1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ''the dutch are taking over'' ghehe, ik kijk altijd darten op bbc en dan hoor je dat zinnetje de laatste tijd wel ehel erg vaak:p

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dag Barney!
    Hoi Jelle!

Let op, nou komt Raymond met de smoesjes.
    Last van dit
    Last van dat
    Slecht geslapen

Ja ja. :cool:

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brilajnt gegooit van die Jelle, echt diep respect! _O_

Ben benieuwed wat ze allemaal te zeggen hebben. :)

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jelle Klaasen ole ole _O_

Jelle "Klasse" :D

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    GEWELDIG!!!

Ook om het zoo af te maken! 3 pijlen heel snel Boem! _O_

6. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt sportief he! ik vind het super dat jelle gewonnen heeft maar de history ligt toch bij barney. Had hij in de finale gestaan tegen een engelsman dan hadden we allemaal voor barney staan juichen toch!
    Jelle is nu gewoon een super winnaar, niet meer, niet minder.

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Absoluut niet. :)
    Ik vind Barney maar een arrogante dikke pad.

Dat gezegd, vond ik z'n woorden over Jelle toch wel netjes.

8. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aplaus voor je hoor: getuigt van een super mensen kennis zo mooi als je mensen kunt omschrijven. Zo diepzinnig ook! toppie |:-

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Super mensen kennis? Ik geef m'n mening.
    Barney blies gister in een interview hoog van de toren, dat Jelle wel z'n zoon had kunnen zijn.
    Ook Jelle wint van iedereen, maar niet van mij kwam nog langs.

Nou, dan hoef ik geen mensenkennis te hebben hoor. :)
    Maarja, 't zal wel vervelend zijn, om je favoriet te zien verliezen. :+

10. mars15

mars15 Guest

hij heeft wel gelijk

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jelle klaasen wat een man!zijn 1e jaar en hij wint hem meteen dat is pas ene talant

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij is van Barneveld alleen egoistisch op het podium / in inteviews over darten. Vooral die gebaren van hem als (ALS ;)) hij gewonnen heeft. In zijn prive leven lijkt het mij wel een aardige man.

Over de game:
    Klaasen begon sterk en van Barneveld zwak. Ik denk dat Klaasen vooral gewonnen heeft omdat van Barneveld niet echt lekker speelde (hele tournooi al niet). Dit was vooral voor de rust. Na de rust ging het niveau erg omhoog en heeft Klaasen helemaal op eigen houtje de weidstrijd beslist. Hij stond echt super te gooien. Petje af voor die jongen :)

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jelle speelde gewoon super. Respect _O_

14. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    barney was niet mijn favoriet, dat was jelle. Dus die theorie van je gaat niet op. Het gaat er enkel om hoe jij iemand omschrijft. En ja dat is jouw mening, maar jij geeft je mening dus weer in de woorden dikke vette pad! nou dat is dus een geweldig beargumenteerde mening van je: en daar draaide mijn reactie om. Niet meer en niet minder. Maar als jij daarover zelf tevreden bent: prima voor jou!
    _0/

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Amen_O_

Jelle heeft 60000 pond gewonnen. Is dat soms een pond voor elke pond wat je tegenstander in de finale weegt?8)

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nou niet echt een favoriet, maar Jelle speelde echt geweldig !

Ik gun het hem van harte :D

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik had in deze wedstrijd geen favoriet (ben voor Wayne Jones, maar dat is een ander verhaal), omdat beide historie konden schrijven, maar ik vind wel dat Barney veel meer respect verdient dan dat hij nu krijgt hier in deze thread.

In dat internview van gisteren zei in mijn ogen niet veel verkeerd hoor. Dat van dat het zijn zoon had kunnen zijn, zei hij volgens mij alleen maar om de leeftijd en al zei hij het om die reden, dan zie ik het probleem nog niet. Het kwam op mij ook meer als een grapje over maargoed. Hij heeft 4 keer gewonnen, mag zo'n opmerking dan ook een keer. Bovendien zei Jelle gisteren zelf dat hij van iedereen kan winnen, dus ook van Barney. Barney zei daarop dat ie dan wel hoger moest gooien dan 28,83 gemiddeld. Tja niet echt kleinerend lijkt me, het was gewoon een beetje bluf, maar dat gold ook voor Jelle, die zelf begon te bluffen.

Vroeger deed Barney wel echt arrogante uitspraken, zoals 'ik eet hem met haar en huid op' of 'ik poets hem van het bord', maar deze zijn gedaan ergens in 2002. Daarna is iedereen al zijn uitspraken lopen verdraaien, waardoor alles arrogant overkomt, maar volgens mij heeft hij toch ook een hoop lovende dingen gezegd over anderen. Toen hij in 2003 de Lakeside won, stond hij 10.000 pond af aan een goed doel (voor kinderen met een spierziekte), dus zo arrogant is die dikke pad nou ook weer niet :)

18. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEHEHE_O_ iemand die zijn mening wel kan beargumenteren.

graveheart misschien lesje volgen?_0/

19. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gabb doe niet zo populair achterlijke zak.

De game:

Jelle gooide gewoon z`n dubbels en barney was daar gewoon zwak in, hele toernooi al.
    Maar ben wel blij dat Jelle heeft gewonnen, ik gun het hem.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jelle heeft het super gedaan! Ik en waarschijnlijk niemand had verwacht dat hij zou winnen. 21 jaar en doet 3 jaar darts. Als je dit ziet moet je nagaan hoe Jelle in de toekomst gaat gooien! Barney zal flink balen:D Ik heb in ieder geval zeer genoten.

Deel Deze Pagina