1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ongetwijfeld dat deze prestatie niet zomaar geevenaard gaat worden door iemand. Zeker niet op die leeftijd.
    Ik ben ook benieuwd hoe ie het er volgend jaar gaat afbrengen, toch andere druk dan nu. Dat het een mooie partij gaat worden als ie weer tegen Barney moet is vrij zeker :)

Barneveld zweet niet omdat ie de zenuwen heeft maar omdat ie vatsig is. Ik kan het weten, ben ook vatsig en zweet ook snel :+

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat ie niet afvalt dan van al dat darten! Hij heeft gister toch wel een paar liter zweet verloren leek het wel:+

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Barney mag soms wat arrogant zijn, maar slecht is ie niet.
    Hij heeft wel al 4 x de titel gewonnen.
    En zoals ze op sbs al zeiden, Raymond heeft bijna elk toernooi minimaal 2 keer gewonnen. Slecht is ie dus niet.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Toen hadden ze het over Eric Bristow :D

Maar ik ben het wel met je eens (zoals uit mijn eerdere posts wel blijkt).

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook misschien, maar zeker dat ze dat ook over barney gezegd hebben.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat zeiden ze volgens mij over Barney.

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok dat kan ook. In ieder geval bedoelen ze dan wel alleen de BDO-toernooien, want bij de PDC heeft hij nooit gespeeld.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt ja, alleen de BDO toernooien.
    Damn zeg, kan het nog niet geloven, wat was die Klaassen goed. :cool:

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Jelle heeft zeker terecht gewonnen. Ik vond het echt een mooje wedstrijd gisteren, het bleef lkkr lang spanend. In het begin dacht ik nog wel dat Jelle makkelijk zou winnen toen hij gelijk de eerste set won, maar het ging toch gelijk op. Ben wel enorm blij dat Jelle heeft gewonnen, 60 euro verdiend met wedden. Dat wordt dus een nieuw 360 spel:cool: .

10. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    There is only one Raymond van Barneveld _O_ er komt in elke sport een moment dat de leerling zijn meester overtreft, en gisteren was het dan ook terecht, maar Barney blijft een held... en over zijn arrogantie, mwoah, kvin hem eerder realistisch! hij is gewoon goed, en dus mag je dat ook van jezelf zeggen... vind alleen dat hij daardoor wel vaak wat extra druk op hem zelf legt, maar het zijn de allergrootsten die daarmee om weten te gaan... 4x lakeside winnen, dan ben je iemand... (1x lakeside winnen trouwens ook, dus ook alle lof voor Jelle!!!)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat liedje van Klaassen is ook compleet anders dan van de rest, een hardcore nummer. :)

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    haha.. me moeder zei het ook al.. wat een takkeherrie. Ik vind het wel mooi.. tussen al die ouwe lullen nummers is ff een beetje muziek van de jeugd:)

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja het was grappig toen ik dat voor het eerst hoorde, ik wist ff niet wat hoorde op Lakeside. Laten we nou maar hopen dat hij geen eendagsvlieg wordt ( maar dat zal wel niet).

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik hoop dat ik mijzelf ook nog tot de jeugd mag rekenen maar ik vind Barney's opkomts theme net even 300x beter dan die herrie van Klaasen. Ik denk dat daardoor iedereen die hij verslagen heeft kats van de kaart is geweest tijdens de wedstrijden :9

15. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Raymond zn muziek is echt geweldig idd! Vindt het wel jammer dat hij verloren heeft, natuurlijk is Jelle goed. Maar ik had het beter gevonden als hij 2e of misschien 3e is geworden. Nu ligt er idd een hele grote druk op hem volgend jaar, je kan beter gewoon opbouwen vindt ik. Maarja, t is gebeurd ;)

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind raymond z'n muziek ook beter.. Alleen het blijft ouwe lullen muziek:+

Je snapt best wel wat ik bedoel! Tenminste dat hoop ik dan maar8)

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, verklaar u nader :confused:

;)

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    wablief??:+

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja het is een beetje Nederlands:cool: Kijk maar in het voetbal. Davids en Kluivert hebben veel betekend voor het Nederlandse voetbal, en toch worden ze gezien als twee luie negers (excuseer voor het taalgebruik) die de hele wedstrijd geen flikker uitvoeren. Hmmm toch herinner ik me ze als de beste middenvelder sinds jaren en de topscorer aller tijden van oranje.

Dit zien we ook met Barney, hij heeft het darten op de kaart gezet voor Nederland. Maar omdat hij erg arrogant overkomt (en is) en nu blijkt dat er een andere Nederlander beter is, verachten we hem. Typisch Nederlands.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Alleerst respect voor Jelle, hij heeft iets geweldigs laten zien en is een speler die de Nederlandse darters op de kaart kan houden in de toekomst.

Maar even over Barney: Come on!!!! Kent niemand nu het vershil tussen arrogantie en zeker zijn van jezelf? Tuurlijk zegt Barney dat hij gaat winnen, hij was op dat moment immers de regend kampioen. Barney zegt altijd dat hij gaat winnen, hij ziet ook tijdens het spelen zijn tegenstander als zijn vijand. Maar ik denk dat hij van binnen stiekem echt wel bang was voor Jelle. Nee, Barney is geen lieve en joviale speler zoals Adams of vriend Co Stompe. Maar die hebben dan ook nog nooit wat gewonnen.

Barney kan niet tegen zijn verlies, dat is een ding wat zeker is. Dat vinden we in Nederland in dit geval maar triest, maar als vervolgens een voetballer na een verloren wedstrijd een glimlach laat zien op tv dan heeft hij niet de juiste menaliteit en kan het hem zeker geen reet schelen en zal hij nooit een topper worden. Ik geniet ervan dat Barney niet tegen zijn verlies kan, die eigenschap heeft hem gemaakt tot wat de man nu is, de meest succesvolle Nederlandse darter. Als je kijkt naar hoe Barney vroeger reageerde na een verloren partij, vond ik zijn commentaar gisteren erg soft. Vroeger ging hij roepen dat hijzelf gewoon een nul was die er niets van kon, of hij gaf de loting de schuld (in 2000 verloor Barney in de 1e ronde van Chris Mason). Nu gaf hij complimenten aan Jelle en vond het een groot speler en gaf hij toe dat hij constant onder druk stond en dat Jelle gewoon goed speelde. Sport is prachtig, er is niets mooiers dan een verliezende sportman vlak na een wedsrtijd commentaar laten geven. Maar helaas zijn wij in Nederland nogal hypocriet. Onze winnaars zijn geweldig, maar als een winnaar het eens niet waar weet te maken dan is het allemaal maar niets.

Deel Deze Pagina