1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

leeftijdsaanduiding games in de praktijk.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berend, 31 jul 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK bestel (bijna) alles online, en dan moet je aanvinken ' ik heb toestemming van mijn ouders'. Een schreeuw naar beneden ' man, geef je toestemming' met als antwoord ' je doet maar' is meestal genoeg. Maar in de winkel heb ik het ook nog nooit gehad. In de bios en videotheek wordt er meer opgelet, maar bij games wordt er (gelukkig) nauwelijks gecontroleerd. IK ben 15 btw.

2. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoezo post zonder duidelijke inhoud?

Post de volgende keer met iets meer duidelijke inhoud, k?

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    laatst zag ik een jongentje (jaar of 6) die had een spel gekocht (far cry) en later kwam het jongentje met ze vader terug jongentje huilend en vader heel erg boos omdat hij een spel van 16 jaar en ouder meekreeg, vader helemaal boos op mederwerkers van intertoys omdat ze een kindje een spel van 16 jaar en ouder hadde meegeven

5. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel, wat maakt het uit. Het is maar een richtlijn zoals al gezegt was. Bij sommige film begrijp ik het wel (The ring,...) maar bij games? je kan het toch overduidelijk zien dat het 3D, en niet echt is. Later bij VR gaat dat nodig zijn, maar nu niet zo.

6. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hier thuis spellen liggen van 18 plus en 16 plus maar ik moet nog 16 worden. Ik snap het probleem niet van de verkoop wijze maar ik dacht ook dat het alleen was voor de ouders en kind zelf om te zien wat voor een grof spel het is.

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hm mn pa heeft een keer er iets van gezegd toen soldier of fortune 2 op de pc helemaal in was :9
    dat was ook de enigste keer, ik kreeg ninja gaiden ook zo mee

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vind dat het wel kan een leeftijdsgrens. Is toch ook bij films zo. Niet alle games zijn voor alle leeftijden geschikt.

Deel Deze Pagina