1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Tour de France 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha messenger, 2 jul 2004.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta niet op de streep, maar op ongever 154 km. Daar zijn ze waarschijnlijk rond vier uur. Bij het dorpje Eghezee, een grote oranje vlag mee, met de tekst S Y C dus goed opletten of jullie me zien hahah

2. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    waar staat S Y C voor dan???

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal erop letten, staan daar hekken oid?
    Als die er zijn moet je wel vooraan gaan staan he, en meerennen met het peloton of de koplopers als er geen hekken zijn ;)

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Sparta Youth Crew. Is een vlag die we normaal bij ons in het stadion hebben. Alleen niet de mooie helaas want die ligt in het stadion in een kluis. Maar goed deze is wel opvallend iig.

Geen idee ben er ook nog nooit geweest. Ga gewoon morgen op zoek naar een mooie spot.

5. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    mijn 9 zitten er ook tussen.. maarja het zal wel weer Petacchi worden en die heeft iedereen..

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    die bergjes stellen weinig voor, maar de meeste kenners zeggen dat de etappe zwaarder is dan het lijkt. Dus heel misschien wel een ontsnapping. Maar Petacchi zal wel winnen.

7. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de verwachte aankomsttijd, dan weet ik wanneer ik de tv aan moet zetten ;) laatste kwartier kijk ik wel ff

8. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    als je van sport houdt heb je trouwens een goede dag: F1, MotoGP, Tour, EK finale... ik zit gebakken voor vandaag :D

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    hehe idd, vergeet de wimbledon finale niet...

ik doe ook mee aan de subleague van fok, 118 deelnemers, als jullie ook willen meedoen :

league : fokleague
    pass : foksport

10. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm Petacchi 8e in de sprint :confused:

ik had trouwens wel Kirsipuu in mn team :D
    en waar was die Mario Cipolini gebleven :confused:

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets minder verwacht van Kirsipuu en NAzon, die moet ik er toch maar inzetten en die damn SuperMArio en nog 1 er dan maar uithalen

12. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had van de eerste 9 er 6 goed :)

Kirsipuu en Nazon had ik ook. Alleen Boonen en Cipolini vallen wel tegen :mad:

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook echt naar het wielrennen kijken, dan zou je weten waarom die jongens 'slecht' waren. Boonen werd buitenspel gezet tijdens de spurt, slechte positie, dus hij kwam er niet aan te pas. Cip, het eerste heuveltje dat die zag begon die al te beven. Die werd al bijna gelost in het eerste wedstrijdsuur. Samen met McGee zaten ze te vechten tegen de uitschakeling.
    Schrijf Boonen niet te gauw af. Petacchi moest van te ver komen, dus die kon onmogelijk winnen, van te ver op kop. Petacchi zal morgen wel revanche willen, dus dat wordt afwachten. Voorts denk ik dat Rabobnk wel in praktisch elke ontsnapping zal zitten (zoals Wauters vandaag) dus mocht het tot een ontsnapping komen, dan zal rabobank vermoedelijk vertegenwoordigd zijn. want ze hebben Freire niet mee.

14. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    Cipo was zelfs 38e :confused:

die gaat er dus uit bij mij... Hondo vond ik wel opvallend goed trouwens

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van de eerste 10 had ik er 6, alleen Cipollini, Boonen en O'Grady deden het nie zo lekker, Hondo pakte gelukkig wel wat punten voor me

16. mars15

mars15 Guest

dalijk hondo maar ff kopen met rondemaster

dit was me team :confused:

Thor Hushovd 1.008.561 1.368.133
    Erik Zabel 971.419 971.420
    Paolo Bettini 971.232 971.233
    Alessandro Petacchi 970.301 970.302
    Robbie McEwen 960.877 960.878
    Baden Cooke 1.010.580 960.051
    Stuart O'Grady 958.028 958.028
    Erik Dekker 955.044 955.045
    Jean-Patrick Nazon 953.154 953.154

17. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Cipo heeft soms van die dagen. Ik laat hem gewoon in me team denk ik want zo is het altijd bij hem. Sommige dagen doet ie niks goed en soms rijd ie iedereen eruit..

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

waar check je hun vorige en huidige marktwaarde ??? :D

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Mr. Blond even voor de duidelijkheid hier de echte redenen waarom Mooie Mario en Boonen er niet aan te pas kwamen. Cippolini kwam na een paar kilometer al ten val en had wat verwondingen aan zijn been, dus die kon niet sprinten. Boonen zat inderdaaad niet geweldig goed van voren maar kwam er wel aan, op het moment dat hij aanzette vloog echter de ketting eraf, je ziet hem ook gewoon stoppen met trappen in de spurt.

Was trouwens ondanks de regen wel erg kick weer vandaag, als iemand een goede upload site voor me heeft zal ik hier even de live foto's neerzetten.

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    http://picserver.org
    daar kan je geloof ik uploaden

Deel Deze Pagina