1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Tour de France 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha messenger, 2 jul 2004.

1. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb idd niet de hele rit gezien, wel grotendeels, maar ik ga echt niet 5 uur achter elkaar naar een vlakke etappe zitten kijken 8)

de andere klassementrijders waar ik op doelde: Gutierrez, Menchov, Moreau, Bettini, Mercado
    ik heb het hier niet over top10-rijders maar toch zeker wel top20 wat ook een goede klassering is...

2. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat Moreau en Bettini in de top 20 kunnen komen.

Als de rabobank ploeg slim is w88 ze af tot na de bergen, als de teams al wat zwakker zijn geworden en niet meer zo goed kunnen achtervolgen, er is sowieso altijd al een grotere kans na de bergen te kunnen ontsnappen, dus beter nu krachten sparen!

waar kan ik actueel nieuws van de tour krijgen? dus wat er nu gebeurt bijvb.

3. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
  4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bettini top 20...Nauw dan zal die toch erg sterk meoten zijn. Bettini pakt er meestal zijn ritje tussenuit, maar hij heeft al met krachten zitten woekeren.

Ik hoor hier ergens Marc Wauters, die heeft ook al veel gegeven en is eergisteren gevallen. Gisteren in de ploegentijdrit gaf hij ook weer alles, dus ik denk niet dat het wat wordt met Marc vandaag.Marc is trouwens de eerste om op een bus te springen in een bergrit. Een illusie voor al wie denkt dat Marc snel een berg op kan.

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Heb voor vandaag gegokt op Voigt en Bram De Groot. Dus ik ga de tv zo maar es aanzetten. Ik ben het trouwens ook met Svensson eens dat het terecht is dat ze doorreden na die valpartij en ik heb de hele etappe gezien ja, mr blond.

6. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk iemand die het met me eens is ;)
    je hebt btw op de verkeerde gegokt voor de ontsnapping... ik had eerst O'Grady in mn sprintteam maar heb m er uit gegooid :confused:

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij uitleggen waarom zo'n kleurloze renner als Niermann in de Rabobank-ploeg zit? :'-(

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan zo kwaad worden he, vandaag waren er een stuk of 3 US Postals gevallen en nu rijden ze niet door. Als die Quick steps nou gewoon waren door gereden, waren die 2 of 3 US Postals weg bij Armstrong en konden ze niet zo goed meer controleren.
    De Commentatoren van de NOS zeiden.. ´´Sportief van de Quick Steps dat ze meteen stoppen met tempo rijden´´ Met andere woorden, De 3 grote ploegen hebben naar mijn menig misbruik gemaakt van een valpartij.
    Het hele peloton was vandaag uit elkaar en ze stoppen met tempo rijden omdat er 2 US Postals bij liggen, omdat dat teammaatjes zijn van DE GROTE Armstrong.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ik ben goed, ik zou helderziende moeten worden ;) , Casar van Francaise des Jeux en Voeckler van Brioches le Boulangerie waren in de kopgroep

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  10. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    ja, een ploeg voor spellen, dat is moeilijk :confused:

naar mijn mening hoord nierman tot de beste rijders van de rabobank maar goed.

kan alleen zeggen, hele vette en spannende slot kilometers :D _O_

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je gelijk, hypocriet eigenlijk. Als er een Euskaltel of klassementsrijder in eht algemeen tegen de vlakte ligt, gaat die US Postal trein droogweg volle pomp rijden. Maar als er eentje van zijn mannen tegen de grond ligt, dan verwacht hij onmiddellijk dat iedereen stopt met rijden...Solidair en fair van Lotto domo en quickstep, die op dat moment flink aan de boom aan het schudden waren. Hypocriet van de US Postals!

Maar goed, de rit van vandaag: 'O Grady was de beste spurter. Vermits Backstedt steendood zat. Een Fransman in het geel, erg fijn voor hen :)
    Het zal wel stiuiven in het Rabokamp. Geen renner mee in de beslissende ontsnapping...

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen zit er wel een renner mee van de Rabo. De reden dat ze vandaag wel wachten llag denk ik niet aan het feit dat er 2 US Postals op de grond lagen, er lag van elke ploeg wel iemand op de grond. Dus niemand had er iets aan om hard te gaan koersen.

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vreemd eigenlijk dat er zoveel valpartijen plaatsvinden.

14. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    goh wat vreemd, het water komt met bakken naar beneden :eek:

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tom Boonen de sterkste vandaag! Oppermachtig! OK, er lagen a-een aantal topspurters tegen de vlakte, maar toch indrukwekkend hoe hij won vond ik. Klasse en nog maar 23 jaar! Ik hoop dat we eens een spurt zien, waarin Tom Boonen voluit kan gaan tegen de andere topspurters.

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    dan moet ie het toch afleggen denk

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja, denk dat ie dit jaar nog niet sterk genoeg is voor nog 2 zeges oid, volgend jaar ofzo en de jaren daarop zal het wel mooie sprints worden met Boonen, McEwen, Zabel, Freire en alle anderen(me wants Vainsteins back)

@Mr. Blond: feli met je 1000 post, een mijlpaal _O_ O-) :cool:

Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whoei ik ben goed :p
    Maar over Boonen, zijn 14de zege al dit jaar, en niet van de minste. Hondo geklopt in ronde van Duitsland, E3 prijs gewonnen,... Nog enkele mooie zeges. Vandaag lwam hij met 2-3 fietslengtes voorsprong aan. Ik denk dat hij nog eentje kan pakken.

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zit er vandaag vlak voor het einde nog een bergje/heuvel. Dit zou toch het moment kunnen zijn om te ontsnappen. Een aantal sprintersploegen liggen er al uit (Fassa Bortolo, ploeg van Cipollini) dus jongens van deze ploegen hebben vrij spel. Ik heb mijn team beetje gevarieerd met sprinters/ontsnappers voor deze etappe.

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    goh bij hem werkt t dus nog wel..., ik sta al een paar maanden op 123 en er komt niks bij :confused:

maar ff over rondemaster... ik neem geen vluchters in mn team, de kans dat ze worden gepakt is een stuk groter en stel dat het 5 man zijn die vooruit zijn dan zullen veel sprinters alsnog om plek 6 gaan sprinten... trouwens moet je wel veel geluk hebben als juist jouw mannetje vooruit is

Deel Deze Pagina