty en josias.. hahaha.. prachtig.. en neeskens met zijn accent.. ik moet eerlijk zeggen dat die laaste 'video' me een beetje tegen viel. maar voor de rest was het wel weer grappig..

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hee Kane, volgens mij heb je een andere kopspijkers gezien dan de rest van Nederland!!

20. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hehe met die politieman die zelf super de fout in gaat:cool:

Deel Deze Pagina