1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Leg mij alstublieft de 'moderne' mens uit. Ik snap het niet meer...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 24 jul 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Bestialiteit.. bestaat ook al eeuwen.. er zijn romeinse afbeeldingen gevonden met dat thema..
    sterker nog in de arenas werden slaven soms daartoe gedwongen voor de sensatie van het publiek.. (overigens vaak met dodelijke afloop)

edit.. overigens heb ik volgens mij datzelfde gezien.. was het niet een halfblinde vrij dikke vent? (denk red-neck :) )
    Tja vind altijd dat mensen moeten doen wat ze zelf willen.. alleen is in dit geval zo'n dier er de dupe van .. En volgens mij wordt het niet eens als een psychische ziekte gezien dit..

Laatst bewerkt: 25 jul 2003
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :{ Sorry voor mijn grove term voor geslachtsgemeenschap, maar paard was enigszins ironisch. Een herinering aan mijn alleraardigste buurmeisje van een aantal jaren voorheen.

Maar haar uiterlijk was het allerminst charmant :{

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    HAHAHAHAHAHA inderdaad het was echt zo'n dikke redneck

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    ff tussendoor, ik snap hier ook geen een k*t meer van:

Het Pentagon is bezig geweest om een speculatiebeurs op te zetten waar je kon beleggen op terreurdaden. Als je het goed had geraden wat voor terreurdaad het zou worden dan kreeg jij het geld van de beleggers die het niet goed hadden.

5. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Dus dan heb ik het toch goed gezien op het journaal:eek: Het is maar goed dat er een paar senatoren zijn die helemaal uit hun dak zijn gegaan en het hebben tegengehouden

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    laat wel een beetje zien hoe de mentaliteit bij sommige hoge gasten daar is.. slaat echt nergens meer op.. ja dat land valt echt momenteel te vertrouwen.. Idioten, gewoon een soort poel opzetten op terreurdaden..

7. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ach gewoon een vorm van modelering. De poules over basketbal/honkbal etc waren tot heden uiterst nauwkeurig, dus waarom niet?

Je kan der ook een computersimulatie op los laten (wordt ook gedaan).

Het was misschien enkel niet helemaal gebracht dmv juiste PR methodieken :cool:

8. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Euh wat voor PR moet je dan gebruiken om te vertellen dat je overheid mensen geld wil laten gaan aan de dood van zijn bevolking zonder dat men dat raar vind?

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het geeft in ieder geval weer eens aan dat de mens behoorlijk ziek in zijn kop kan zijn.

@Nemesis: niet direct omdraaien hoor maar je hebt twee gouden sterretjes bij je naam... :)

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm het is natuurlijk aardig krom dat je eerst moord en brand schreeuwt over 11 sept (wat logisch is natuurlijk) en vervolgens een soort poel er van gaat maken waar de volgende komt....

Laat idd goed zien hoe ziek sommige lui zijn. Of hoe belangrijk geld voor hun is.....

@da-Z- :) hehe tja ik heb me voor de verandering eens goed gedragen en zie daar :)

11. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat verdienen het gemiste werkwoord is :confused: .

Dan heb je het niet begrepen. De bedoeling was een soort termijnmarkt foor de fun of it (zoals al gezegd dus ook voor competities etc wordt gedaan. Echte statistiekfreaken die Amerikanen). In Nederland zie je dat soort competities ook komen, met de laatste verkiezingen had de Volkskrant bijvoorbeeld een leuke variant daarop.

Waarom doen mensen dit? Om een inschatting te kunnen maken over kansen/mogelijkheden of juist risico's.

Was het dan ook gebracht als risicopreventie ipv een leuk tijdverdrijf, dan was het niet op ons journaal gekomen. Nogmaals Amerikanen maken dit soort pools voor van alles en nogwat :D

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    egh cole trickle..
    termijn markt.. for the fun of it.... competities..
    Ligt het nou aan mij of vind ik dat niet echt gepast betreffende terreurdaden...?

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat je je aanstelt Nemesis. Het is toch meer dan logisch dat je een beurs opzet voor het leed van andere mensen. Ik bedoel: ze merken er toch niks van...?

Maar ff serieus, dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die wetten aannemen om scheldwoorden op de buis te censureren (tipper gore anyone). Dit zijn de mensen die ons zedige regels voorschrijven: hoe we zo vroom en goed mogelijk door het leven moeten gaan. Dit zijn mensen waaraan onze maatschappij ten onder gaat. Dit zijn mensen waarom ik twijfel aan de echtheid van de 11 september ramp. Dit soort beurzen overtuigen mij meer en meer dat de US overheid er achterzit en geloof mij: ik zou het echt anders willen zien maar dit soort idioten...

14. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Juist deze 'vorm' levert dus kritiek op. Maar je kan mij niet wijsmaken dat zulke zaken geen realiteit zijn

Denk dat risicopreventie/inventarisatie etc absoluut noodzakelijk is wil men goed beleid kunnen ontwikkelen tegen juist deze tereurdaden.

Maar je kan natuurlijk ook de realiteit niet onder ogen willen zien en je kop in het zand steken :{

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  15. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het journaal maar voor de helft gezien dus dat had ik niet meegekregen. Maar toch het idee dat het PENTAGON zoiets wil opzetten, beetje ziek. Dat is net zo iets als dat het Ministerie van Justitie een pol opzet voor wie er als volgende politicus in Nederland wordt dood geschoten

Deel Deze Pagina