1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Tour de France 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha messenger, 2 jul 2004.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad, beetje jammer vandaag. Maar goed morgen maar voor de klassementsrenners gaan. Alleen wie zullen dat gaan worden??

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen alleen maar voorspelbare namen, bijna iedereen zal iig Armstrong, Mayo, Ullrich en Hamilton hebben.
    De andere 5 komen bij zo'n beetje iedereen daarna uit het rijtje: Basso, Mancebo, Leipheimer, Heras, Sevilla, Moreau, Virenque, Julich, Sastre, Zubeldia, Menchov, Gonzalez de Galdeano, Mercado, Rasmussen, Simoni, Botero, Azevedo

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je wel redelijk gelijk in denk ik. Maar vergeet ook een aantal leuke aanvallers niet: Botero, Sevilla, Cameno, etc.... plus wie weet gaat die Voeckler ons wel erg verassen.

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cameno?! Eeehmn, die ken ik niet
    Botero en Sevilla had ik er ook al in staan
    Denk niet dat Voeckler la te lang mee zal kunnen(niet bij de eerste 15 iig), de Aspin zal ie nog wel kunnen overleven, maar ik denk dat ie er op La Mongie toch echt af moet

5. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat botero aan mag vallen, hij zal ulrich moeten helpen.

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht iedereen ook van Vino vorig jaar, en die werd toch 3e, US Postal begint bij de beklimming toch temp te rijden om een groot gedeelte van de peloton te lossen en steeds weer met nieuwe US Postals waarvan er steeds ook weer wegvallen
    Botero gaat gewoon rijden net als ieder ander denk ik

7. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    vorig jaar reed Ullrich bij Bianchi, en was vino de kop man van t-telekom.

8. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    wat een klote tour...

vorig jaar had je een heleboel bergen van hors categorie (buitencategorie), dit jaar heb je er 3, waarvan 1 tijdens de klimtijdrit...

9. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    mijn team voor vandaag:
    Lance Armstrong
    Georg Totschnig
    Jan Ullrich
    Iban Mayo
    Ivan Basso
    Roberto Heras
    Tyler Hamilton
    Óscar Sevilla
    Juan Miguel Mercado

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie etappe vandaag om te zien, erg knap van Basso dat ie als enigste Armstrong kon volgen.
    Van Kloden had ik btw ook nooit zo'n goede klassering in deze rit verwacht

11. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    nee, idd, wat een shit man, is de tour nu al voor het klassement afgelopen :mad:
    ik hoop wel dat Ullrich nu voor Kloden gaat rijden, hij zei zelf dat hij het wel wou doen, hopen zegt de ploegrijder dat Kloden nu de kop man is.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    het is afgelopen als lance morgen niet besprongen word door 1 of andere duitser. Het was wel erg teleurstellend zeg. Kben net terug van vakantie dus mijn resultaten bij de tourcompetitie hoeve jullie ook niet serieus te nemen.

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat er morgen nog iets gebeurd. Lance zal nooit iemand voor het klassement laten gaan. En Basso en Klöden staan op 6 minuten!

Ondanks dat de tour saai leek, was de tour eigenlijk geweldig. Er werd enorm hard gefietst, er waren ontelbare demarages. En het peleton bleef nooit stil. Er werd vanaf begin af snel gekoersd met als gevolg veel valpartijen opgaves van favorieten: Hamilton, Zubeldia, Mayo, Heras enzovoorts.

Deel Deze Pagina