1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kopspijkers gaat veels te ver!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X BelieveR, 20 nov 2003.

1. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Kopspijkers is allang over zijn hoogtepunt heen. Die laatste aflevering was echt saai, een schaamteloze kopie van al die vorige afleveringen. In de hele uitzending heb ik welgeteld één grap gehoord. Die Nelson Mandela sloeg echt helemaal nergens op.

'Dit was het nieuws' is naar mijn mening veel leuker. Daar zijn de opmerkingen ook lekker hard/ze gaan best wel ver, maar dat is iig beter dan al dat linkse gelul in Kopspijkers de laatste tijd. In vervolg kijk ik alleen naar 'Dit was het nieuws' :).

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het mee eens.

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    toch keken er weer 3 miljoen mensen hoorde ik, echt ongelooflijk

4. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    boeie, het is grappig.

5. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste 2 afleveringen vondt ik duidelijk minder. Ik had veel liever een flinke uithaal naar Balkende gezien nadat hij er een tijd terug zo`n commentaar op leverde. In plaats daarvan komen ze met Bassie en nog 2 halve garen aan zetten. Oke, Bassie vond ik er zelf geinig (vooral toen ze het over Adriaan hadden) maar dat is mijn persoonlijke mening.

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    dit was het nieuws is inderdaad leuker geworden dan kopspijkers vind ik.

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    moet ik ook maar s een keer chekken dan..:{ :eek:

8. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit Was Het Nieuws vinnik ook leuker, laatste aflevering was echt super. Maar dat was toch de laatste van dit seizoen?

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Volgens mij wel ja. Het waren de leukste dingen uit alle uitzendingen.

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    kan je die aflevering ook op het internet vinden?

*zoekt*

/edit: gevonden:

20 december 2003
    Gasten: Khalid Boudou en Olga Zuiderhoek

Bekijk de uitzending.

dat is de meest recente...

is dat m?

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  11. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind Kopspijkers toch leuker, er worden echt typetjes neergezet.. in Dit was het Nieuws is dat niet..

12. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    mja mijn moeder en nog heel veel andere mensen die ik ken hebben k a n k e r (ik ga geen sterretjes doen) of hebben gehad, laatst is ook de dochter van een leraar aan leukemie overleden.
    Maar goed, om 11 september werden ook gelijk de dag daarna grappen gemaakt terwijl er een paar 1000 mensen waren overleden, dit geld ook voor Enschede, Volendam etc.
    Over al deze dingen wordt grappig gedaan terwijl er aan dood gaan niks grappig is.
    Op zo'n moment denk ik maar gewoon aan adriaans wijsheid: ''wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen''. Het heeft namelijk geen zin om voor altijd te gaan rouwen, als je dat gaat doen zou iedereen in de wereld enrom depressief zijn.

Laatst bewerkt: 29 dec 2003

Deel Deze Pagina