1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

lekkere reacties krijg je hier.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SyKeS1, 30 apr 2004.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt idd, kijk nu merk ik dus op dat ik in dit opzicht een verkeerde zienswijze had... BEst handig die topics zo! :)

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind dat die Militairen daar gewoon moeten blijven. Het is immers zo dat we alleen maar beroepsmilitairen hebben en die weten bij aanmelding dat ze uitgezonden kunnen worden.

Dat Nederland militaire steun biedt in Irak vind ik echter niet terecht. Dankbaarheid voor Amerika's inzet in WO2 is geen argument om Amerika in zjn egocentrische daden te steunen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2004
  3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ja maar om daar weer in te gaan...ik vind de daden van Amerika alles behalve egocentrisch. De redenen waarom ze het deden vond ik wazig, maar ik ben blij dat ze er zijn. En met mij veel Irakezen en natuurlijk veel Irakezen niet, maar aangezien dat vaak aanhangers van Sadam waren interesseert mij dat minder. Mensen die kennis hebben van zijn daden en hem steunen staan nou eenmaal niet op mijn vriendenlijstje.

Edit: Met kennis bedoel ik dan ook zijn wrede martelingen, moorden en het aanzetten tot haat jegens zon btje alles wat geen moslimbroeder is en in Irak woont.

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  4. TheWalrus

TheWalrus Guest

<Al Sahaf Mode On>
    Saddams etnische zuiveringen waren geheel terecht. Sterker nog Saddam is ene held, en hij leeft en neemt irak volgend jaar weer over.
    <Al Sahaf mode off>

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat laatste zal gelukkig niet meer gebeuren... En idd het is triets maar groot deel van zijn aanhangers zijn gewoon gebrainwashed en zien geheel over al zijn absurde daden heen of zien dit als gerechtvaardigt. :{

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is puur uit angst. Die mensen denken mijns inziens nog steeds dat die kerel elk moment de macht terug gaat grijpen en dat de ongelovigen dan de spreekwoordelijke löl zijn.

Deel Deze Pagina