1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Le Tour de France 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha messenger, 2 jul 2004.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m'n team nog wel aanpassen, maar dat is nu te laat, ik had gisteren in een dolle bui Niermann en een gozer van Domina VAcanze erin gezet

2. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    Zabel zijn tijd is afgelopen, hij is veelste oud, denk dat het beter voor hem is als hij zo gaat rijden als o'grady, met ontsnappingen mee want in massa sprints heeft hij ook niks meer te zeggen.

3. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ wat een etappe _O_
    echt prachtige finale _O_
    weer een klote team @ rondemaster |:-

4. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik had Pozzato in mn team van Rondemaster _O_ voor de rest allemaal sprinters die er niet aan te pas kwamen :confused:

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ook pozzato in mijn team en verder inderdaad ook wat sprinters.
    Maar ik was wel mooi 100e in het dagklassement dat vond ik wel ff hel cool!!
    Morgen weer een etappe voor de sprinters vrees ik. Mooiste vandaag vond ik dat Mancebo mee wegsprong echt mooie actie.

6. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    off topic : wie heeft er cycling managerr 4 ?? die is echt super vet een aanrader !!

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Armstrong toch zo egoïstisch! Wanneer hij valt wacht iedereen netjes. Valt er een rivaal of een grote groep dan sprint hij gelijk door met zijn ploeg :mad:.

8. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    gister was het CSC wat opeens hard ging rijden... armstrong zat voorin en ging mee...

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, CSC zette enkele waaiertjes op en dat lukte ze aardig. Veel heeft het uiteindelijk niet uitgehaald. Ik vind het wel aangenaam, dat de topploegen met klassementsrijders ook al elkaar bestoken op vlakke etappes. Of het evrstandig is weet ik neit zo. Ze hebben niet echt iets te winnen en sparen misschien beter voor de bergen?

10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij geld het een beetje als teken dat Armstrong zich niet zo oppermachtig voelt als andere jaren. De andere ploegen ruiken kansen en daarom gaan ze elkaar nu al aanvallen. Denk dat we straks in de bergen nog veel verassingen gaan zien.

Voor vandaag heb ik mijn speren gezet op de broertjes Etxebaria, Gutierez en Paolo Bettini. Hoop dat er weer veel ontsnappingen komen. Warschijnlijk wel, op 25 kilometer van de finish zit een mooie beklimming van 4,9 kilometer waarschijnlijk zal daar veelvuldig aangevallen worden.

11. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    1 SvenssonTeam * 23.960.594
    2 Blaauw 23.754.781
    3 Hel van het Noorden 22.067.223
    4 The Obsessed 20.612.995
    5 XboxWorld 20.444.696
    6 Team Tmec 20.435.060
    7 Optima Baron Riders 20.274.961
    8 Miami SuperSonics 17.836.351
    9 Rivanov 10.000.000
    10 Groene Tomaat 9.735.806

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

*)

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Hahhah, nou das echt millimeter werk, maar straks in de bergen kom ik weer genadeloos terug. Vandaag zat ik er helaas ff naast.

13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    haha, hebt geluk dat ik over 6 dagen op vakantie ga want anders was ik nog verder uitgelopen ;)

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Jah ik helaas ook ik ga vrijdag al weg.

15. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    dan missen we een week, gewoon veel klassementsrenners voor in de bergen nemen en misschien McEwen / Hushovd ofzo voor in Parijs

16. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft me niet altijd weer verschut te zetten dat ik laatste ben :'-( ik zet mijn geld tenminste niet altijd op die sprinters O-)

17. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( rustdag...... wat moet ik vanaag doen? :'-(

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    had 2 dagen geen tijd om mn lineup te veranderne (ga niet voor 11.00 uur mn bed uit voor rondemaster) , mn hele ranking is naar de klote 8) :'-(

Laatst bewerkt: 12 jul 2004
  19. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook na de etappe je team veranderen voor de volgende dag 8)

20. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Prachtige etappe vandaag. Echt zonde dat ze net niet vooruit konden blijven. Maaar goed met alleen maar sprinters in mijn team vond ik het niet zo heel erg. :)

Nu heb ik mijn complete team verkocht en me opgemaakt voor de bergen. Ben benieuwd morgen begint de tour pas echt!!

Deel Deze Pagina