1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind barney zn uitspraken soms wel wat arrogant, maar ik kan er altijd wel om lachen:D

2. mars15

mars15 Guest

Barney wil geen prijzen meer winnen...

Van Barneveld naar concurrende bond

DEN HAAG - Darter Raymond van Barneveld verlaat zijn huidige bond BDO en stapt over naar de concurrent PDC. PDC is de organisatie waarvan Phil Taylor de grote kampioen is. De Hagenaar doet waarschijnlijk deze week al mee aan een PDC-toernooi in Engeland.

‘Barney’ zegt zelf nog te twijfelen, maar verschillende andere partijen bevestigen zijn overgang. Woensdag geeft de PDC een persconferentie, waarop het nieuws bekend zal worden gemaakt.

Op de officiële website van de Professional Darts Corporation is het speelschema te vinden van een Premier League-toernooi in Blackburn, dat aankomende donderdag plaatsvindt. Er worden vier partijen aangekondigd, waaronder een duel tussen Taylor en Wayne Mardle en een wedstrijd tussen Roland Scholten en Peter Manley. Ronnie Baxter gooit volgens de site tegen ‘Player Seven’, een nog niet bij name genoemde darter. Daarmee wordt op Van Barneveld gedoeld.

De 38-jarige Van Barneveld groeide de laatste jaren uit tot een van de succesvolste spelers uit de historie van de British Darts Organisation. Hij verloor vorige maand weliswaar de finale van de Lakeside, maar won op het prestigieuze toernooi in Frimley Green eerder vier keer de hoofdprijs. Vrijwel eigenhandig maakte hij het darten groot in Nederland.

Bij de PDC kan Van Barneveld het opnemen tegen zijn grote concurrent Phil Taylor.

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als het waar is zou ik het wel dom vinden, op de lakeside zat hij nog te roepen dat hij nooit zou overstappen omdat de BDO hem zoveel had gegeven...

Deel Deze Pagina