1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Leraar in hoofd geschoten: zwaargewond overgebracht naar ziekenhuis.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door LifeLongGamer, 13 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DIT KAN NIET ZO DOORGAAN!

WIJ, HET NEDERLANDSE VOLK, MOETEN OPSTAAN!
    IN DEZE MOEILIJKE, HARDE TIJDEN,
    EN ALLE BUITENLANDERS VERDRIJVEN!

Ik heb gesproken!

Ga de politiek in.

Er zit iets drastisch verkeerd bij de laatste generatie Marokkanen.

Gaan we Amerikaanse taferelen tegemoet, door de detectiepoort naar je klaslokaal.

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik vind dit heel erg triest, en dit heeft ook echt niets met eer te maken......en zeker niets met het vmbo (wat ik hier ook veel lees). Dit had mij ook kunnen gebeuren...ik ben het ook niet altijd eens met een leerling, maar dit is nooit op persoonlijk vlak. Ik denk af en toe wel eens dat leerlingen denken dat ik 's ochtends op sta en het eerste wat ik denk: wie zal ik nou weer een oor aannaaien. Voor hun is school bijna 100% van hun leven, zestaan er vaak niet eens bij stil dat ik een leven naast de school heb.....ik kom thuis en ik ga naar vrienden toe die mijn school niet eens kennen of kruip voor mijn Xbox.

mensen nemen het recht steeds meer in eigen handen, ook hier:

heeft totaal geen zin.....

Ik weet dat het een puinhoop is met de culturen, maar geweld met geweld vergelden heeft echt geen zin....zo'n gast moeten ze opsluiten met TBS. De doodstraf is tegen al mijn principes.

Ik heb het hier echt een beetje moeilijk mee, en ik hoop dat ik dit nooit in mijn leven hoef mee te maken.

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    haha dat zie ik als een compliment;)

4. THA MATRIX

THA MATRIX De Meneer

Leuk Bevonden:
    0
    MCred...doe ff sneu... is het je nu nog niet opgevallen dat er VEEL allochtonen zijn die hier fraking crimineel zijn??? moet je niet zo doen van "een allochtooon..wat heeft dat er mee te maken" er we zeggen toch ook niet dat als het een nederlander was het minder erg was???

Nederland is gewoon zat dat zij ons land opfucken....dat is een feit...check die zetels die de LPF kreeg de eerst verkiezing....

Ik ben bang dat als Jan Maat nu nog een partij had dat er veel mensen op gingen stemmen... en dat betreur ik...Ik heb zelf buitenlanders in mijn familie...hele aardige mensen...

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Er zit bij jou ook een draadje los geloof ik....:{

6. THA MATRIX

THA MATRIX De Meneer

Leuk Bevonden:
    0
    Hier maken veel NEO-NAZI gebruik van om hun onnozele leuzen uit te schreeuwen...Jammer

7. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al veel gehoord over leraren die in elkaar worden geramd ofzo, maar dit heb ik nog nooit gehoord!
    Ik heb juist (hier in België) naar het nieuws gekeken en dit incident was het hoofdnieuws!
    Ik vind dat het allemaal te ver gaat: een jongen van 17 die de onderdirecteur van 49 neerschiet in het hoofd!
    Het schijnt dat de man nog altijd in levensgevaar is...
    Ik hoop dat hij snel weer beter wordt en dat de politie die jongen kunnen oppakken!

8. PromoStyle

PromoStyle Guest

kut marokkanen

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom haal je het gedeelte ga de politiek in weg uit stukje.
    Dat heet geloof ik verdraaiing van woorden.

Ik geloof dat jij iets mankeerd als je tekstjes naar jouw hand gaat zetten.

Bij ga de politiek in moet je dus even nadenken.

Wou jij beweren dat er geen Marokkanen problemathiek is.
    dat is een goeie, af en toe moet je ook uit dat konijnenhol komen hoor.

Wederom ben je persoonlijk beledigend zonder reden trouwens.

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    shd? ik snap je even niet meer, voor wie was deze reactie hierboven bedoeld?

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik vind dat xboxgangsta veels te ver, hij mag best zijn mening uite maar neit zo als nu.

Maar ontopic: Maar zon iemand die moet gewoon naar een psygische inrichting (of hoe je dat ook schrijft) en hoe komt hij en die gun, is tog ook neit normaal...zoiets kan gewoonm neit, ze moeten gewoon wat meer maatregelingen nemen tegen de allochtonen die ze neit kuinnen gedragen...en wat weeten instellen voordat ze het land inkomen ebn dergelijk.....maar we dwalen af van onderwerp

zoiets is natuurlijk niet normaal een jongen schiet een leraar neer!!

12. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst wil ik het zeker niet goed praten, in tegendeel: het is verschrikkelijk wat er gebeurt is.

Maar of hij 'meteen' iemand heeft neergeschoten weten we niet. Misschien is er wel een maanden cq. jaren lange ruzie aan vooraf gegaan.

Ik heb ook wel eens een tijd ruzie gehad met een leraar, en heb ook wel eens zitten hopen dat hij onder een trein zou komen.

Maar tussen hopen en uitvoeren zit gelukkig een heel groot verschil....

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb 1 vraag, was die gast buitenlander? ik zou er niet van opkijken.

14. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kon er gewoon op wachten dat zoiets ging gebeuren. Mijn moeder is lerares op het terra college in den haag aan het vmbo. Gelukkig wel in een andere vestiging. Bij haar is een tijd geleden een lerares neergestoken. Van de meeste klassen die ze heeft is 95% allochtoon en van sommige klassen 100%. Als je dan zo'n lijstje foto's ziet van kinderen die er in die klas zitten dan haalt dat echt het bloed onder je nagels vandaan. Je kon er dus gewoon op wachten. Dit heeft ook totaal niks te maken met de jeugd die verandert, maar met buitenlanders die de boel ook hier verzieken.

En wat nog het aller ergste is, is die kinderen die geinterviewd werden. Ten eerste totaal geen emotie, het boeit ze allemaal niks en ten tweede dat er van die k*nkermarokkaantjes achter irritant lopen te doen in de camera en de grootste lol hebben. Laat die alsjeblieft oprotten terug naar marokko. Dat zijn geen Nederlanders. Ze mogen dan wel hier geboren zijn maar ze hebben het recht niet om als Nederlander betiteld te worden en ze zouden al helemaal niet het recht mogen hebben een Nederlands paspoort te bezitten. Het zijn niet-geintegreerde overlast veroorzakende irritante kansloze kutmarokkanen. Dit was even voor de debielen die zouden zeggen: Maar het zijn ook Nederlanders hoor! Nee dat zijn ze niet en daar hebben ze zelf voor gekozen.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens jongens jongens, hoe kan dit in godsnaam weer verzanden in een discriminerend topic? De persoon die vuurwapens hanteert in een school is ziek, maar de persoon die zonder enig verstand daarop conclusie's gaat trekken is misschien nog wel vele malen gevaarlijker...

Ik ga even het topic opschonen, kijken waar en door wie er kwaad is gedaan en hoe ik die personen daar op wijzen kan. Hold your horses, want het topic gaat totdat ik het heb opgeschoont even op slot.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit topic blíjft ook op slot, de vervuiling is namelijk zo ontzettend erg dat ik niet eens tijd ga steken in het opruimen van andermans rommel. De grote overtreders horen nog van me per email. Ik start een nieuw topic waarin we proberen er met verstand over te praten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina