1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Parkour

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 11 apr 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo ben je dan meteen dood, dat hoeft niet hoor hangt er vanaf hoe hoog eht is 8) en hoe beter je bent hoe minder kans er is dat je valt. Maare ik ben vandaag naar een jam (een bijeenkomst van beoefenaars van het hele land en dan samen gaan runnen) geweest in njimegen. erreg vet, sommige lui zijn echt ziek wat hun doen. als er een filmpje komt post ik hem wel hier.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dat is Team Ryouko (=> Xtreme martial arts)
    ik heb er ook een stuk of 10 filmpjes van op deze pc, echt heerlijk om te zien gewoon :cool:

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Uhum :mad: gast ik zit op de havo, werk en weet al wat voor beroep ik wil, noem ik niet bepaald geen toekomst.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    same here, beetje domme opmerking van um

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit geweldig. En ik heb zo maar het idee dat dit de komende jaren razend populair gaat worden. Wat denken jullie? Straks gaat iedereen 'Free Runnend' naar z'n werk ect.:+ Nee, maar ik vind het heel tof, en het zal in de toekomst veel populairder worden gok ik.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort is er ook een Worldmeeting in Berlijn, mischien ga ik er heen. Daar komt ook de beste traceur die er is en die parkour heeft gemaakt David Belle. Is echt supertof honderden mense die door berlijn runnen :)

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Yeuh, en dan 20 minuten later weer overal wouten vanwege privacy schending of huisvrede breuk ofsowiets.
    Een keertje meegemaakt toen we op een dak zaten :p

8. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het meer over Rusland en de wat armere landen, die doen het meest van dat soort dingen.

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    hier was ook een keer een programma over op discovery channel, genaamd "jump london". staat vast nog wel ergens op het internet :)

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    het is in frankrijk begonnen en die lui waren niet arm of zo hoor, iig ik zoek ff het filmpje wat in nijmegen is gemaakt, ook al is dat meer tricken en een beetje kutten

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me ook super vet, alleen jammer dat ik er niets van bak :p.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oefenen ;)
    bij mij begint het wel een beetje te lukken, geen flips ofzo maar de meeste "vaults" lukken wel.

http://rapidshare.de/files/18317076/..._2006.wmv.html

dit is het filmpje van nijmegen, ik sta er niet op :'-( maar staan wel wat toffe dingen bij.

13. Goochem

Goochem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok om het effe uit de wereld te helpe:

Le parkour en Freerunning zijn 2 verschillende dingen
    parkour is namelijk een dicipline een levenswijze en freerunning meer een hobby waar je maar wat doet wat je wil. Tis meoilijk uit te leggen ik raad jullie daarom aan om de artikelen op www.parkour.nl en www.parkour-source.nl te lezen.
    Ikzelf ben een traceur (iemand die parkour beoefend) doe het al n tijdje en zag de verwarring al snel hier dus wilde het effe uitlegge ;) wie zin heeft om te komen naa reen jam (bijeenkomst van traceurs) vrijdag 5 Mei is er een jam in scheveningen.

http://www.forum.parkour.nl/showthread.php?t=28

meer info komt nog deze week. er kome een hoop mensen. en als je nog niets kan ist neit erg want op jams leer je veel ;) zijn veel goede traceurs aanwezig ;)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jep, Jams zijn idd erg chill, Ik ben dan ook cker van de partij in Scheveningen! Ik vind dat sommige mensen wel teveel zeiken over parkour en free running, iedereen weet dat eht 2 verschillende dingen zijn, maar als je bv traceur bent en je doet af en toe ook tricking apart ben je dan meteen geen traceur meer? Mij boeit het allemaal niet ik weet alleen dat er op dutchpk miljoenen discussies uit zijn voortgevloeid. Ik denk gewoon: Doe je ding!

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    http://rapidshare.de/files/21039063/Wuut__the_movie.wmv.html
    een filmpje van mij en mijn maten, lang niet zo spectaculair als jullie gewend zijn denk ik maar ff laten zien op wat voorn niveau wij ongeveer zitten. het begin is een beetje onzinnig, muziek vind ik persoonlijk wat minder (ge-edit door een vriend van mij en het grootste deel door mij gefilmd) btw ik ben die gast die wuut wuut wuut doet 8)

16. boatfreak

boatfreak Guest

Ik ben vanmiddag ook met een vriend eens mee begonnen. Niet echt spectaculair ofzo maar wel lache. We moeten een werkstuk maken (voor het vak frans) want het is ontstaan in frankrijk (toch ;) ). Dus als iemand nog een site heeft met veel info enzo... :D

Mzzls..........Daniel..........

edit::::: 100e bericht :D taart voor iedereen+ klein feestje\o/ :b:

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2006
  17. VictorChief

VictorChief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker !! IK ben die Vriend Van Daniel ;) Was vette LoL Vandaag Hé daniel ;) !
    Met die glijbaan was t vet !

18. Remco

Remco Guest

Even een 'klein kickje':9
    Ik ben het een beetje aan het proberen, maar heb je hier bijvoorbeeld ook workshops van ofzo.. want ik vind het echt heel gaaf om te doen en ik heb er ook wel de ballen voor zeg maar8)

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jeeuh!! Ik doe dit nu ook al een paar weken met een paar kameraden...is wel vet man, en ookal doe ik het nog maar net zie je toch al dat iedereen echt een andere stijl heeft...dat is wel vet.

Die david belle vind ik wel goed maar hij word wel een beetje gehyped..die russische gast vind ik vetter om naar te kijken.

Hier is wel een vette reclame van david belle

Laatst bewerkt: 8 mei 2008

Deel Deze Pagina