1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Parkour

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 11 apr 2006.

1. boatfreak

boatfreak Guest

Haha, wat was ik toen een klein kind.
    Nadien ben ik er eigenlijk nooit mee verder gegaan maar ik blijf er toch wel veel respect voor houden. Ik heb zelfs een filmpje gemaakt toen, die zal ik eens even opzoeken zo.

edit: http://video.google.com/videoplay?d...el parkour training&ei=SG4jSJ7xCJLWjALTyYHAAQ

Misschien maar weer eens doen als de hitte voorbij is, het blijft gewoon vet. Vooral de gezichten van mensen die je dan aankijken zijn leuk8).

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die hitte is juist heerlijk 8)

maar ik heb er tegenwoordig te weinig vrije tijd voor, waar ik wel behoorlijk van baal.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah wel leuk filmpje...maar dat liedje op het begin :+

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik parkour ook :b: maar ik doe het nog niet zo lang..
    wow, wat een slechte landing at 0:33

Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  5. Remco

Remco Guest

edit:
    Hier is mijn filmpje.. tis pas 1 minuut, moet nog wat meer footage bij..
    Enjoy!
    [yt]ZDNg-9zE7Ic[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2008
  6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht, probeer alleen je voeten wat minder te belasten als je de grond raakt voor een rol (je land namelijk op je voeten in een min of meer rechte val en maakt dan een rol.

Wat je namelijk beter kunt doen is wat verder vooruit springen (dus meer lengte maken) en jezelf min of meer in te laten zakken als je valt, dit zal je een hoop blessures besparen.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Naast voetbal is dit zowiezo mijn lievelingssport om te doen. Is vooral leuk als het lekker weer is :D

8. Remco

Remco Guest

Nee man, juist in de regen ownt het echt zwaar. Omdat het dan extra op techniek aankomt;)

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het toch niet te vaak doen in de regen (zeker niet als je begint), heb daar een paar keer wat lelijke blessures aan overgehouden. :x

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    laat is wat filmpjes zien!! ik heb hier echt het lef niet voor, ik ben nu 2x op me bek gegaan waardoor me tanden eruit lagen dus ik ga zoiets echt niet doen, maar ik vind het wel heel stoer om te zien:D

[yt]oWZWQR[/yt]

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    echt 2 jaar gedaan. maar ben vorig jaar geleidelijk een beetje gestopt, heb wel zin om verder te gaan, maar gewoon te weinig tijd. Als ik nu rondkijk is de scene zo enorm gegroeid! ik kan me nog herrineren dat Pawa een Jam-achtig iets regelde en dat de franse grondleggers (niet echt de grondleggers, maar kennen de grondlegger en trainde samen met hem) langskwamen, en dat er in totaal 20 mensen in nederland waren die actief deden pk'en...

12. Remco

Remco Guest

Maarja.. er zit wel een verschil tussen mensen die af en toe een sprongetje maken en mensen die er dagelijks/wekelijks mee bezig zijn..

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik doe het meestal samen met een vriend (nu nog trainen) gewoon wat tricks uitvissen en af en toe een kleine parcour afleggen. Ik had een filmpje van vorig zomer alleen ben dat filmpje helaas kwijt :mad: anders had ik het wel laten zien ;). Ik denk dat er wel snel een filmpje is en geef ik meteen een link :).

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het nu 4 jaar en de scene is inderdaad gigantisch geworden (tenminste in vergelijking met 2 jaar terug inderdaad), alhoewel ik wel moet zeggen dat die Jam van toen ook niet echt veel publiciteit had en sommige traceurs gewoonweg geen interesse hebben in langskomen.

Deel Deze Pagina