1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Tour de France 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha messenger, 2 jul 2004.

1. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    wees blij dat je botero niet hebt. Ik heb hem wel en hij heeft al gereden en hij staat nu al 6e terwijl we pas begonnen zijn.. :mad:

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    botero was de afgelopen weken ook al erg slecht, dus dat had je kunnen weten. Maar ja, je moet wel eens een gokje nemen.

3. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Ja weet ik, maar meestal kunnen dat soort renners in de tour wel iets extra's. En als Botero op dreef is, kan die erg snel rijden..

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik had Cancellara in m'n team :cool:

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ik ook, je ziet maar weer dat het nooit te voorspellen is. Die perreiro had ik nooit verwacht. Gutierez had ik bij me reserves zitten, dat was wel jammer, maar ja.

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zo de proloog gewonnen door Cancellara van Fassa Bortolo. Boonen heeft een goede tijd gereden, 28ste, dus als hij de komende dagen goed spurt, zit het geel er nog in. Ik zou daar eigenlijk geen doel op zich van maken. Ik zou de tussensprinten laten voor wat ze zijn en enkel meedoen voor de overwinning. Het zijn 3 weken tot Parijs, dus niet al te veel met de krachten woekeren, hoewel ik betwijfel dat Boonen het tot het einde kan uitzingen. Mocht hij uitzonderlijk goed spurten, zal hij zeker door gaan (voor de groene trui) maar hij spreekt zelfs al over de wereldbeker koers in Hamburg, die kort na de Tour is...
    Marc Wauters beste Belg, goede tijd. In extremis zijn we dus nog met 8 Belgen, eentje erbij: Farazijn van Cofidis, want ploegmaat (White, was gevallen+uitgevallen) Oftewel wordt die ibn de helpersrol geduwd, voor bijvoorbeeld tweederangsspurter Jimmy Casper...Oftewel krijgt die een vrije rol, meeglippen in ontsnappingen. Maar zonder specifieke voorbereiding moet hij toch sterk zijn om Parijs te halen.
    Een Belg erbij, beter dan eentje minder.
    Dat Ulrich geklopt wordt door Armstrong is nu niet echt zo'n ramp. Maar Ulrich werd er in de ronde van Zwitserland al afgereden door andere klimmers, wat erop kan wijzen dat hij tekort komt in de bergen. Maar kenners beweren dat hij beter is dan vorig jaar, als je slecht bent word je geen tweede in de tour de france...Dit jaar ook professionelere begeleiding bij Telekom, beter omringd

7. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik had ook Cancellara. Khad jullie nog voor hem gewaarschuwd maarja. Ik sta 1ste in die league maar dan nog sta ik 1950ste in het algemene klassement :confused:

8. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta al helemaal niet al te hoog, 11 duizend nog wat :confused:

weten jullie nog goede sprinters voor morgen ;) (en als obsessed een naam noemt dan neem ik die sowieso in mn team... Cancellara :confused:)

9. Persoonlijk vind ik de Tour de France niet zo veel aan. Ik kijk het alleen als er niks anders op tv is. Fok die dikke Smeets. (Wat snel het geval is.)

10. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Cancellara is niet echt een sprinter. Maar ik zeg nu niks meer want als ik verkeerd zeg krijg ik straks de schuld ;) Maarja morge gewoon sprinters denk ik. Petacchi, McEwen, Cipolini, Boonen etc..

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dit zo machtig he, als ik zo'n peleton zie moet ik altijd ff een eindje fietsen, ik heb mn geld weer op Ulricg gezet, die verdiend het voor mn gevoel meer, armstrong wordt gebracht terwijl Ulrich alleen het hen vorig jaar moeilijk maakt.
    Go Herr Jan

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    amstrong zag er erg sterk uit. Zubeldia was voor mij de grootste teleurstelling. Hopen dat de euskatel ploeg goed in vorm komt voor de bergen

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    bah Jan bah...

LEIPHEIMER! RASMUSSEN ! BOOGERD ! ;)

14. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    ja die namen heb ik ook wel maar zijn er ook wat outsiders/minder bekende namen...
    die cancellera had ook niemand verwacht voor p1

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik zit nog in de middenmoot morgen beter dan maar he!

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste mensen zullen toch 9 namen kiezen uit dit rijtje sprinters: Petacchi, Cipollini, McEwen, Zabel, Boonen, Hushovd, Casper, Cooke, Baldato, Kirsipuu, Jean Patrick Nazon, Guerini(na lanceren Zabel kan ie voorin eindigen daardoor, top 10 max), Fagnini(zelfde als Guerini), Hondo, O'Grady, Backstedt misschien

Hiervan zou ik er 9 kiezen, of ik moet er nog eentje vergeten zijn

17. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie van Kirsipuu voor morgen?

18. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk van niet, vorig jaar viel ie me ook tegen. Ik heb er inderdaad negen uit het rijtje van Gogeta. Nu maar hopen dat het de goede negen zijn.
    Ik ga er in elk geval naar toe morgen. Hoop hier nog wat live foto's te plaatsen.

19. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    daar zitten mijn 9 mannen bij iig _O_

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Doe maar een foto van Petacchi op de streep _O_

Deel Deze Pagina