1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lange Frans slaat Scholier in elkaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 26 mrt 2006.

1. Ruud

Ruud Guest

Ja, en wat jullie nu doen is het goede voorbeeld en initiatief dat ze hadden met hun hit 'Zinloos' uitkotsen en weggooien door zo'n incidentje. 'Dat nummer had een veel grotere impact en heeft veel meer mensen bereikt dan dit kleine ding dat enorm opgeblazen wordt, maar toch wordt hij er zo op aangekeken.
    Beetje typisch dat ze zo gehyped worden en bij een kleine misstap zo onderuit worden gehaald (zoals ze al zeggen in het nummer 'het land van').

Trouwens, als ze niet het nummer 'Zinloos' hadden gehad was het zeker minder erg geweest omdat ze dan minder nep waren? Beetje hypocriet of niet?

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    En hier quote ik mezelf

Dus helaas

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    dat ijsblokkie vingeropsteek verhaal met een paar tikken als gevolg......ach het zal allemaal wel meevallen.

als ik in mijn werk of op straat door een 15 jaar oud opneukertje bespuugd of bedreigd wordt dan neem ik deze volksheld ook even appart.
    dit was in mijn ogen meer een incident en een geval opzich....het had anders gekund maar we weten het pas echt als we zelf in die schoenen staan.

wat ik wel ronduit idioot vind is dat de schoolleiding de stekker er niet uit trekt als die lange amoebe zijn strot opentrekt over pikzuigen en weet ik het allemaal.
    zijn publiek bestaat uit jongens en meisjes die zich allemaal op die leeftijd ubervolwassen voelen maar schijnen te vergeten dat ze tot voor kort nog op het crossfietsie rondreden of onder hun powerrangers dekbed lagen.....en nu even door die lange lintworm worden bijgeschoold.
    de schoolleiding vind ik in deze ook een modderfiguur slaan want lange swans had van mij een enkeltje "back home" gekregen.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het hier over Lange Frans, niet over Nederhop. :+

5. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens

6. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens dat hip hop in nederland van tegenwoordig bestaat allemaal uit over paard getilde knoppen butsende nep rappers. Zo zie je maar weer inhoudsloze rotzooi. Waar is goede oude ossdorp posse waar teminste inhoud in zit ? En is gewoon een idiote reactie van hem aan ze teksten is al te horen dat frans zelf nog puberaal is das wel duidelijk.

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    idd beuker...datwas ook het eerste wat mij opviel....wat staat hij allemaal uit te kramen tegen die kinderen.....mijn pik moet glimmen van het vocht van jouw kut oid.....als ik dit zomaar hier op het forum knal krijg ik minimaal een OW, maardaar stapt iedereen overheen....Dat het gastje op zijn gezicht is geslagen, ach...als hij zich vaker zo gedraagd zal het niet de eerste keer zijn en zeker niet de laatste.....

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    leer eens lezen ofzo. Ik zei toch niet dat dat scholiertje iets goeds had gedaan :{ . Alleen dat de reactie van Lange anus beetje overtrokken was.
    ga je balzak scheren _0/

9. Ruud

Ruud Guest

En wat de fuck is daar mis mee?

HarryNohara, hier quote ik mezelf:

10. 36O

36O Guest

@ iedereen: Kom kom jongez, laten we het wel een beetje subtiel houden.
    Niemand heeft behoefte aan nóg een belachelijke ruzie.

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
  12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    aangifte doen voor een ijsklontje dat tussen je ogen komt? are you kidding me?
    de politie heeft wel wat beters te doen...
    al zou dat ijsklontje met 50 km/uur zn oog raken, dan nog is er een grote kans dat het alleen een gezwollen oog oplevert...

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Het niveau van Lange Frans komt hier maar weer eens duidelijk naar voren. :)

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog een overdreven reactie van hem... tsjonge jonge,, ik had wel blind kunnen zijn,, doe dan in ieder geval IETS beter je best het goed te praten _0/ .

15. mars15

mars15 Guest

dat ijs was ook met de nac voorzitter gebeurd vorige week

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    HarryNohara, hier quote ik mezelf:

Quote:
    Originally Posted by Ruud
    Ja dat las ik, en reageerde ik op. Als jij nu eens hetzelfde doet ipv jezelf te herhalen krijgen we misschien wel iets dat op een discussie lijkt.

Jij vraagt je af of ik niet hypocriet bezig ben, als je mijn reactie WEL goed had gelezen, dan had je die vraag nooit hoeven te stellen. Vandaar.

17. Ruud

Ruud Guest

Ehr, ik weet niet wat voor een ijsklontjes jij thuis hebt maar een half gesmolten ijsklontje is zwaar genoeg en heeft randen die scherp genoeg zijn dat je weldegelijk blind kunt worden als je dat ding in je oog krijgt.
    En dan nog: als hij niet blind had kunnen worden maakt dat de actie van dat kindjong wel goed?
    Trouwens, lees de topictitel en vergelijk dat met wat je vanochtend hoorde bij Evers. Ongelovelijk hoe jullie elkaar opnaaien en blindelings 'n bericht van Geenstijl geloven. 'In elkaar slaan' mijn ass.

Jullie niveau komt hier maar weer eens duidelijk naar voren.

18. Ik kan Frans zijn reactie ook wel begrijpen hoor. Ik zou ook pissig worden als ik een ijsblokje tegen mijn hoofd zou krijgen, die dingen kunnen tering hard aankomen. Iedereen hier meteen zijn kans grijpen om Lange Frans neer te halen. Ik zou jullie wel eens willen zien als dat ding vol op je gezicht komt en zoals Ruud zegt kan er echt wel beschadiging aan je ogen komen als je zo'n ding in je oog krijgt. Het is ook een actie die nergens op slaat, ik bedoel waarom gooi je zomaar een ijsblokje op iemands oog? is toch niet normaal.

En dan komt Volkoren met 'Het niveau van Lange Frans komt hier maar weer eens duidelijk naar voren.' Ik zou jou wel eens willen zien als je zo'n ding vol op je gezicht krijgt, ben je ook niet echt blij.. misschien kan je beter wat meer inhoudelijks zeggen dan dit, het slaat namelijk nergens op.

19. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar er twee vechten hebben er twee schuld.

20. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ hallee loejaa _O_

Deel Deze Pagina