1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

liedje: zinloos

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo nerd, 17 okt 2004.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik denk niet dat iemand voor zinloos geweld kan zijn, mensen die dat zijn, zijn of gek in hun kop of weten niet wat ze zeggen, of allebei natuurlijk.

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Denk het niet, alle beats van de nummers op Supervisie en Straatremixes [1/2/3] zijn geripped :p. Maar ik vind het wel een mooi nummer, alhoewel die clip er wel eerder mocht komen, nummer is al langer dan een jaartje oud :).

3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

ja dat kan je wel zeggen maar als je er aan doet ben je er dan niet voor ?

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat ligt er nou eenmaal aan. Soms trapt iemand, iemand anders in elkaar maar dan is ie zo dronken, gek o.i.d. dat ie helemaal niet weet waar hij mee bezig is, en er dan later ongeloofelijk van baalt.

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Zo mooi.. Normaal hou ik niet zo van Nederlandse rap. Maar deze.. Mooie clip ook.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jammer dat die beat niet een originele is, dat maakt het nummer toch een stuk minder origineel. Iemand die het origineel kent?

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het wel een aardig nummer, niet super geweldig, maar zeker niet slecht. Maar ik vind de clip wel heel cool. Ik vind het ook een goede zaak dat ze hier een nummer over maken.

8. nielsi

nielsi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het weet hoor maar alle winst die ze maken met dit nummer gaat naar een goed doel. Dus ga niet lopen dat ze het doen om bekend te worden. Dat zijn ze namelijk al.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een goed nummer maar die lange frans is echt een knaas.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Uit het geheugen ff op de piano geprobeerd, best standaard eigenlijk, maar wel leuk bedacht. Vooral dat kleine riedelstje geeft het en quasi klassiek geluid. Bovendien is het geluid gewoon heel brede, dat bedoel ik met niet nederlands, duidelijk bass, geen rotzooigeluid.

Ik heb de tekst wat beter geluisterd maar ik vind een rapper als Extince of Brainpower een stuk intellectueler, de tekst is wat dat betreft heerlijk begrijpelijk maar ook een beetje erg Hazes achtig. Ik heb wel iets met wereldverbeter teksten maar veelal halen ze niks uit.

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk edit Ocrist :)

ik heb hem nog niet gehoord; dus ik ga ook rennend naar de winkel als een gek, en betaalde er snel 5 euro voor.

12. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Lange frans en baas b die namen al zijn al te stom voor woorden!(duure taal :) ) Doe mij maar Brainpower en/met/of ADHD, Dat klink een stuk beter.

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmz ik weet niet hoor maar Tigerstyle praat over mensen als Mos Def enz en is een misschien wat minder bekende artiest voor het massa publiek maar als je echt van hip-hop houdt dan ken je hem wel. Wat ik wil zeggen is dat je niet alleen de mensen die de massa volgen uitscheld maar ook de mensen die er echt van houden. He Tigerstyle je heb wel een goede smaak ;).

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Black on Both Sides van Mos Def is zeker een sterk album. Werd alleen stil na die album van em. Hij heeft nu weer een nieuwe album, maar heb gehoord dat ie niet zo best is.

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

De straatremixes zijn idd gestolen beats... Maar het album Supervisie (wat ik al 3/4 jaar in de kast heb liggen) Zijn de beat's orgineel.
    Ik vind D-men Wel dope gozers Ze maken leuke liedjes.
    En de straatremixes zijn cker wel goed

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nederhop technisch vind ik het maar een heel matig nummer.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ADHD= Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Dopeness
    nee die naam is niet stom :cool:

18. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een mooi nummer
    ten eerste: het gaat tenminste ergens over en niet over diamanten en feesten zoals die snoop dog en 50 cent enzo over rappen want da vind ik egt klote
    ten tweede: je kan het goed verstaan want het is nederlands dus je weet wat ze zeggen
    ten derde: het zijn wel relaxte teksten

19. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo ZINLOOS geweld?

Als ik me kut voel.....
    En ik sla een willekeurig iemand in mekaar...
    En ik voel me daarna beter!!!

Dan is er toch helemaal geen sprake meer van ZINLOOS geweld?

;) , Voor alle duidelijkhied, was een geintje van Theo Maassen, ik dacht mischien wel leuk omdat hier ff........................ laat trouwens maar :{

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dat laatste is geen argument maar een mening. Dat het ergens over gata is waar, maar dan kun je vragen hoe oprecht het is en in hoeverre een dergelijek tekst zoden aan de dijk zet. Ten slotte hoeft een Engelse tekst niet minder duidelijk te zijn dan een nederlandse.

Deel Deze Pagina