1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

lekkere reacties krijg je hier.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SyKeS1, 30 apr 2004.

1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er is wel verschil tussen beelden en beelden, ik vind het zelf indrukwekkend om beelden te zien van speciale eenheden die aan het werk zijn (a la rainbow six en delta force) of van een bodyguard training (dat zat in mijn duitse luistertoets :+) errug gaaf. Maar wanneer je beelden wilt zien van onschuldige mensen die vermoord worden dan ben je ziek.

2. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    rox ik ben het met je eens hoor O-) goed zo ;)

3. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amen. zo is het precies. ik vind het ook mooi om te zien om van die tanks voorbij te zien rijden etc. maar ik hoef ook echt niet te zien dat er allemaal burger slachtoffers gemaakt worden hoor... (die duitse bodyguard had ik ook in mijn luisterotes btw :))

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga in herhaling vallen, zou het niet beter kunnen beschrijven!

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Valt idd weinig aan toe te voegen :)

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Allemaal leuk en aardig, maar waar jou om vraagt is je vriend niet mee bezig denk ik. Of wordt jou vriend gemarteld, verbrand, door de straat gesleept en vervolgens opgehangen aan een broek om vervolgens door het hele dorp/stad gemarteld, bekogeld te worden... Nee, ik denk dat je die beelden liver niet wilt zien. En als je ze zo graag wilt zijn meld je je maar aan bij het Iraakse leger. Een beetje respect is hier wel op z'n plaats voor die mensen

----------------

----------------

Amen

7. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Zei de man met deze footer:
    “The object of war is not to die for your country, but to make some other bastard die for his.”

8)

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

bastard

Idd, niet heel toepasselijk natuurlijk(net zoals die van jou), maar dat is het verschil tussen fictie en realiteit: Irak en Games (dit is van FSW)

Maar inderdaad, ik ben wel een beetje uitgeluld ja.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit is nou ook niet echt een vredelievende sig :+

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
  11. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alsof dat een lekker realistisch beeld is hoe het er daar aan toe gaat. ze doen daar ook ECHT WEL goede dingen en wie heeft gezegd dat de topicstarter die niet wil zien?

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij is de TS meer geinteresseerd in de acties die de Amerikaanse soldaten uitvoeren. Dus meer de militaire video's waarin je ziet hoe ze gebouwen binnenvallen enzo gewoon hoe ze te werk gaan tijdens zo'n oorlog. Zie je wel vaker op het journaal. Niet dat ik erin geintersseerd ben maar kan me vorostellen dat je dat cool vind.

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat lijkt mij ook. Wat reageert iedereen hier overdreven zeg.

En over die oorlogsfoto's: dat is nou oorlog hé, ik weet niet of je toevallig die foto's heb gezien van de amerikanen die aan de brug hingen? Dat vind ik erger (en ik weet dat niet iedereen het er mee eens zal zijn, jammer dan).

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    sorry, nu oik terug lees zie ik ook dat dat "en dat vind ik leuk heh" een btje krom staat...dat had ik ff niet zo goed nagelezen. Echter die gasten die van die onnozele fotos hier neerzetten en dat dan lekker vinden snap ik niet. Die gasten ghebben nog meer respect voor die terroristen daaro en aanhangers van sadam dan voor onze jongens. Lekker zijn jullie!

Edit: In het bijzonder bedoel ik perfect shit en holy "nogwat" voor jullie lieve pmetjes waar jullie eigenlijk zelf als een paar lekkere terroristen uit de bus komen. En nee, bedreigingen om met granaten te worden bestookt is niet tof.

Kijk idd eerst is naar wat "onze mensen" meemaken. De gruwelen van irakese BURGERS zijn me zelfs duidelijk. Ik dacht dat onschuldige buregrs tot weinig in staat waren tot ik de beelden uit falluja zag. Lijken ophangen aan een brug en mij zwart maken voor de kant van amerikanen kiezen. Ik ben niet geinteresseerd in menselijk leed. Alleen op de acties die je, NOGAMAALS, op CNN ziet. Beelden waarin ze kopstukken en directe gekken proberen te pakken. Zaken waar vrienden van mij mee te maken hebben. Ikl hoef geen beelden waarin irakrezen --> extremisten militairen op wacht bestoken. Dat zou ziek zijn. Ik ben vandaag weg geweest en geef noghmaals toe dat de woordkeuze in mijn eerste topic niet slim waren.

Ik kan ook nooit begrijpen hoe het daar is. Als ik een vriendin (vriendin van een uitgezonden vriend van mij) spreek en ze is zwaar gestressed maar ze geeft me een dvd waarop ik kan zien wat hij aan het doen is dan voel ik me daar goed bij. En ik zie wat hij over heeft voor wat hij denkt dat goed is. Hij bewaakt weldegelijk vrede in een anargie daar. En gelloof me, je ziet de kogels om zn oren vliegen bij iemand die net lachend zn handen met hem schudde. En mensen die mij nog 1 keer ziek noemen zijn echt een stelletje hersengespoelde gasten die alles tof vinden wat die gekken met onze jongens doen. Een btje meer respect aub!

ben klaar. Bron krijg ik niet. Alleen domme reacties. op een paar na. bedankt van sommige dat jullie nog iets van me begrepen. Gr.

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    in de eerste plaats heb ik je geeneen pm gestuurd, dus dat moet op een misverstand berusten, en misschien interpreteerde ik je post ook enigszins verkeerd. Maar je doel kwam op mij over als vermaak om het lijden van Irakezen om hun verzet tegen de Amerikaanse overheersing...

ik dacht dat je geen enkele weet had van de toestand daar, en maar eens onze stoere soldaten Irakezen willen zien neerschieten... En zoals je zelf al zegt: dat is ziek...

Daarbij had ik een vermoeden dat je niet geïnteresseerd bent in de waarheid... ja, ze hebben Saddam, ja, de Irakezen hebben nu niet meer te vrezen van een veel te harde dictator, maar het is niet zo, dat dat het enige is wat daar gebeurt (ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet)

bij nader inzien, mijn lichtelijke excuses voor mijn post (nogmaals, ik heb je geen enkele pm gestuure) als je begrijpt dat het niet alleen peis en vree is wat 'onze jongens' brengen...

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Kom op zeg....ik zou je niet ziek in je hoofd noemen maar dom noem ik je wel. Jij ziet een paar beelden van terroristen en je denkt meteen dat elke burger zo is?!? Weet je wat de amerikanen de laatste 50 jaar hebben uitgespookt...1 ding kan ik je vertellen: die hebben meer doden op hun geweten dan alle andere landen bijelkaar in de laatste 50 jaar. Amerika is zeer dom en arrogant bezig en ik zie liever dat de burgers alle amerikanen eruit gooien dan dat Amerika sirieus de macht krijg in dat land.
    Nee ik ben niet voor saddam en ik sta ook niet achter terroristen maar als ik een irakese burger was en al die amerikaantjes komen vrolijk ff oorlog voeren in mijn land en me familie vermoorden dan zou ik ze stuk voor stuk neerknallen! De amerikanen zijn de echte torroristen in deze oorlog. En daarmee bedoel ik niet de soldaten zelf maar de leiding erachter!

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik noem jou dom. Wat een lulverhaal zeg.

"De amerikanen zijn de echte terrorristen in deze oorlog." Ik ben benieuwd of je er nog zo over denkt als in nederland de eerste aanslagen gepleegd worden.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij zit gewoon vast in een map bij Conflict Desert Storm. Nu wil hij gewoon filmpjes van de pro's hoe ze zon situaties oplossen en dan gaat hij dat ook in het spel proberen.

Wat hij bedoelt is dat hij tactische acties enzo mooi vind. Niet de oorlog opzich. Ik mag dan toch wel zeggen dat er een hoop mensen gereageerd hebben dan dan nog en stuk dommer blijken te zijn dan Sykes.

Ik denk niet dat ze alleen de terroristen zijn maar ik kan je filmpjes laten zien waarin ze net zo erg zijn als de Irakezen. Maarjah dat krijg je met die idiote presidenten in Amerika die bv atombommen gooien als ze hard geowned worden.

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Of je het eens bent met wat ze (amerikanen) doen maakt niet uit, maar ik vind het heel makkelijk partij kiezen in dit geval. Als de terrorristische dreiging er niet was op dit moment dan zou er een totaal andere situatie zijn.

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    the flood, echtwaar, je zit er heel ver naast. De haat gaat diep daar en ik denk dat ik dat van iets dichter meemaak/hoor dan jij. haat gaat diep daar tegen westerlingen. Bekijk die beelden van falluja eens en je snapt het weer. Even voor de duidelijkheid, dat waren BURGERS. erg veel respect krijgen ze van mij niet. Wel mooie en moralistische opmerkingen van je, dommerik. Je kent mij dus niet.

Nogmaals, die beelden hoef ik niet te zien, wel hoe ze zon mafkees als al saddar oppakken, als ze m hebben. Ik heb geen woorden voor zon mongool die zelfmoordaanslagen verheerlijkt.

En perfect shit, was idd geen pmetje van jou, t was iemand anders die zo fel tegen geweld was maar mij toch wou zien branden :confused: erg frapant. Mijn excusses.

Laatst bewerkt: 1 mei 2004

Deel Deze Pagina