Tja, kenmerkend bij populaire logs dit soort reacties. Vaak menen ze niet eens echt wat ze zeggen dus dat scheelt alweer een hoop mensen ophangen.
Ik blijf erbij dat het een nepkuiken was, nadat ze er eerst een echte kuiken in hebben gezet om het echt te laten lijken. Jammergenoeg is filmpje offline gehaald.
Hoor ik net wat après-ski muziek (waar ik bij voorbaat al niet van hou), hebben ze een remix gemaakt met die kutjamba beestje.
En nee, je kan het niet altijd wegzappen. Voordat je hem weggezapt hebt heb je ondertussen al gauw een seconde van dat deuntje gehoord. Ongemerkt zie je weer eens ringtonereclames op internet en ook tijdschriften en kranten plaatsen geregeld dit soort advertenties. Was het maar waat dat je kon voorkomen dat je de reclame zag of hoorde zonder je te moeten aanpassen (als geen tv meer kijken, niet meer surfen etc).
edit: Er is weer een nieuwe mirror naar het filmpje. Qualiteit is niet al te best maar ik zie toch echt geen bewegend beestje in de blender zitten.
De gast met eerst de kuiken in zijn hand bedekt hem grotendeels wanneer hij het (nep)kuikentje in de blender plaatst. Tevens wordt er eerst op de blender ingezoomd zodat men niet ziet dat de kuikens worden omgewisseld.
Laatst bewerkt: 25 jun 2005