Er was ooit in een klein kikkerlandje een jongen genaamd Sander.... zo begint mijn verhaal, een tijd waarin ik een fulltime Xbox Gruppie verslaafd raak aan het stukje Microsoft techniek. Ik was voordurend op het
Forum te vinden om op de hoogte te blijven van de nieuwste speculatities omtrent de Xbox. Dagen, Weken, Maanden voordat de
Xbox Magazine in de schappen lag hevtig aan het fantaseren over de inhoud, reviews, previews, interviews en het laatste nieuws. Het liefst had ik er een goed gevulde
Ppower Unlimted bij, om mijn een goede nachtrust te bieden want na een dag vol Xboxen, surfen en fantaseren kon ik lekker in bed eens aandacht besteden aan de Xbox tijdschriften.
Zoals ik al zei moest er wel voldoende aan het Xboxen zelf gewerkt worden en ik begon er een soort wedstrijdje van te maken,
gemiddeld gamede ik 2-3 uur per dag en in het weekend kon dit wel eens oploppen tot laat in de avond waarna me ouders geergerd de volgende ochtend uit bed stapten omdat ze ziekelijk werden getijsterd door het geluid van scheurende Auto's, het knallen van pistolen en het geschreeuw van overhoop geknalde Aliens.
Inmiddels werd het uitbreiden van m'n
Collectie ook belangrijk want je moet immers op het internet kunnen imponeren met je handeltje, 26 Games, dat was het hoogste aantal games dat ik in mijn
verzameling aantrof.
Jah ik was een trotse Xbox bezitter, trots op m'n verzameling, op m'n kennis en m'n tijdschriften want jah ik was een
Xbox Gruppie! Maar mijn tocht naar de
Ultime Xbox Gamer was nog niet volbracht, en nadat ik in aanraking kwam met (een site die niet genoemd mag worden) begon ik lekker aan de slag te gaan met het schrijven van
Reviews, Beleiden, Policy's en nog meer crap. Al snel gepromoveerd tot Administrator maak het Forum (On)veilig. M'n geluk kan niet meer op als na 3 maanden lidmaatschap op XBW eindelijk toegelaten wordt tot de Green Mile, en het handeltje op Xbazar begint inmiddels al lekker te lopen. 40 Deals inmiddels verder en een stuk of 35 Xbox Games heb ik een
goede reputatie!
Maar dan begint het plotseling allemaal te zinnen: "What the FUCK is hier nou zo Cool aan?" Het antwoord: "Helemaal niks!"
- Het is helemaal niet leuk als je heel veel Xbox Games hebt die je toch niet speelt....
- Alleen maar games willen kopen als het Non Classics zijn, want oeuw, dat maakt uit zo'n hoesje?
- 10 euro kunnen besparen als je een game zonder hoesje koopt en het vervolgens afwijzen omdat je graag het hoesje wilt.
- Wanhopig wachten op de volgende XBM...
- De hele dag achter een of ander Xbox Forum verveeld interessant doen!
- Administratortje spelen op een eigen/onbekende site!
Sjit, wat ben ik een
NERD, afgesloten van de buiten wereld, lekker Sociaal zo'n Xbox Gruppie! Dus ik verkoop m'n Games, lees alleen nog maar de XBM omdat het gewoon leuk is, en niet omdat je vervolgens op het internet kan mee praten over de geruchten en feiten, gewoon XBOX Classics hebben en Kappen met Admintje spelen...
Wanneer begon het te zinnen? Toen ik de XBM leeste want jah wat is dat toch eigenlijk triest, evenals de PU, en blad dat erover praat dat ze wel een lekkere vakantie op het einland van Zack willen doorbrengen, met de DOAX meiden... En Poll op deze Site die vraagt welke DOAX Chick jij het lekkeste vindt? Kom op het is een computer spelletje...
Een PU die een Artiekel schrijft over de lekkerste Gamebabes uit de history, en er op geilt notabene!

:{ En er worden nog 4 blz. aan besteed ook, en jah ik leeste deze rommel, terwijl het eigenlijk heel, heel, heel triest is!
Waanzin! Dat is het, ik bedoel ik was nog jong, wat ik tevens nog steeds ben maar het is allemaal maar een beetje triest, fantaseren over als je oud bent en je alle Games kan kopen

Maar dat het allemaal nog maar meviel bewezen enkele XboxWorld bezoekers wel....
- In het bezit zijn van een: Xbox, PSII, GameCube, Atari, (S)NES, Jaguar, Nintendo 64... en nog meer van die retro troep!
- In het bezit zijn van 100 Games (en hoeveel speel je er daadwerkelijk nou?)
- Posters boven je bed hangen van je favoriete Gameheld
- MSN namen vol Xbox troep...
Ben je dan niet een beetje ziek bezig? Is dat niet gewoon abnormaal te noemen? Het is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig maar dan heb je toch geen leven meer, 100 Games pfff... Wat een grap! En dan die
MSN namen zoals:
Maandag Avond LAN bij mij thuis, HALO II LE gepreorderd!!!! - [Fable knight]
Ga even kijken en ondek dat het eigenlijk best wel volstrekt dom is, inmiddels ben ik afgekicked om het maar zo te noemen, want 4 games zijn nog in me bezit, en de
Xbox ligt practische weg te stoffen.... Wat ik niet met deze topic wil zeggen is dat je een NERD bent, een sukkel, lelijk, en niet in de smaak valt bij de meisjes... Maar dat het eigenlijk allemaal best triest en een beetje Dom is, ik wil niet terug kijken naar een pasfoto en zeggen: "Jezus wat was ik daar een mafkees!" en als ik nu terug kijk, 1 jaar later vindt ik mezelf best DOM!

Maar jah dat is mijn mening, zijn er nog meer mensen met zo'n verhaal en neem dit alles niet al te letterlijk, ik probeer duidelijk te maken dat dit eigenlijk best absurt is, vinden jullie dit ook iets te ver gaan dit soort Xbox Liefde? :{
Laat het in de topic weten!
Klik om te vergroten...