1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou 't ajb maar gewoon op Pop Punk of desnoots Punk Rock...maar geen punk ;)

LP was ik na de demo eigenlijk wel een b'tje op uitgekeken...1e album nog wel gekocht

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Linkin Park roeleerd! Heb alle 3 de albums (Hybrid Theory- Reanimation- Meteora) en had zelfs aan het begin nog een hele linkin website gemaakt, maar die nu niet bepaalt meer up to date... Maar linkin maakr gewoon mooie muziek, goede afwisseling rustig/hard enz.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je trouwens (net als ik ;)) Linkin Park een b'tje te rustig vind in de stukken die hard zouden moeten zijn moet je eens Boy Sets Fire, of SR 71 en Lost Prophets ook wel, proberen...[BSF is wat mij betreft de beste band van dit moment]

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    linkin park is gewoon een boyband met gitaartjes et enige vette nummer is one step closer. En de hitkrant maar: stoere rockers enzo....bleugh, system of a down ofzo, om maar es wat te noemen, dat is metal/rock whatever, linkin park niet

5. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    dat soort reacties dien mij walgen gewoon

een boyband met gitaren? pleeze
    Busted, dat is een boyband met gitaren.
    Gewoon omdat ze superveel succes hebben met hun goeie muziek zijn ze plots commercieel en nep|:- |:-

SOAD hebben ook miljoenen CD's verkocht hoor

Ik heb respect voor iedereen die zijn eigen muzuek schrijft, dus ook robie williams enzo (hoewel ik dat superbaggere muziek vind)

Als jij denk dat je met soad alternatief bezig bent en helemaal niet mainstream doet heb je het goed mis.

Please people, wat respect voor LP ze zijn ook klein begonnen hoor

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm....ze zijn niet klein begonnen, tis een producers bandje....(sorry)

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    toch niet hoor, ze hadden eerst een andere naam, maar die was nogal bagger en toen zijn ze op de naam linkin park gekomen, ze zijn echt klein begonnen hoor

Dat gerucht deed natuurlijk de ronde toen Hybrid Theory miljoenen exemplaren had verkocht, maar ik geloof dat ze echt zijn

ik ben geen LP-fanboy, maar ik vind dat je andermans muziekkeuze moet respecteren

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook ff te kijken (wist t niet meer 100% zeker) maar volgens mij is 't idd niet zo (ohhh...leugens!!!)...maar dan wat het de andere LP (Lost Prophets) Ach...:)

(ze heette idd eerst Xero)

Dat neemt trouwens niet weg dat ik denk dat ze het meeste wel aan Don Gilmore te danken hebben ;)

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hehe idd, dat kan ik niet ontkennen

lost prophets is wel een producerband hoor, dat hebben ze zelf eens gezegd in een interview

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je, haalde ze gewoon door elkaar...(afkorting is t zelfde...dusss) Ondanks dat vink ik LP beter (haha...grappig joh |:-)

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ze wouden eerst hybrid theory heten maar omdat die naam al was bezet door een andere band hebben ze zechzelf maar Xero genoemt, later is hun naam veranderd in linkin park!

@doerak15 :p i know dat dat de cover is :cool: daar doelde ik ook op :p btw meteora rocks! IEDEREEN zou hem voor de lol eens moeten luisteren, ookal hou je niet van eerdere linkin park cd's de is namelijk net ff iets beter dan HT en in mijn ogen veel beter dan Reanimation!

12. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    hybrid theory is zeker een betere cd dan reanimation. reanimation had van mij niet eens gehoeve. eigenlijk is die cd niet van linkin park, maar van Joseph Hahn(de dj)

13. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn best wel goed

14. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eelrijk gezegt reanimation verreweg de slechtste cd :)

15. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens
    das meer techno dan rock|:-
    voor een heel ander publiek vind ik, als jullie allemaal vinden dat meteora beter is dan Hybrid theory zal ik hem toch maar eens gaan halen denk ik

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ff voor de duidelijkheid new found glory is (net als propagandi en hell is for heroes) PUNKROCK en dat is wel degelijk rock

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh plz...ga nou NFG niet met propagandi vergelijken zeg....(hoewel je het allebei onder de verzamelnaam "rock" die helemaal niets voorstelt zou kunnen zetten...)...mensen hebben niet voor niets allemaal van die rare sub-groepen gemaakt ;)

18. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon downloaden. ben er nu al op uitgekeken (na 5 dagen)

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ze wouden eerst Hybrid heten volgens mij maar toen zijn ze Linkin Park geworden, naar het plaatselijk park bij hun in de buurt (Lincoln Park ofzo) Maar Hybrid is inderdaad een band en 1 van hun nummers staat op de xbox versie van SSX Tricky. Jaja, de wereld is klein:+

20. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult er geen spijt van krijgen :cool:
    En als je wilt paar nummers wilt horen moet je ff HIER kijken, daar kun je namelijk en paar nummers beluisteren en een beetje een eerste indruk van de cd krijgen ;)

Deel Deze Pagina