1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Co Spompe heb ik een hekel aan. Grote mond ook weer dat ie zeg maar de beste van allemaal is, en dan keihard op je bek gaan, zoals altijd met hem het geval is. Die Jelle is wel erg goed, die kan het wel opnemen tegen die gast van die andere "divisie"(ben even zn naam kwijt). Als die Jelle zo blijft spelen wint hij dit met 2 vingers in zn neus.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Phil Taylor bedoel je waarschijnlijk. Als Jelle zo zou spelen als gister dan zou ie zeker een goede kans hebben tegen Phil. Zou in ieder geval een mooie partij zijn.
    Partij tussen Taylor en van Barneveld tijd geleden was ook tof, vooral omdat ie van Barneveld goed klop gaf.
    Dat is ook de enige die ik kwa darters echt niet mag, wat een arrogante galbak begint dat te worden. Ik zie inmiddels nog liever King spelen dan van Barneveld.

Hopelijk blijft Jelle op dit nivo spelen, zou toch vreselijk tof zijn als hij de lakeside wint. Het is wel eens eerder voorgekomen dat een debutant de lakeside wint, maar nog nooit een nederlander en volgens mij ook nog nooit op die leeftijd.

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  3. mars15

mars15 Guest

echt dom die gast

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind van Barneveld ook te arrogant geworden de laatste jaren en Stompe bakt er gewoon helemaal niets van :{

Vind Essers en v/d Voort veel leuker om na te kijken ook al horen ze niet bij de absolute wereldtop.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Stompé moet volgens mij gewoon verliezen van SBS zodat die lekker reclame kan maken voor lenen.nl en in de studio commentaar kan geven.
    Klaassen deed het gister wel heel goed.

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Stompe vind ik op zich wel ok. Maar dat is doordat ik het altijd wel humoristisch vind hoe hij uit kan leggen wat andere fout doen terwijl ie zelf vrijwel altijd, tenminste wel in het geval van de lakeside, er de eerste ronde uit ligt.
    Waar ik me kwa commentaar wel mateloos aan erger is die Hans Kraay Jr. Echt ik heb nog geen sport gezien waarbij ie commentaar/presenteert waarbij ook maar een klein beetje blijkt dat ie snapt waarover ie het heeft. Mijn god wat een pannekoek is dat.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Precies, met voetbal is het ook erg. Gelukkig doet hij niet de F1 bij SBS :)

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom doet Mieke de Boer eigenlijk niet mee met Lakeside?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Phil Taylor bedoelde ik inderdaad ja. Maar Stompe vind ik echt stompzinnig. Komt met de opmerking dat ie net zo goed speelt als Phil Taylor(welliswaar buiten het podium, maar dan is 't al helemaal loos om erover te beginnen) en dan ligt hij er zoals gewoonlijk weer na de eerste ronde uit. Kraay Jr. is inderdaad ook een dweil. Als je die blooper zag van hem toen hij Gullit interviewde een tijd geleden... Dan moet je toch echt een bord voor je kop hebben als je niet doorhebt dat iemand ergens niet over wilt praten.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Niet gequalificeert denk ik of ze heeft genoeg geld na haar Playboy shoot :+

11. mars15

mars15 Guest

ajax hoer is het

12. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wist niet dat ze bij Ajax in de kleedkamer kwam :+

14. mars15

mars15 Guest

favo club:ajax
    hehe

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie speelt er strax?

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze niet kan darten. Net als Co Stompe heeft ze 1 goed toernooi gehad en nu is het niveau om van te janken. En Mieke kwam alleen maar in de belangstelling omdat ze net aan geen snor heeft. Bij sommige dartsters wil ik graag een DNA test ;) Zoals die Karin Krappen..Brrrrrr

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee voetbal is feest :{ :p

Die gasten verdienen miljoenen per jaar, en dan zie je ze soms nog de meest simpele goals verprutsen |:- Het mocht niet mogen vind ik, sowieso zijn de salarissen belachelijk in mijn ogen....

Maar goed, als je dat liever ziet als darten....be my guest, je hebt recht op je eigen mening :+

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er van mij iemand steevast de eerste ronde uit mag vliegen is het die KWAL van een Barney wel _0/ Wat een arrogante kwast is dat zeg, bah bah.

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Als Klaassen wint, is hij de tweede ooit die de Lakeside wint, nadat hij zich via het kwalificatietoernooi heeft geplaatst. Er hebben wel vaker debutanten gewonnen, maar de enige die zich niet rechtstreeks kon kwalificeren maar via het kwalificatie toernooi mocht meedoen en uiteindelijk won was Keith Deller in 1983. Ik gun het hem iig wel, en hij maakt een goede kans om iig de finale te halen. Hij moet nu in de kwartfinale tegen Paul Hogan. Als hij in de halve finale komt, moet hij tegen de winnaar van de partij tussen Greatbatch en Handvidge, dus op papier zou je al kunnen zeggen dat hij in de finale komt, maarja darts blijft een sport met veel verrassingen.

Ik weet trouwens niet meer wie het vroeg, maar die goede scheidsrechter heet George Nobel. Die andere die af en toe wat fouten maakt heet Red Butler en er is ook een nieuwe bij gekomen en die heet volgens mij Berry Gilby ofzoiets.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Klaasen in de halve finale.

Hij kwan snel 4-1 voor maar toen werd het minder en kon hogen op 4-4 komen.

De 5de en beslissende set heeft Klaasen dan weer gemakkelijk met 3-0 gewonnen

_O_

Deel Deze Pagina