sorry, nu oik terug lees zie ik ook dat dat "en dat vind ik leuk heh" een btje krom staat...dat had ik ff niet zo goed nagelezen. Echter die gasten die van die onnozele fotos hier neerzetten en dat dan lekker vinden snap ik niet. Die gasten ghebben nog meer respect voor die terroristen daaro en aanhangers van sadam dan voor onze jongens. Lekker zijn jullie!
Edit: In het bijzonder bedoel ik perfect shit en holy "nogwat" voor jullie lieve pmetjes waar jullie eigenlijk zelf als een paar lekkere terroristen uit de bus komen. En nee, bedreigingen om met granaten te worden bestookt is niet tof.
Kijk idd eerst is naar wat "onze mensen" meemaken. De gruwelen van irakese BURGERS zijn me zelfs duidelijk. Ik dacht dat onschuldige buregrs tot weinig in staat waren tot ik de beelden uit falluja zag. Lijken ophangen aan een brug en mij zwart maken voor de kant van amerikanen kiezen. Ik ben niet geinteresseerd in menselijk leed. Alleen op de acties die je, NOGAMAALS, op CNN ziet. Beelden waarin ze kopstukken en directe gekken proberen te pakken. Zaken waar vrienden van mij mee te maken hebben. Ikl hoef geen beelden waarin irakrezen --> extremisten militairen op wacht bestoken. Dat zou ziek zijn. Ik ben vandaag weg geweest en geef noghmaals toe dat de woordkeuze in mijn eerste topic niet slim waren.
Ik kan ook nooit begrijpen hoe het daar is. Als ik een vriendin (vriendin van een uitgezonden vriend van mij) spreek en ze is zwaar gestressed maar ze geeft me een dvd waarop ik kan zien wat hij aan het doen is dan voel ik me daar goed bij. En ik zie wat hij over heeft voor wat hij denkt dat goed is. Hij bewaakt weldegelijk vrede in een anargie daar. En gelloof me, je ziet de kogels om zn oren vliegen bij iemand die net lachend zn handen met hem schudde. En mensen die mij nog 1 keer ziek noemen zijn echt een stelletje hersengespoelde gasten die alles tof vinden wat die gekken met onze jongens doen. Een btje meer respect aub!
ben klaar. Bron krijg ik niet. Alleen domme reacties. op een paar na. bedankt van sommige dat jullie nog iets van me begrepen. Gr.
Laatst bewerkt: 30 apr 2004