1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik niet kortzichtig ben ingesteld en wel verder kijk dan m'n neus lang is O-)

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben ontzettend blij voor je:)
    je bent verder natuurlijk ook eerlijk, aardig, rustig, vriendelijk, altijd goed humeur, ontzettend vrijgevig, behulpzaam en nog veeel meer;)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In 1 keer goed, mijn complimenten :)
    Alleen dat over dat "altijd goed gehumeurd"...dat wil 's morgens nog wel eens anders zijn O-) Maar verder heb je een aardige analyse gemaakt van mijn persoonlijkheid.

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry, ik maakte eigenlijk een grapje, maar ik wilde je niet kwetsen, als je nu maar niet huilend naar je moeder gaat...

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel toevallig dat je nu ineens een grapje maakt, want je zat toch behoorlijk goed met je analyse :) En huilend naar m'n moeder gaan zie je mij niet doen, die leeftijd ben ik inmiddels al ver voorbij ;)

Je vergeet volgens mij dat we hier op een forum zitten, en dat andere mensen mogen reageren op door jouw gedane uitspraken. In dit geval betreft het dus een, in mijn ogen, nogal loze uitspraak van je m.b.t. het beoordelen van mensen op hun uiterlijk nadat je ze 1 keer gezien hebt.
    Als je daar niet tegen kunt moet je ofwel niet op een forum gaan zitten, ofwel opletten met wat je zegt.

Maar goed, zullen we weer back ontopic gaan ? Ik denk namelijk niet dat je het ooit zult begrijpen :+

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, ik kies mijn favorieten altijd op basis van hun persoonlijkheid. Maar ik moet eerlijk bekennen dat uiterlijk wel een beetje een rol speelt. Dat is toch het eerste dat je ziet. Daarna zoek je verder en kom je erachter dat hun persoonlijkheid je ook wel bevalt (dat heb ik bijvoorbeeld met het tennis bij Hingis en Dementieva). Maar in eerste instantie beoordeel je toch iemand op zijn uiterlijk. Als ik in de bus zit, heb ik ook liever dat er een mooie dame met een lekker parfummetje naast me komt zitten dan een zweterige ouwe vent. Dan vind ik die dame in eerste instantie "aardiger" dan die kerel. Terwijl ik ze niet ken. Die dame kan wel een bitch zijn en de vent een enorme toffe peer. Maar iemand afzeiken op basis van hun uiterlijk gaat misschien wat ver.

Maar on-topic: Ik hoop op een Nederlandse finale

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Jelle is echt vet!! z'n opkomst muziek is zoo gaaf:D gewoon hardcore echt super vet dat ie dat gewoon doet!:)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry ik kan slecht tegen dat soort uitspraken van mensen (vooral als ze niet onderbouwd worden, wat voor mij al gauw overkomt als kortzichtigheid), en dan ben ik gauw geneigd het onderwerp van de thread helemaal te vergeten en alleen te reageren op die ene uitspraak van die ene persoon....

In de meeste gevallen probeer ik het te negeren, omdat het de boel er natuurlijk niet gezelliger op maakt. Misschien is het ook maar beter als ik vooraan m'n mond hou over dit soort dingen, en de boel de boel laat :+
    Dan is dit ook meteen het laatste wat ik erover wou zeggen.

Ontopic : Minstens 1 Nederlander in de finale is wel gewenst jah :)

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond z'n opkomst muziek juist ZWAAR klote:p, maja, smaken verschillen.

Edit/

Halve finale voor barney.:) Maar wat maakt die toch altijd een idioot gebaar op het einde van zo'n wedstrijd|:-

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  10. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is traditie ;) Alleen laattie zo altijd wel goed zijn hoe hij elk jaar weer dikker wordt :p

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

_O_ _O_

hahaa. Maar beter dus!!! Hopen dat we een nederlandse finale krijgen!!!!

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoenselaar alweer verloren.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Tja het zal weer eens niet zo zijn. Die Gullliver heeft al 6x op rij gewonnen. Dat is gewoon niet leuk meer!!!

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat Barney het best weleens zwaar kan gaan krijgen tegen Adams. Barney speelde gisteren ok, maar hij kan echt beter.
    Adams lijkt daarentegen wel in vorm.

15. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang doet hij dat eigenlijk al dat gebaar? Ziet er zwaar mislukt uit namelijk, en ik vondt hem ook niet geweldig darten, hij heeft wel us maar 180'ers gegooid :9 Hoe laat moet hij spelen?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij heb ik Barney dat gebaar niet zien doen toen Phil Taylor hem vorig jaar 2 keer vernederde. :)

Zo goddelijk goed is hij nou dus ook weer niet. :)

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Klaassen tegen Van Barneveld lijkt me wel een leuke finale.
    En dat die arrogante Barney dan geen enkele punt scoort.

Dat lijkt me een leuke finale. :cool:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, maar het niveau bij de vrouwen is echt diep triest. Die Gulliver is de enige die een beetje kan gooien, de rest is echt troep. En dan nog zeuren over de geldprijzen die ze winnen. Laat eerst maar eens zien dat je een paar pijltjes kunt gooien...

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog eens bij dat ze maar een paar wedstrijden hoeven te spelen om te winnen... :{

Van mij mogen ze het vrouwentoernooi afschaffen.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk je nou echt dat Barney al z'n peilen naast het boord gaat gooien:+

Maar Klaasen vs Barney zou nartuurlijk de droomfinale van deze Lakeside zijn.

Deel Deze Pagina