1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Leraar in hoofd geschoten: zwaargewond overgebracht naar ziekenhuis.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door LifeLongGamer, 13 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PromoStyle

PromoStyle Guest

tis een MAROKKAAN, En nee, ik ben geen racsist, ik vind sommige rassen gewoon liever dan de ander, thats all

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Niet me grap jatten he..potjandeurie ;)

3. PromoStyle

PromoStyle Guest

-en de Nederlandse regering doet er dus ook weer niets aan:confused:-

Idd, een man van 72 moet de gevangenis in omdat ie een turk heeft doodgeschoten die zn zaak overviel met 4 anderen.

Die hele kut regering doet er niks tegen. Ze wonen allemaal lekker in zon kak dorpje waar geen buitelanders wonen dus die denken: Zolang ik hier goed woon kan het me geen fuck schelen. Vieze geldwolven. De Nederlanders moeten overal voor opdraaien, OVERAL. Laat die kutbuitelanders is een x boeten GVD!

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het met je eens maar je kunt het op een andere manier zeggen, of niet zeggen.
    Dit is onaanvaardbaar! maarja Khoop dat de Nederlandse regering er iets aan doet.
    Er zijn ook goeie marrokanen en Turken, maar sinds xboxworld.nl geen rasisme toestaat ga ik mij daar ook niet verder over uitspreken. Btw ik ben geen zware rasist; zo lang ze zich aanpassen is het goed. En zo zijn ze slecht bezig de buitenlanders.
    De buitenlanders hebben inderdaad hun AEL die hun altijd ondersteunt, en als de rechter beslist om ze een zware straf te geven komen ze allemaal buiten, paspoort ofniet) en beginnen te roepen, Rasist!

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik woon dus in een dorp van 20.000 inwoners en ik kan geeneens veilig over straat lopen klotelui! en al die lui van die zogenaamde "rampen" komen hier naar toe.. pff.. onzin! stuur ze terug! en al die asielzoekerscentrums moeten gewoon plat! en laat ze niet meer ons land binnen komen! ik snap dus de Nederlandse regering totaal niet, maar van alle overvallen in Rotterdam is meer als 80% door buitenlanders gedaan!

DIT KAN NIET ZO DOORGAAN!

WIJ, HET NEDERLANDSE VOLK, MOETEN OPSTAAN!
    IN DEZE MOEILIJKE, HARDE TIJDEN,
    EN ALLE BUITENLANDERS VERDRIJVEN!

Ik heb gesproken!

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dit klinkt misschien hard, maar ik ben heus geen racist!

Dat jullie dat maar even weten.

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is zwaar kut als dat zo is, dan komen deze culturen weer negatief in het nieuws.

Dit is zekers wel een zeer rasistische opmerking, vooral dat stukje van: Wij, het Ned. volk moeten opstaan, belachelijk!|:-

8. THA MATRIX

THA MATRIX De Meneer

Leuk Bevonden:
    0
    geen vooroordelen...maar die *** MAROKKAANEN moeten kappen... een vooroordeel is dat je oordeelt voor er iets gebeurt...maar het is bewezen dat ze kein hersen inhoud hebben maar wel een magezijn met inhoud...nou ben benieuwd wat voor staf hij krijgt...vast het plein aan vegen voordat zijn broers er zich mee gaan bemoeien...FUCKERS

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat we op dit moment beter de topic titel kunnen veranderen want dit gaat niet meer over die leraar maar over iets héél anders...

10. PromoStyle

PromoStyle Guest

hoeveel % van de criminelen in nederland zijn ECHT nederlands??? hoeveel % ook weer, nou?? zeg t dan?!

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    wuahah THA MATRIX!! met jou kan ik praten! haha vette quote van dat magezijn!

12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad

Neee! dat is gewoon dom denken!
    En dat ga je merken als je niet meer op deze site mag!

13. THA MATRIX

THA MATRIX De Meneer

Leuk Bevonden:
    0
    damn...ken genoeg buitenlanders die wel normaal kunnen doen...daarom moet zijn familie ook in opstand komen en hem verbannen uit zijn familie...FUCKERS

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Precies er zijner genoeg die wel gewoon kunnen doen, maar Nederlanders zitten ook niet altijd goed.

15. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals door velen gezegd hierboven: Ik wordt hier echt k*ankerziek van ! En dat de 'gamebiz' de schuld zal krijgen, mja, dat maakt mij niet zo heel veel uit (tenzij we net als Duitsland zoiets krijgen), maar het feit dat het weer een buitenlander is! OK, ik zeg niet dat alle Nederlanders even goed/braaf zijn, maar het wordt de laatste tijd wel heel erg! Ik weet niet of mensen dit in de krant hebben gelezen, maar (bij ons) in Tilburg is een paar maanden terug een jongen neergestoken (:'-() door een een groep buitenlanders (antillianen in dit geval, maar dat doet er nu niet toe). Deze jongen was gewoon met een paar vrienden aan het stappen, en plots staat er een groep buitenlanders voor zijn neus. Hij was de ongelukkige, en waarom ? waarom moet dit ? Deze jongen was een zeer goede kennis van een vriend van mij! Het was gewoon zo; de jongens liepen gewoon naar huis, staan er in 1x een aantal buitenlanders voor hun neus, en 1tje pakt zijn mes en steekt die jongen neer. En dan vraag ik me echt af: Waarom komen al die buitenlanders hier? Om elkaar kapot te maken ? |:-

Ik heb gesproken :cool:

NB: Er zijn natuurlijk ook aardige buitenlanders ! Niet allemaal zijn ze zo... geweldadig! En nee, ik ben GEEN RACIST !!

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ach, dat van dat wij nederlandse volk etc. dat stukje kwam regelrecht uit een film maar dan met een andere tekst, maar echt menen doe ik het op zich niet, want ik ken genoeg buitenlanders die vet aardig zijn!

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En als je dit zegt en je vindt jezelf geen racist...... :'-( :mad:

18. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Maar waarom wordt het begrip allochtoon nou meteen weer naar boven gebracht.. Wat heeft dat er nu mee te maken? Er is iemand doodgeschoten het blijkt een Nederlander te zijn, krijg je dit soort reacties ook toch niet! Het is trouwens niet eens zeker dus hoe kun je dat nou beweren?

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    maar ik blijf erbij dat er wel veel buitenlanders fout zitten.. zelfs te veel!

20. PromoStyle

PromoStyle Guest

START THE WAR
    CAUSE WE ARE ON THE FLOOR
    ITS NEVER SEEN BEFORE
    ARMY OF HARDCORE

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina