1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

lekkere reacties krijg je hier.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SyKeS1, 30 apr 2004.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wat een stelletje slappe moraalridders weer hier.....nagel de topicstarter meteen maar aan het kruis jongens.......maar zet dan wel de tv uit als het 8 uur journaal weer de dagelijkse beelden uit irak en andere oorlogsgebieden laat zien.
    ik weet echt zeker dat toen de bestoking op bagdad begon(was dacht ik zo rond een uurtje of 7 s'avonds) dat half nederland aan de buis was gekluisterd.
    oorlog blijft verschrikkelijk....van mierlo sprak gisteren op de dodenherdenking mooie woorden....maar als de tv weer melding maakt van een vreselijke gebeurtenis dan zitten we weer allemaal op het puntje van onze stoel ongeacht wat je ervan vind.

    er loopt hier ergens ook een topic over sluipschutters.....ik zou dat veel eerder vergelijken met enge gedachtenkronkels in iemands verstand en deze krijgt geheel de vrije weg.
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    krijg nou wat......had nooit gezien dat dit topic al 127 pagina's groot is.....tis veranderd in een hele goede discussie by the way.....lees aub ff over de bovengeplaatse reactie van mij heen boys and girlies......deze vloeit voort uit het prenatale begin van deze topic......oei beukie.....beter opletten volgende keer.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    fekker de fek.........en ik maar denken dat als ik bij de walrus eens thuis kom eten dat meneer dit allemaal zelf heeft klaar gemaakt....aufwiederschnitzel ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  4. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, Beuker is in tha house :)

    Maar goed ik heb zojuist de lappen tekst gelezen van beide heren (Walrus en topicstarter) en vind dat beide meningen en argumenten wel kernen van waarheid bezitten... Maar goed aangezien ik niet zo vlot ben in het genereren van nuttige lappen tekst als jullie, maar ik toch graag een nuttig aandeel in dit geheel wil blijven hebben, zal ik alles eens even laten bezinken... Daarna edit ik deze post wel in een nuttige lap tekst :p

    Edit: wordt wel steeds moeilijker aangezien deze zaak al vanaf verschillende standpunten is benaderd... Blijft haast niks meer over ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Beuker, vreemd genoeg zeg je precies hetzelfde als ik over het sluiten van de eerste topic. Ik vind het sluitingsbeleid op dit forum een beetje vreemd, laatst werd er een onschuldig drugstopic gesloten na een half jaar bestaansrecht, terwijl een sniperthread er blijft. Tegen beide heb ik geen bezwaar, evenals de thread van de starter van deze thread ;).
     
  6. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk ging het vanaf het begin daar om geloof ik... zijn jullie het toch nog eens. O-)
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    jajojo, ik vind jou echt gigagoed!
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat dacht ik wel, potdamme!
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    dat komt omdat de laatste paar posts ging over personen die goed spul hadden gekocht en dat even lieten weten...(Waaronder ik :eek: )...
    En dat ging ze iets te ver. De rest van de gehele thread liep wel goed dus dat was jammer.
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vind jajojo ook gigagoed op de achterbank (op de achterbank) . Vooral in zijn korte jurkje, voorzien van roze string en blonde pruik.
     
  11. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn... Op dat gebied heb je dan weer geen verstand... :{
    Back on topic gozers! (ik besef dat deze post daar ook niet echt bij helpt :))
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Fuck you dekt de lading wel. Als jij mijn toekomstige kindertjes les moet geven haal ik ze van school.
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zouden de heren aub niet te veel offtopic willen gaan met allerlei loze posts. We zitten hier tenslotte niet op de Green Mile :)
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    volgensmij is dit gewoon ff stilte na de storm ofzo hoor. We hebben het hier aardig zonder hulp gered in een topic dat nogal wat 'gevoelens' los bracht bij bepaalde mensen. Dus wat loze topics op zn tijd is ook wel eens fijn of nie? :{
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk niet, maar de ene loze post lokt weer de andere uit en voor je het weet zitten we weer drie pagina's verder en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Zoals ik eerder al zei, we zitten hier niet op de Green Mile en op een gegeven moment moet ik (of een andere mod) hier dan ook even op wijzen om zodoende te zorgen dat de loosheid niet de overhand gaat krijgen. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Maar dat leidt tot meer loosheid ;)
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    En dan voel jij je altijd geroepen.
     
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Goed zal ik de 1e dan maar weer zijn... :{

    Vind het zelf ook wel wazig dat als landen militairen sturen (waaronder Nederland) en de militairen dan eindelijk opereren, de militairen zo gauw mogelijk terug willen zodra er kogels in de buurt komen. Zag je ook in het begin van de kwestie Irak, militairen wisten niet hoe snel ze naar huis wilden toen het daar gevaarlijker werd.

    Ok ik snap het helemaal en heb er ook het volle bergip voor dat je zodra het gevaarlijk is het liefst naar huis wil gaan, maar aan de andere kant van het blaadje, je hebt ervoor gekozen om in het leger te gaan, accepteer dat risico dan ook... Je bent niet voor niks militair... Of zie ik dit verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zijn over het algemeen niet de militairen die (hardop iig) roepen dat ze zo snel mogelijk naar huis willen, het is het thuisfront dat dat doet. Dat is ook logisch, die hebben niks met het leger te maken, maar wel met Pietje hun zoon, broer of vriend.
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    idd, denk je dat zij zich in willen houden? Ze hebben nu orders om bij een aanval mximaal lood in het voorfront te geven en terug te trekken. En ik heb gezien wat voor een speeltjes ze hebben....dat lukt ook aardig. Wat ik nu ga zeggen klnkt bizar voor een burger, maar het liefst gaan die jongens hun vijhand achterna en maken het klusje af. Wanneer het gevaarlijk wordt willen ze niet weg. Ze willen alleen niet die idiote regelementen opgelegd in Den Haag, maar de vrije hand, veel kogels en goede intel.

    Af en toe heb ik ook het idee dat die parlementsleden net zo strikt zijn als de arbo...maar dan op een militair in dienst. De regelementen die worden opgelegd brengen hun eigen veiligheid soms gewoon in gevaar. Ik noem het aanmoedigen van videocamer's ter bewijs dat ze werden beschoten ipv dat ze zelf de aanval startte. Als ik patrouille zou lopen had ik graag ieder moment mijn vinger op de trekker voor wanneer het loos zou gaan.
     

Deel Deze Pagina