1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lijk gevonden in woonhuis Wassenaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 10 jun 2005.

1. was die buurman toevallig dan geen nazi 8)

2. :confused:

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je Israelisch?

4. De 16-jarige Micha die gisterochtend vermoord werd aangetroffen in een woning in zijn woonplaats Wassenaar is vermoord na een ruzie over een partij softdrugs. Dat zeggen jongeren uit de buurt. Belangrijkste verdachte is een man van 32 jaar, bewoner van het huis waar de vermoorde jongen werd aangetroffen. De man woonde daar samen met zijn moeder.

Justitie wilde niet ingaan op het gerucht. Evenmin werden er mededelingen gedaan over eventuele aanhoudingen. Volgens buurtjongeren had de 16-jarige Micha een flinke ruzie over een partij wiet die hij voor 2000 euro had moeten doorverkopen. Het conflict zou gisterochtend in het huis van de 32-jarige wietleverancier zijn beslecht. De jongen woonde zelf twee huizen verder in het rijtje van dertien woningen, pal langs de A44. Sinds hij vorig jaar zijn vmbo-diploma aan het plaatselijke Rijnlands Lyceum had gehaald ging hij niet meer naar school.

Aldus FOK.NL

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk, das goede info.. kzet het wel even bij de beginpost

6. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Of hij had juist teveel gezien

7. volgens mij is die bewoner van dat huis het geweest: die is nu spoorloos

8. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wicked...
    Mijn school is vlakbij Wassenaar...

9. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en????? wat bedoel je daarmee?
    och ja overal slaat de verpaupering toe he! }:]

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn de aandelen in nederland dan zo laag gezakt , O-)

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Echt bizar, ik ben zelfs een keer in Duinrell geweest....woooooooow..... 8)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    ja, dat is te bizar... Ik woon trouwens in Nederland, volgens mij ligt Wassenaar daar ook, dat is toch te bizar! 8)

13. Ik woon in Wassenaar

Dat is pas bizar

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Wat is daar bizar aan , hedde gijlie zo een eigendunk van u zelf dat jullie denken dat zoiets niet bij jullie kan gebeuren omdat je in het rijke wassenaar woont .
    Get a life kerel , ik heb toch de indruk dat jullie je echt verheven voelen tegenover de rest van nederland , en nu blijkt dat er bij jullie net zo een grote klootzakken wonen als er op een ander ook wonen. :cool:

15. En belgen zijn dom.

Althans, deze wel

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hebt gij uw eigen al eens goed bekeken in de spiegel kerel , dan pas zal je de domheid in al zijn pracht en praal kunnen bewonderen. _0/

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het niet zo eens met je gebruik van Jullie als Wassenaarders. Toegegeven, we hebben veel kakkers en mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest in Wassenaar, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat jullie wassenaarders dat allemaal vinden.

Niet dat ik het daar mee eens ben hoor.

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  18. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Net zoals iedereen die tegen stemde toch bill?

dus kan de reactie van svennies wel begrijpen. Bill noem nou niet iedereen dom die het niet met je eens is! Dat komt zo dom over! *)

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt voor een groot deel gelijk , maar je mag je niet persoonlijk aangesproken voelen kerel , mijn reprimande gaat uit naar dat deel van wassenaar waarbij bill gates1986 hoort en die zich véél beter voelen dan de rest van hun dorpsgenoten en de rest van nederland. ;)

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan is het goed ;):)

Deel Deze Pagina