1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kritiek op de Straatremixes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lange frans baas b is zekers wel goed en Dhc vind ik ook toppie

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dhc bwhahahahahah k heb een paar nummers van ze gehoord ... zat vol met grammatica fouten hahahah kom op zeg ... als je dat luistert heb je geen verstand van rap ... laat staan hiphop ...

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Elke keer als ik die straatremixes hoor vervormt mijn smoelwerk zich tot in een houding die zich normaliter alleen doet verschijnen als onze premier weer een zinderende toespraak houd; ik vind ze echt niet om aan te houden en ik hoop dat elke zichzelf respecterende hiphopper het met mij eens is. Het is niet veel minder dan goedkoop scoren. Die baas B en Lange Frans etc kunnen misschien aardig battle, maar ze moeten niet gaan denken dat ze kunnen rappen want die teksten zijn echt waardeloos. Het enige wat wij in Nederland nog hebben dat nog goed bezig is zijn naar mijn menin Opgezwolle en misschien Extince - al heb ik daar tijdje weinig van gehoord-. Brainpower is redelijk, maar niet meer dan dat. De rest is bedroevend.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Brainpower heeft Extince wel hard gedissed ... Extince was toen nergens

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, ik hou niet van hiphop, dus ook niet van nederhop, maar een maat van me heeft een broer die een nederhop groep heeft.. Ze hebben al redelijk wat contests gewonnen, en hebben ook al wel wat optredens voor de komende maanden.. Ik vond het wel grappig klinken, maja ik ben een leek :)
    Anyway check 0118hiphop.nl voor wat tracks..

6. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Nederhop niet zo mooi klinken dan de US underground HIP-HOP. En vooral die Rollerblade HipHop zoals RIP en BLEUPRINT, SOULPOSITION EN RJD2 die ruleren. Waar ik niet echt van hou is dat al die hiphop clips zo patserig overkomen. Elke video clip is het zelfde: Je ziet mooie groote huizen, lompe grote auto's met alles er op en der aan en al die wijven die er bij lopen. Nee doe mij maar de Underground hiphop.

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dhc is zekers wel goed en baas b lange frans zijn focking goed in battlen!!!

En dan heb je zeker nog niet van Mc Brettie gehoord hij is pas goed!!

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Opgezwolle _O_ O-)

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Jajaja ze zijn heel 'goed' .... DHC zit vol met grammaticafouten, zowat 30 in 1 zin .... lange b en frans haas zijn al helemaal een grap komop zeg ... een beetje verstand graag!

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Dhc is toppie nie lullen Lf en b b zijn zeker geen grap

dat je bestaat is dan een grap

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    maarten, je komt over als een wannabe-hiphop luver

ik hou totaal niet van nederpop

12. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet down maar Nederlandse shit..Maajaw..VSOP staat bij mij nog altijd hoog aangeschreven..:D..D-Men is wack..Al die clicks helemaal..Opgezolle is ook wel dope..

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

hahaha dan kom ik dan maar over als een wannaB i don't care!

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nee geen wannabe ... je hebt gewoon geen verstand van rap ...
    Alleen omdat er een paar gasten uit Den haag zijn begonnen rappen en jij ook uit den haag komt betekent niet dat ze goed zijn ...
    Die gasten worden door iedereen gedissed man ... en qua teksten zijn ze echt echt waardeloos ... slaat gewoon nergens op ... als ze iemand gaan dissen, dan dissen ze 'hun moeders'.... k bedoel, wie diss je nou, de groep of de moeders?
    RESPECT VOOR DE MOEDERS! :D

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat straatremixes ze zijn ongeispireerd en monotoon, doe is wat zoals opgezwolle of osdorp (ik heb een hekel aan ze ) posse das teminste een beetje origineel...

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Straatremixes is ongeinspireerd scoren met je naamsbekendheid. Je krijt wat bekendheid doordat je wat battles wint wat doe je: je neemt bestaande plaatjes en lult daar slap wat tekst overheen en er is een remix. Das ongeveer hetzelfde wat Boris op dit moment doet ( battle lange frans vs boris anyone?) Als je naar die clip luisterd waarin ze battlen dan hb ik echt zoiets van tjees wat slecht dat kan ik nog beter.( nou niet gaan lullen van doe het dan, dan kijken jullei maar terug in het battle topic)
    Opgezwolle is op het moment het beste. Dus laat die gastjes eerst maar een hun skillz bewijzen en een echte plaat maken.

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Van dhc zijn er alleen spellingfouten om dat ze allochtoons zijn... they are good.

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Uhmm ik ken zoveel (underground) allochtoonse rappers ... en daar zitten nooit grammaticafouten in ...
    DHC is de slechtste rap groepje sinds NAG ... ook van die talentloze gasten ...

19. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een kuttopic..
    als je 13 bent en alleen muziek kent van wat er op TMF komt moet je serieus je bek houden.

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Nag is ook erug flut maar Dhc is gewoon goed mijn Mening!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina