1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lijdt Nederlandstalige muziek meer af?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Biscuitje, 19 jun 2003.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb dat relatief weinig, puur omdat ik geen muziek aanzet als ik aan mijn huiswerk ga. Ik moet dan echt in pure stilte werken, want ik heb een hele slechte concentratie die ik zo kwijt ben.

Of nederlands muziek zo slecht is? Nah, Bløf, Doe maar, de kast en van Dik Hout is wel goede muziek hoor. Ik vind nu trouwens wel dat liedje van Bløf samen met de Counting Crows wel goed, zulke muziek vind ik toch echt wel mooi.

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nederlandstalige muziek is zeker volwaardige muziek. Acda en de Munnik hebben best leuke melodietjes, maar ik vind die stem van thomas Acda echt rampzalig, en hun liedjes worden de laatste tijd in mijn ogen alleen maar minder. De CD Acda en De Munnik is in mij ogen wel briljant. Blof maakt gewoon gelikte goede muziek, en een artiest als Boudewijn de Groot wil ik niet afdoen als geen muziek. En wat dacht je van Doe maar?

Nederlandse muziek geen muziek noemen geeft blijk van slappe stoerdoenerij.

3. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn probleem is als ik een nummer maar 1 keer hoor ken ik de tekst gewoon
    En de volgende keer als ik em hoor weet ik precies wat ze zeggen en dan zing ik het in me hoofd mee (of hardop O-) ) (engelstalige muziek dan he)
    en nederlands leid dus misschien nog wel meer af ja

maja dat luister ik nooit...
    wie luisterd er nou ned. talige muziek :+ }:]

en dan kan ik echt geen huiswerk meer maken

gelukkig heb ik nooit huiswerk ! 8) 8) :+

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik laat me niet aflijden (of afleiden wat is het?) door muziek, maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat niet kunnen; het ligt aan jezelf

Deel Deze Pagina