1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Neej man das illegaal en je helpt de muziek wereld ermee naar de klote!

Ik hoop dat je dit niet met computer games doet? :D

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nix illigaal...om te tsjekken of je t wat vind mag 't gewoon...daarna wissen of CD kopen...

Edit: en naar de klote helpt de muziek industrie zichzelf wel...maar das een discussie voor a different time and a different place :)

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    jij misschien, anderen misschien niet

ok, ik ken NFG niet zo goed, jullie weten het beter:)
    PunkRock dus:p

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    en dat had ik dus ook met Hybrid Theory, eerst week is het goed, daarna vind ik het veeeel minder

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    sowieso met heel het linkin park concept zo. Ik wordt het iig zoo snel zat. Heb er nog even over nagedacht waarom eigenlijk, maar die conclusie was vrij wazig dus daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Ik denk dat het vooral ligt aan zijn stem en aan de constant dreunende bas (gitaar). Doe mij maar The offspring! Stuk vrolijker een beetje snelle punkrock zoals het hoort :p

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Johannus, als je een keer iets minder vrolijks, maar wel beter dan Linkin Park (imho) wil moet je Boy Sets Fire eens proberen...('t wordt door sommigen als punk rock bestempeld hoewel ik dat niet hoor, dus zit het misschien wel een b'tje in je stroming)...dit is echt mijn favo band van het moment, maar b'tje jammer dat ze zo onbekent zijn hier...vraag me een b'tje af wat andere er van vinden...(Super nummers: Rookie, After the Eulogy, The Fine Art of Falling, as skull fragments hit the wall, toy gun anthem...en alle andere nummers)...m'n favo Melodische Punk Rock (om het zo maar te noemen is Craig's Brother (jammer genoeg uit elkaar) maar zeker een aanrader als je van punkrock houdt....PM me ff als je nog andere stijlen punk rock zoekt, want ik heb een aardige collectie van onbekende bandjes die beter zijn dan de bekende (No Use, Nofx, Lagwagon etc.)

(Sorry hoor, ff 2 onbekende bandjes promoten die dat toch wel verdienen ;))

7. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ff clear-up: Ik bedoel dus niet te zeggen
    1. Dat meteora nix is voor wie dan ook
    2. Dat je muzie illi moet krijgen

Ik zeg
    1. downloade is goed want als ik de cd had gekocht was ik spijtig
    2. downloade is goed zodat je weet wat je koopt.

Aldus yony's LAWYER MODE

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    hee bedankt! ik zal ff kijken of ik het wat vind die 2 bandjes en dan laat ik het hier nog wel weten..

9. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    You iedereen dit is een aanrader voor jullie: A.F.I (of AFI)

Simpel maar "powerful". Ik raad de tracks "days of the pheonix" en "total immortal"aan, maar andere zijn ook goed. ff downloade en kijken of je het leuk vind. Doe het voor goede oude yony. :+ :D

10. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Heey grappig, Total Immortal van AFI is gecovered van Offspring of juist andersom, want The Offspring heeft ook een nr Total Immortal. De nummers lijken in ieder geval exacte copyen behalve de zang.

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    busted, zebrahead, sum41, good charlotte enz enz...neem ik al nie eens meer serieus daar stoor ik me echt aan. Een beetje stoer doen enzo...offspring heeft dat nu ook eerst niet, en limp bizkit net zo.

12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja jezus! die zang is echt raar :confused: net of het niet serieus is ofzo... iig vind ik de zang van de versie van AFI echt slecht... klinkt gewoon.... brak!

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AFI is stoer, vooral: the day god (ehm...weet niet meer precies, iets van de dag dat god vrij nam) [of heb je 't alleen over dat ene nummer :confused:]

omdat ze commercieel succesvol zijn??? (ben het trouwens wel met je eens, maar vroeg me gewoon de rede af....Sum heeft trouwens wel leuke liedjes er tussendoor zitten)

Edit: ken iemand trouwens nog brute Ska Punk bands ala Link 80 en Catch 22 (dus niet Less than Jake en zo)

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het nod steeds nie zat, linkin park 4-ever

15. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    you're Try-ing to bend tha truth lol

Naja iedereen zijn mening he

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal even duidelijk maken wat ik ervan vind, tenminste bij limp bizkit, linkin park en offspring. Op hun (oude) cd's staan veel wat hardere goeie nummers, en een paar rustige. Dan brengen ze soms eerste zo'n hard nummer uit (one step closer) die komt dan laag in de top 40 als ze geluk hebben. Dan brengen ze een wat rustiger pop-achtig liedje uit, en die krijgt een hogere notering, een hitje ofzo. En daarna gaan ze zich vastpinnen op dat soort liedjes, met een succesvolle popmuziek-formule en dan hebben ze de ballen niet meer om de rauwe liedjes uit te brengen. En dat is echt niet goed voor de fans die voor die harde muziek waren. Het geeft een beetje de indruk dat je een schoothondje van de manager bent imo. Je moet de ballen hebben om gewoon die andere liedjes uit te blijven brengen, in plaats van die brave liedjes om geld te verdienen.

17. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Offspring (ik moet ze toch een beetje verdedigen als fan) moesten ze na hun album Smash bijna gedwongen van Epitaph Records naar Columbia Records. Daardoor konden ze nooit meer de nummers uitbrengen waar ze uiteindelijk mee zijn doorgebroken. En nu komt het nieuwe album eraan en er gaan veel geruchten de ronde dat dat weer een album gaat worden ala oude stijl. Ik hoop het.
    En die laatste albums zijn echt zo slecht nog niet, ze zijn gewoon met de tijd meegegaan. Er staan wel een paar mindere nummers op, oké, maar over het algemeneen klinken ze niet echt superslecht. De meeste mensen vinden een goede band gelijk slecht als ze te commercieel worden, daar kots ik altijd van. Gun die artiesten toch wat commercieel succes na jaren ploeteren. En voorman Dexter Holland zei ooit dat ie na commercieel succes weer op het eigen pad zou gaan, daar geloof ik wel in met hun nieuwe cd. We zullen zien

(geen promotie praatje hoor}:])

18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    das precies wak bedoel, stap dan van die label af, je bent een artiest met je eigen stijl als je platenmaatschappij wat anders wil > leave. Lef tonen.

Deel Deze Pagina