1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Leerling (16) dood door steekpartij bij school

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berenscheet, 11 okt 2007.

1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die geen crimineeltje was dan vind ik het wel erg voor je. Heb dit nooit eerder meegemaakt maar het zal best schrikke zijn voor jou :{. Zit te denken wat zijn ouders nu zullen meemaken echt TE erg voor woorden. Hij was pas 16 jaar maar man.

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd.

Jammer om te zien dat sommige mensen het weer niet kunnen laten om dit als excuus aan te grijpen om over 'buitenlanders' te gaan zeiken.

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Jij houdt vast dat meer dan de helft van een miljoen tuken en marrokanen criminelen zijn. Dat is geen lichte beschuldiging en heeft bewijs nodig. Als je dat niet hebt praat dan geen onzin.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gecondoleert man en heel veel sterkte.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste ik zie geen bron

Ten tweede het enige wat ik hier zie is dat het gaat over marrokaanse jongens (geen turken, ouderen en meisjes). en van die marrokaanse jongens zijn er 1 van de 10 bekend bijd e politie, wat kan om verscheidene redenen. Dus wat je hier zegt is dat een percentage van een percentage van marrokanen bekend is bij de politie. Dat een hele hoop marrokanen lastpakken zijn geef ik graag toe maar ik zie hier eerlijk gezegt geen meerderheid van de marrokanen en turken.

en welk diploma hebben ze het over. Lijkt me zeer sterk dat 7 van de 10 marrokaanse jongeren geen middelbare school diploma hebben. Als het dat betekend trek ik je bron in twijfel.

7. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Daarnaast Nederlandse jongeren zijn natuurlijk ideaal die zouden nooit van hun scooter stappen om een man dood te slaan met hun helm.

8. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook wat goede marokkanen die mijn vrienden zijn :thumbs:. MAar vaak komen die marokkaanse jongens uitdagend bij me doen op straat maar dat heb ik niet alleen bij marokkanen meegemaakt... ook bij antilianen en surinamers ;). Nederlanders hebben mij tot nu toe wel met rust gelaten, het enigste wat ze doen bij mij is gemeen kijken maar daar kan ik meeleven, beter dan die neppe gangsta's die denken dat ze breed d zijn en je dan omver duwen als je probeert langs ze te lopen :D.

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gecondoleerd.........

Wat ik ook merk is dat de controle door ouders op marokaanse en turkse jongeren vaak heel klein is (met uitzonderingen uiteraard). Ze zijn dag en nacht op straat, hoeven geen baantje te zoeken van pa en ma, dus gaan ze zich vervelen en rottigheid uithalen. Eigenlijk is het dus gebrek aan opvoeding, ouders hebben die kinderen niet meer in de hand.
    Ik heb in een flat gewoond en 22:00 buitenspelen voor die 5 jarige kinderen was niet ongewoon in tegendeel zelfs. Ook hadden veel van die gasten scooters, mooie kleding etc. en dat allemaal zonder werk te hebben.
    De Turken in Turkije zeggen zelfs dat wij alle raddraaiers hier hebben zitten.
    Als ik op straat loop en een marrokaans meisje iets te lang aan kijk word ik al bijna door de broers in elkaar gemept. Maar vise versa, dus hun met nederlandse meisjes moet allemaal maar kunnen.
    Ik denk ook dat het wel gaat escaleren in de toekomst.
    Bij opsporing verzocht programma's zijn er ook veel meer allochtonen gezocht valt me altijd op.

10. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn ook vaker marrokanen, alleen omdat ze vaak zoveel met elkaar omgaan en niet heel veel van cultuur veranderen worden ze inprincipe in 1 groep gegooit om het zo te zeggen...

maar het zijn gewoon harde feiten, en dat betekend niet dat ze allemaal zo zijn, klaar. ik bedoel wij hebben het niet voor hun verpest, dat hebben ze zelf gedaan!

maar verder gecondoleerd klq777!

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik heb bericht hoorde zei ik meteen "waren zeker allochtonen". niet om lullig, te zijn:): , want lang niet alle allochtonen zijn zo. ik denk wel dat in verhouding allochtonen veel meer problemen veroorzaken dan autochtonen.

12. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    nou over buitenlanders.... ik werk als taxichauffeur en heb veel gezien in het uitgaansleven. v.b. laats is er nog een ziekewage moete komen, lag er iemand KO op de grond, de daders zijn bijna allemaal buitenlanders, als ik op de markt sta te wachen op klanten zie ik geregeld groepjes buitenlanders gewoon fietsers aanhouden en ze klappen geven, totdat de fietser van angst wegrent,gewoon voor nix. ik ben vorig jaar berooft en mishanderd en kon ook naar het ziekehuis maar had gelukkig nix, je raad het al, door een buitenlander

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Wat lul je nou met harde feiten? Ik heb nog geen enkel hard feit gezien van jullie. De enigste die met feiten aankwam was Timmeh en die spraken jullie "harde feiten" keihard tegen.

Daarnaast 1 op de 10 is verdacht, sinds wanneer is een verdachte meteen crimineel? En jongeren die roepen en stoer doen op straat? Wie doet dat niet, iedereen doet dat in de puberteit.

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar als er vroeger iemand stond te schreeuwen kon je nog wat terugzeggen. Al scheld een van die gasten je verrot en je zegt wat terug dan zijn ze mans met zijn vieren en trappen ze je rustig in elkaar en je fiets erbij.
    De maatschappij is gewoon verneukt, het gaat nog wel een keer flink uit de klauwen lopen.
    Ik merk zelf ook dat blanke jongeren steeds meer afkeer krijgen tegen buitenlanders (dat moet toch ergens vandaan komen??)
    Door chinezen, japanners, vietnamezen en noem maar op heb ik me nooit bedreigd door gevoeld. Alleen door antilianen, turken en marrokanen, omdat veel van hen in gigantische groepen haantjesgedrag vertonen en schreeuwen ipv praten en probeer ook maar niet te lang naar hun meisje te kijken. (Nee, zo zijn ze niet allemaal, maar veel wel)

I rest my case, want anders wordt dit een oneindig lange off topic discussie.

15. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over feiten gesproken, elke keer bij een incident van deze soort laait de discussie over buitenlanders weer op. Toevallig? Ik scheer niet graag alle buitenlanders over 1 kam, omdat ik ook best weet dat er veel goede bij zitten. Mensen die wel hun best doen in deze maatschappij en graag iets willen bereiken. Ik ken ook persoonlijk buitenlanders het zijn prima mensen die hun best doen. Maar er is toch altijd iets, ze zijn sneller agressief en op hun teentjes getrapt naar mijn mening. En dat zie je vaak terug bij dit soort incidenten, de reden is vaak een onbenullig incidentje waar het laatste waar je aan denkt wel is om iemand te vermoorden. Een buitenlandse vriend van mij vind het al snel aanstootgevend als een onbekende hem aankijkt. Dit is wat je ook weer terug ziet op straat. Je moet bij zo'n groepje echt op je tellen passen anders zit je zo diep in de shit.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier feiten van het cbs. het gaat hier om verdachten, dus niet om de daadwerkelijke criminaliteit.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het ook mee eens. In mijn ervaring en voor mijn gevoel zijn ze ook sneller aggressief. Dit is gewoon wat ik zelf meemaak.

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Toen die kleuter in zeeland werd doodgemaakt op de basisschool, zei ook niemand dat alle hollanders aggresief zijn.

Deze dacht ik

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, maar het is gewoon mijn ervaring. En ik zeg niet dat iedereen aggressief is. Ik woon in een redelijk grote stad, als ik een groepje zie staan dan weet ik zeker dat ze naar me roepen, of erger. Paar keer zelfs flesjes bier naar me hoofd gekregen, dat ze achter je aan rennen etc. Maar ik heb ook enorm veel allochtonen vrienden die wel normaal zijn.

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tja, jammergenoeg moet ik je wel een beetje gelijk geven. Ook ik voel me niet bedreigt door de rassen die jij opnoemt. Door Marokkanen, Antilianen en Turken helaas wel. Heel af en toe kom ik een "goede" tegen, maar meestal zijn het de doorgedraaide jongeren die ik tegenkom.

Deel Deze Pagina