1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lange Frans slaat Scholier in elkaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 26 mrt 2006.

1. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon zelf in meppel en heel wat vrienden zijn daar ook bij geweest en hij heeft wel degelijk geslagen.. ( hoor die pof van de microfoon en als je goed kijkt maakt die ook slaande bewegingen )
    iig was het niet slim van hem, ook niet zijn teksten over seks enz bij 14 jarige8)

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hé, discussies starten (y)

Maar of hij nu wel of niet sloeg, of of hij nu wel of niet blind had moeten zijn, zijn reactie slaat natuurlijk nergens op. Hoe je het ook wendt of keert, elke Bekende Nederlander heeft een voorbeeldfunctie tegenover de mensen die naar diegene kijken of er zelfs fan van zijn. Ofcourse, het nummer 'Zinloos' had een veel grotere impact, maar hier gaat Lange Frans toch ook zeker flinke naschokken van voelen.

Hij had gewoon een tijd moeten stoppen met het optreden of de boel negeren, maar midden in een groep van 12/13/14 jarigen springen en dan iemand een klap verkopen, dan ben je gewoon dom bezig.

Straks had dat scherpe randje nog zijn halsslagader geraakt, hij had wel dood kunnen zijn...

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Haha , Ruud op zijn best hier, inderdaad kerel het niveau van opmerkingen is hier maar zozo als je alle opmerkingen van die heetgebakerde gasten hier leest.
    En dan maar lullen dat lange frans als bekende nederlander een voorbeeld functie heeft.
    Hebben jullie gozertjes er al eens bij stilgestaan dat jullie als onbekende nederlander ook een voorbeeld functie hebben , of dachten jullie dat je in dat geval alles mag , en zo ja dan zijn jullie allemaal net zo kansloos als dat gozertje die dat ijsblokje gegooid heeft.
    En niemand staat er hier bij stil , en dat verwonderd mij aangezien we allemaal lange frans en zijn teksten kennen , dat die debielen die lange frans hiervoor geboekt hebben om op te treden op die schoolfuif veruit de grootste idioten van nederland zijn ,met dat ijsklontgooiertje incluis.

4. Ruud

Ruud Guest

Precies, voorbeeldfunctie schmoorbeeldfunctie. Straks ga je het Lange Frans nog aanrekenen dat er dit weekend iemand een duw krijgt, 'want de dader heeft gezien op TV dat Lange Frans dat ook deed', kom nou. We leven nog niet in Amerika en je kunt hier geloof ik nog steeds van mensen verwachten dat ze enigzins een relativeringsvermogen hebben.
    Hallo, Lange Frans, mens, net als jij en ik?! Net zo'n voorbeeldfunctie als jij en ik en net zo goed in staat 'n misstap te maken, net als jij en ik. HIJ is iig nog mans genoeg zijn excuses aan te bieden, die stakker die 'm voor zijn bakkes gooide niet. Nee, die gaat 'n aanklacht indienen omdat hij 'n duw kreeg. Ik had 'm een biertje aangeboden en 't mooi vergeten, maarja wie ben ik.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet om, Als het jantje en pietje was, dan was het spannende verhaal gewoon in Meppel gebleven. Maar het gaat erom dat het een landelijke Artiest is die steeds de boodschap overbrengt dat je geen geweld moet gebruiken, maar zodra hij in zo'n situatie komt, wil hij zelf ook gaan slaan. Dat vind ik hypocriet. Iemand die zich zo tegen geweld verzet heeft idd een voorbeeldfunctie. Of vind je Lange Frans nu nog geloofwaardig als hij weer met een zielig zinloos liedje komt?

Op het filmpje 'lijkt' het alsof hij slaande bewegingen heeft gemaakt, en zo luidde het bericht ook. Is het dan vreemd dat iedereen hem veroordeeld? Ik dacht het niet. Natuurlijk is het belachelijk dat die jongen een ijsklontje gooit, maar komop he, daar wordt je natuurlijk niet blind van. Als ik jou een keer geen voorang verleen, had je dood kunnen zijn, ga je me nu ook slaan? Lange Frans had gewoon mans moeten zijn en die jongen toe moeten spreken, ipv van zo te reageren. En natuurlijk geeft hij zijn excuses, hoe moet hij anders zijn hagje nog redden? Komt juridisch ook nog eens goed uit.

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan, tuurlijk is het fout om een ijsklontje te gooien, maar er zijn altijd van die gekken die dat doen, dat weet je ook als artiest. Daar moet je op voorbereid zijn en tegen kunnen. Je weet als artiest dat er ook mensen zijn die je niet zien als idol maar als loser... Daarbij komt dat lange frans "volwassen" is en die jongen nog lang niet. Hij moet nog veel leren...
    Frans had het gewoon heel anders aan moeten pakken.

7. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de carriere van Lange frans en baas b niet lang meer zal duren, misschien dat ze nog ergens op een kinderfeestje kan zingen (ironie), maar een carriere zit er niet echt meer in.

8. mars15

mars15 Guest

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Frits Barend: ; we zijn flubbercasted? :{ |:- flabbergasted numbnut

( zegt ie later ook nog 24 en 76 procent terwijl het 26 en 74 is..
    wat doet hij nog op de nerderlandse televisie... )

Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

jij blijft hangen op je mening over geenstijl.......nou kan die site wel kut zijn, dat filmpje laat in mijn ogen genoeg zien, je noemt een ijsklontje gevaarlijk......bedenk dan is hoe gevaarlijk 1, 2 of 3 klappen kunnen zijn. Jij en ik hebben natuurlijk allebei een ander denkbeeld bij in elkaar slaan maar als je dit duwen noemt (aldus die Frans Frederiks) dan vraag ik me af wat hij verstaat onder slaan. Doe dit in menig uitgaansgelegenheid en je wordt hardhandig de discotheek of kroeg uitge "duwd" en je krijgt een ontzegging en/of een aanklacht aan je broek.

11. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    alsof ie met zn vuist naar voren het podium afspringt om te gaan duwen.. zoals al eerder gezegd: waarom lul je 'm niet gewoon uit op het podium, of vraag je of hij soms beter kan. frans wou zeker stoer overkomen voor alle sletjes in de zaal wier hij eerder seksistische taal had toegespeeld:+

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    en dan heeft ie ook nog de verkeerde klappen gegeven |:-

net op editie nl. superklein gastje..had het helemaal niet gedaan, maar kreeg wel de klappen. Tering, ik hoop dat ie nooit meer een cd mag maken. beetje commercieel lopen doen met je 'hoeveel moeten er nog komen'.. nou van mij mag je gaan _0/

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jonge geloof jij wat dat joch allemaal zegt, tuurlijk wist ie wel wie het had gedaan en da joch was echt geen 14, 16 op zijn minst!
    Lange zat fout, dat weet iedereen!
    maar om hem nou zo af te zeiken, laat hem zijn ding doen. Ik word er niet minder fan van (ja ik geef eht toe en het boeit me niet dat jullie hem af zeiken, ieder zijn eigen mening toch ;) ).

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    50 cent en the game schieten op mensen en worden beschoten en zoekt problemen en dan is het ineens gangster en ghetto. doet lange frans het dan is het ineens triest.

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk (en hoop) dat de meeste mensen hier dat ook niet ghetto ofso vinden. Ik vind dat hele patserige gedoe van 50 enz enorme onzin._0/

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij nog gelooft in het relativeringsvermogen van de doorsnee Nederlander, dan vind ik dat erg knap.

Maar hoe je het ook bekijkt, als een bekende Nederlander een succesje heeft, dan komt hij uitgebreid in het nieuws en is het een gezegevierd man/vrouw/mens. Aan de andere kant, als datzelfde persoon de fout in gaat, dat kan hem dat letterlijk en figuurlijk breken en dat weet je als BN'er van te voren.

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij heeft wel een punt*)

"We zeiken gewoon te veel"

18. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Net zag ik die 14-jarige ook op tv. Hij zei weer dat hij het niet had gedaan. :{

Whatever!

Wat Frans deed is 100% fout.
    Ik vind het een kansloos type en hij maar heilig doen met zijn "Zinloos".
    Disgusting! :mad:

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha , lees ik hier weer een staaltje van zuiver nederlands gelul , als dit bij een optreden in belgie had moeten gebeuren , dan had lange frans niet eens van het podium hoeven te komen , maar dan hadden omstanders dat kansloos gastje in zijn nekvel gepakt en hem daar gegooid waar hij thuishoort , namelijk de straat.
    Als je stoer wil doen , en provoceren , tja dan moet je er maar tegen kunnen dat je klop krijgt.
    Als wij hier in belgie een optreden van een artiest bijwonen , doen wij tenminste de moeite om die gast te aanhoren en gaan wij niet luidruchtig babbelen of met ijsklontjes gooien , nee als wij het optreden helemaal niets vinden verlaten wij gewoon in massa de zaal .
    En niets is zo vernederend voor een artiest die begint met een volle zaal en die eindigd met een lege zaal.
    Zoals Lionel Richie het altijd zegt , optreden in het sportpaleis van antwerpen is fantastisch als artiest , ik hoef maar de eerste tonen van een song te brengen en dan neemt het publiek het gelijk van me over en mag ik naar mijn eigen song luisteren.
    En dat is nou precies de reden waarom jullie nederlandse zangers zo graag in belgie optreden , hier worden ze gewaardeerd en vooral wat belangrijk is, hier wordt nog naar hun geluisterd.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien realiseert die wannabee rapper lange frans zich nu eindelijk dat het nummer zinloos geweld een schijnheilige track was.

Deel Deze Pagina