1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Whoa! Thanks man! :cool:

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik gun het hem gewoon niet zo door zn uiterlijk, maar ja zn broer mag ik wel weer toen ik hem op tv zag ff, maar ja dat heeft iedereen toch wel dat je iemand een seconde ziet en al hebt bepaald of je hem niet mag of wel mag...
    ik vind hem wel super gooien hoor, maar geef mij maar barney:) en co stompe, tja, daar ga ik me toetsenbord niet eens voor slijten, veel geschreeuw maar weinig wol...

3. mars15

mars15 Guest

hehe jij ook al om zijn uiterlijk }:] met zo rot kop van maduro

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat hebben vooral kortzichtige en domme mensen die niet verder kunnen/willen kijken dan hun neus lang is, en dat zijn er helaas bestwel veel jah :)

Jammer om te zien dat er nog zoveel mensen zijn die andere mensen beoordelen op hun uiterlijk, terwijl het om de persoon ACHTER het plaatje/de "verpakking" gaat....it's a sad, sad world |:-

Wat ik bedoel te zeggen is : Dude, ken jij die gast persoonlijk ?? Volgens mij niet, en is het dan niet minstens zo bedenkelijk dat het misschien wel een hele aardige gozer is waar je ontzettend goed mee op zou kunnen schieten als je ff de moeite zou nemen OM hem te leren kennen ? :{ En je zegt dat je z'n broer wel mag, die nog minder in beeld is geweest dan Jelle zelf, maar misschien is dat wel een ontzettende eikel als je die beter zou kennen....weet jij veel. Get the point ?

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En voor jou geldt hetzelfde verhaal als voor de persoon hierboven _0/

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, aardig ben ik he....dat je dat van mij mag O-) :+ Nee ff zonder gein, ik bedoelde er ook niks mee ofzo ;)

Back ontopic : Ik hoop dat Jelle en Barney samen in de finale komen en dat Barney z'n aars zwaar wordt gekicked, ow wat zal die gozer zuur kijken zeg....ik zie het al helemaal voor me :+

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Merci :)

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Barney is idd wel arrogant (hoewel ik het de laaste tijd wel mee vind vallen), maar vergeet niet dat Barney voor dit alles heeft gezorgd. Als hij niet die 4 titels had gewonnen, dan was darts niet eens op tv gekomen. Ik hoorde dat een van die verslaggevers zei dat hij in Engeland wordt gezien als degene die Nederland heeft laten darten en daar zit wel een kern van waarheid in.

Ik gun hem die 5e titel en dus een evenaring van Eric Bristow (die ook een best arrogant mannetje schijnt te zijn) wel. Als Klaasen het wint, wordt hij na Keith Deller de tweede qualifier ooit (zoals ik eerder zei) die de Lakeside wint. Beide kunnen dus iets moois evenaren.

Tja, het is wel weer typisch iets Nederlands. Eindelijk is er een sport waar we goed in zijn, maar dan worden de beste twee afgekraakt en waarom, de ene omdat die een domme kop schijnt te hebben en de ander omdat die een beetje arrogant overkomt... Het is nooit goed en dat zal het op deze manier ook nooit worden |:-

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Oh ik heb zeker respect voor Barney in wat ie voor darten in nederland betekent heeft en voor wat ie allemaal bereikt heeft.
    Alleen kwa persoonlijkheid staat ie me minder aan. En gun ik hem de winst ook minder dan dat ik dat andere darters doe.
    Als Paul Hogan b.v.Jelle had verslagen dan had ik hem echt de titel gegund, desnoods ten koste van Barney.
    Maar ik zal zeker niet de kwaliteiten van Barney afkraken. Hij is gewoon 1 van de beste darters die er is.
    Ik hoop echter wel dat Jelle wint en wie zijn tegenstander in de finale is maakt mij wat minder uit.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik respecteer Barney ook zeker wel als darter, het is gewoon een erg goede speler dat hoor je mij ook niet ontkennen....maar net wat Nemesis al zegt, zijn persoonlijkheid staat me niet aan.

Zo had ie van de week een partij gegooid, en de volgende dag belden Rijk en Van Brabant (van Radio 8FM) hem op voor een kort gesprek....meneer Barney gaf als commentaar dat ie last had van de fotografen. "Jah als ik dat podium op kom en sta te gooien dan is het gelijk, klik, klik, klik....." Alsof hij de enige darter is die gefotografeerd wordt, kom op zeg |:-

Hieruit (en tal van andere voorbeelden) blijkt maar weer hoe hoog ie het af en toe in z'n bol heeft, een eigenschap die ik erg irritant vind bij mensen. Waar ik nog slechter tegenkan is als mensen andere mensen beoordelen op hun uiterlijk, zoals enkele posts hierboven over Jelle gedaan werd....vandaar ook ff mijn "gepreek". Verder niet hatelijk of persoonlijk bedoeld, maar ik hoop gewoon dat ik sommige mensen af en toe wat verstand bij kan praten over bepaalde dingen. Of het werkt, das een tweede natuurlijk.... :{

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Rotkop van Maduro??? Hoezo dat dan jongen??? Alsof die F-noorders van jou er lekker uitzien.

Maar darten vind ik wel ff lachen om te zien. Ben ook altijd voor Barney. Omdat een echte sportman is. Hij neemt ze vak tenminste serieus. Net als die Klaassen. Niet die dikke vatsige engelsen die helemaal lam op het podium moeten staan.

Alhoewel ik Andy "The Viking" Fordham dan wel weer cool vind.

12. mars15

mars15 Guest

Is allemaal een grapje joh.. hoop ook dat klaassen wint

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hahaha sorry moest hier wel even om lachen :) Barney vind ik nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van een sportman ;) En ondanks dat ie niet lam op het podium staat neemt ie ook wel eens een paar baco's voor een match.

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nee niet het voorbeeld van een sportman??? Oke maybe niet kwa uiterlijk en omvang. Die gozer is focking dik dat weet ik. Maar meer hoe serieus hij zijn sport neemt en hoe hij ermee omgaat snap je?? Hij traint hard, neemt flink rust en laat er heleboel dingen voor om zijn sport naar een hoger niveau te tillen.

En je kan zeggen wat wil maar hij is degene die de dartsport in beeld heeft gebracht bij het grote publiek.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh maar hij is zeker niet de enige daarin, Phil Taylor b.v. En ik doelde idd op zijn omvang, voornamelijk omdat jij het ook over vatsige engelsen had.
    In beeld gebracht bij het grote publiek, tenminste in nederland spreek ik ook helemaal niet tegen, sterker in een eerder post van mij bevestig ik dat ook.
    Maar het is ook weer niet zo dat hij de enige is die het darten professioneel benaderd.

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    alcoholist:cool:

Speelt die straks trouwens als eerste, of is hij de 2e partij van de avond??

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij speelt hij in de eerste partij.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Phil Taylor vind ik minstens net zo arrogant als Barney. Bij hem zijn ook wel aardig wat voorbeelden te noemen waaruit dat blijkt, al is het alleen maar dat provoserende lachje als ie een leg wint van zijn tegenstander. Hij maakt ook vaak (negatieve) opmerkingen over zijn tegenstanders, wat ik eigenlijk ook niet vind kunnen.

Ik ben het wel met je eens dat hij zijn sport ook serieus neemt, maar er zijn er echt maar heel weinig die dat doen. Er schieten mij drie namen te binnen van wie ik dit echt kan zeggen en dat zijn Phil Taylor, Barney en Tony David, dus zoveel serieuze darters zijn er nou ook weer niet.

En ik mag Barney zelf ook niet echt vanwege zijn arrogantie, maar ik gun hem zeker wel de overwinning (als de andere Nederlanders het niet kunnen winnen) boven al die anderen niet Nederlanders. Ik zie toch liever een Nederlander winnen dan een Engelse grijze muis als Paul Hogan...

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    He rocks!

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    jong, ik vind hem gewoon een domme kop hebben, boeie...
    dan ben ik natuurlijk dom omdat ik iemand op zn uiterlijk beoordeel, maar als ik hem beter ken kan ik misschien een ander standpunt krijgen, maar nu mag ik hem gewoon nog ff op zn uiterlijk niet.
    als ik naar paul hogan kijk dan ''mag'' ik hem wel, so what, ik sanp niet waarom jij dat nooit hebt maar ja, same voor harmke pijpers van nse, toen ik haar voor het eerst zag mocht ik haar ook al meteen niet.

Deel Deze Pagina