Kuiken vermoord als actie tegen Jamba

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Q-BasiX, 24 jun 2005.

1. Het gaat om respect.

Respectlozer dan dit kan niet

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet je eens kijken wat voor mongolen hier reageren:

http://weblog.fok.nl/blog/7334

Echt niet meer normaal, hoe ziek sommige mensen zijn. Ophangen aan de hoogste boom.

3. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nouja dat kuikentje die er in werd gedaan zag er trouwens niet echt uit als die neppe!
    Vraag me af of ze er een echte of neppe in hebben gedaan!

Edit: @Kobold @[2K] je hebt toch ook nog iets anders als vegetarier! die dus ook geen melk enz drinkt en geen scharrel eieren (ben de naam even kwijt)

Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  4. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, kenmerkend bij populaire logs dit soort reacties. Vaak menen ze niet eens echt wat ze zeggen dus dat scheelt alweer een hoop mensen ophangen. ;)
    Ik blijf erbij dat het een nepkuiken was, nadat ze er eerst een echte kuiken in hebben gezet om het echt te laten lijken. Jammergenoeg is filmpje offline gehaald.

Hoor ik net wat après-ski muziek (waar ik bij voorbaat al niet van hou), hebben ze een remix gemaakt met die kutjamba beestje.
    En nee, je kan het niet altijd wegzappen. Voordat je hem weggezapt hebt heb je ondertussen al gauw een seconde van dat deuntje gehoord. Ongemerkt zie je weer eens ringtonereclames op internet en ook tijdschriften en kranten plaatsen geregeld dit soort advertenties. Was het maar waat dat je kon voorkomen dat je de reclame zag of hoorde zonder je te moeten aanpassen (als geen tv meer kijken, niet meer surfen etc).

edit: Er is weer een nieuwe mirror naar het filmpje. Qualiteit is niet al te best maar ik zie toch echt geen bewegend beestje in de blender zitten.
    De gast met eerst de kuiken in zijn hand bedekt hem grotendeels wanneer hij het (nep)kuikentje in de blender plaatst. Tevens wordt er eerst op de blender ingezoomd zodat men niet ziet dat de kuikens worden omgewisseld.

6. Deus X Machina

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zou er een "reclame uit" knop op je tv moeten zitten.

7. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    off-line? vreemd ik kon hem zonet nog kijken :confused:
    edit: @insane85 inderdaad!
    Edit 2: BtW zo eng is het filmpje ook niet je ziet nouwlijks wat!

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    @ Xboxers: klopt, was iets als veganist als ik me niet vergis. :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar stoor je je dan aan? Het is maar een reclame joh. Zo irritant zijn ze niet, ik stoor me er niet aan. Binnen 25 sec is het over, als je daar al aan ergert, dan erger je je volgens mij aan alles, sorry dat ik het zeg, maar dan is het volgens mij niet helemaal ok in de bovenkamer.

Er zijn wel ergere dingen in de wereld dan een reclametje, triest hoor.

10. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken een mop:
    Het is geel en als je op een knopje drukt is het rood, rara wat is het

ROFL

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Die bestaat hoor, staat ook wel bekend als de "uit knop" :cool:

12. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
  13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Lol. _O_

Ik stoor me eraan ja, net als vele anderen. 25 seconden een irritant deuntje horen is voor mij te lang, zeker als je dat gemiddeld 10x per dag ziet en met andere reclames erbij op circa 5 minuten irritante onderbreking zit wat je meerdere malen per serie of film wel krijgt. Zap dan ook wel bij de meeste reclames weg. Ik laat me zowieso niet beinvloeden door reclames, koop het eerder juist niet dan wel.

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    De reclames van Jamba zijn echt communistische brainwash shit. Maar opzich schrok ik niet van dat filmpje. Bij mijn opa op de boederij, in marokko, moet je eens komen tijdens het offerfeest. Daar worden twee schapen geslacht en daar eten we dan lekker een week of 2 mee, een schaap onthoofd zien worden is toch wat erger dan dat filmpje.

Maar wel een ziek idee om zo'n kuiken er in te zetten. Zoals kobold al zei, er zullen heus wel van die gekken mensen zijn die dit gaan uitproberen

15. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere familie...

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je: lekker. Dat is cultuur, voor ons dan. Jou vlees wordt niet met de wijze bereid hoe mij opa dat doet. tenzij je vegitarier bent :9 Ik snap dat mensen dat vies vinden. Maar als je het in een keer goed doet dan voelt het beest het helemaal niet.

17. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Cultuur, okee. Heb ik respect voor. Zolang ik er maar niet bij hoef te zijn. Ben geen vegetariër, maar ik kan het moorden op zich gewoon niet aanzien (in real life dan).

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is cool. Sommige hebben daar de maag niet voor :cool: De eerste keer dat ik het zag was best wel slikken was toen ook 10 11 jaar oud. maar nu valt het wel mee.

Maar een kuiken in een blender is:

A) Nutteloos, ze berijken er toch niks mee.
    B) Zielig, omdat ze hem om geen reden dood maken.

De enige reden om een kip (kuiken) te doden/slachten is om op te eten.

19. Deus X Machina

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan zou je dus helemaal nix agressiefs/gewelddadigs mogen laten zien omdat er altijd wel iemand is die niet helemaal in orde is en het gaat na doen.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind dit echt zielig dat ze zo'n zielige arme kleine kuiken daarin gooien en hem ...:mad:

Deel Deze Pagina