1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

leven en dood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gaming4ever, 14 apr 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je dat bij mij of bij mijn (klein)kinderen durft te doen bel ik de ghostbusters.

2. waarom

waarom Guest

ja, maar voor eeuwig?? :confused:

en je kan je dan ook niet meer rukken :eek: :'-(

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt je leven opeens zinvol als je in de hemel of hel terecht komt??? maakt in principe geen verschil, ik geloof er trouwens ook niet in

nog iets, als je niets ziet, zie je dus wel zwart, want zwart komt door een gebrek aan licht:cool: }:]

4. waarom

waarom Guest

ja maar je kan niet zien, dus je ziet ook geen zwart (want er is geen zien :D )

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je niets kan zien, zie je niets en niets heeft de kleur zwart.

6. waarom

waarom Guest

niets heeft geen kleur...

een kleur is IETS... zwart is een kleur, dus ook geen zwart...
    of redeneer ik nou fout? :)

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zwart & wit zijn geen kleuren btw.

Maar als je dood gaat kom je in de hemel, of je komt in iemand anders z'n ziel terecht of het is gewoon afgelopen, finito, en je voelt, hoort, ziet en ruikt nix meer.

8. waarom

waarom Guest

dat zijn de belangrijkste dood-theorieen idd, maar het gaat erom welke je denkt dat waar is :+

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Die dat het gewoon finito is is volgens mij juist.
    Het klinkt nu eenmaal logisch dat het gedaan is als je dood gaat.

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als je niets ziet is het dus zwart, want dan kun je net zo goed je ogen dicht doen, maakt geen verschil, waarom denk je dat t snachts zwart wordt, en niet oranje, juist....geen licht = geen zicht = zwart

11. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, zonder licht wordt er ook geen licht vanaf je enig voorwerp in je ogen teruggekaatst dus je ziet zwart.
    Maar ff ontopic:

Ik denk dat je in een paradijs komt, vind ik wel fijn id. Lijkt me nogal lullig als het opeens over is

Deel Deze Pagina