Zoals door velen gezegd hierboven: Ik wordt hier echt k*ankerziek van ! En dat de 'gamebiz' de schuld zal krijgen, mja, dat maakt mij niet zo heel veel uit (tenzij we net als Duitsland zoiets krijgen), maar het feit dat het weer een buitenlander is! OK, ik zeg niet dat alle Nederlanders even goed/braaf zijn, maar het wordt de laatste tijd wel heel erg! Ik weet niet of mensen dit in de krant hebben gelezen, maar (bij ons) in Tilburg is een paar maanden terug een jongen neergestoken () door een een groep buitenlanders (antillianen in dit geval, maar dat doet er nu niet toe). Deze jongen was gewoon met een paar vrienden aan het stappen, en plots staat er een groep buitenlanders voor zijn neus. Hij was de ongelukkige, en waarom ? waarom moet dit ? Deze jongen was een zeer goede kennis van een vriend van mij! Het was gewoon zo; de jongens liepen gewoon naar huis, staan er in 1x een aantal buitenlanders voor hun neus, en 1tje pakt zijn mes en steekt die jongen neer. En dan vraag ik me echt af: Waarom komen al die buitenlanders hier? Om elkaar kapot te maken ?
Ik heb gesproken
NB: Er zijn natuurlijk ook aardige buitenlanders ! Niet allemaal zijn ze zo... geweldadig! En nee, ik ben GEEN RACIST !!
Laatst bewerkt: 13 jan 2004