Amerikanen laf?!? Flikker eens even een heel eind op! Als ze laf waren deden ze geen moer, deden ze niks zonder toezegging van de VN, deden ze niks buiten hun eigen land, etc... Wat jij zegt slaat op poep! Dit moet ik gewoon even kwijt...
En wat een dom verhaal van: wat hun doen moeten ze zelf weten, maar laat andere landen erbuiten... Ja inderdaad! Ik beschouw die uitspraak hetzelfde als: je mag wel in je eigen huishouden kwade dingen bestrijden, maar als je ziet of merkt dat de persoon 2 straten verderop schadelijke neigingen heeft, dan moet je hem maar lekker laten begaan want daar heb je niks mee te maken omdat die te ver weg woont... Ok deze vergelijking is niet helemaal 100% juist, maar komt wel in de buurt!
Kijk, als die Amerikanen dat ook zeiden toen de 2e wereld oorlog vorderde.......... Lijkt me overbodig om dan te zeggen dat Europa dan duits sprak tot en met vandaag. Inderdaad, zonder Amerika had Duitsland gewoon de totale macht hier in handen gehad... Zeiden we toen ook: FU Amerika, flikker op dit is onze oorlog?! Vreemd dat ik daar nu niks meer over hoor nu van de personen die hier nu heel hard roepen dat Amerika zich niet met andere landen moet bemoeien, in principe was dat hetzelfde. Toch?!?
En btw, ik ben geen pro-amerikaan ik probeer alles een beetje neutraal te blijven bezien, maar ik spuug op meningen van mensen die zo krom als een hoepeltje zijn en die alles wat met Amerika te maken heeft afschuiven als dictatoristisch gedrag. Alles wat Amerika onderneemd, het maakt geen bal uit want in de ogen van die mensen is het allemaal klote en is Amerika toch altijd de boeman! Ok Amerika doet heel veel idiote dingen, net als de meeste regeringen vaak doen, maar goed is dat een reden om alles op Amerika af te schuiven?
En nog een btw --> Als jij zegt dat Amerika niks is zonder Europa, en dat ze geen ballen hebben... Heeft de VN dat wel dan?! Ik ben van mening dat hun eveneens geen beslissingen durven te nemen, ze hebben totaal geen ruggegraat. Ik vind dat alles in totaal gewoon 1 pot nat is...
Goed ik kan hier nog wel een aantal pagina's aan wijden maar daar heb ik nu verder eventjes geen zin meer in... Btw beetje onnodig om te zeggen denk ik, maar GForce dit is niet perse persoonlijk tegen jou he! Ik heb niks tegen je maar ik vind dat je je met je uitspraken een beetje neutraler mag uiten...
Laatst bewerkt: 2 mei 2004
1 persoon vindt dit leuk.