1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Waar is 'Dedicated' :confused: Of staat hij niet op deze CD.. vond ik namelijk één van de beste nummers :eek:
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    *Kick

    Ik heb vandaag (of eigenlijk gister :+) Fort Minor gekocht, en ik vind hem echt _O_
    Maar ik moet er wel bij zeggen dat wanneer je een echte Linkin Park fan bent, en je deze CD eigenlijk alleen wil kopen omdat Mike Shinoda erin zit, je het niet zou moeten doen. Deze CD is namelijk 100% Hip-Hop, en er is verder niks LP's achtig aan. Wanneer je dus van rock houd zal ik deze links laten liggen. Ik ben zelf al een tijdje hip-hop fan, dus ik vind hem echt gaaf, maar je bent gewaarschuwd als pure LP fan ;)
     
  3. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    JPR, dedicated is een LPsong van 6 jaar oud, die staat dus niet op de cd. :)

    De cd, ik wou hem kopen maar ik ben de Limited Edition met DVD nog niet tegen gekomen. Welke heb jij de gewone of LE?

    Ik kan het me trouwens niet voorstellen dat iemand die van LP houdt, hier niet van houdt, gewoonweg omdat een groot deel van LP rap is. Maar goed, the rising tied top: cd, alleen dat nummer met common sense klinkt gewoontjes. Dus iedereen kopen dat kunstwerk.:cool:
     
  4. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Fort Minor CD zuigt mensen.
    En dit is een hiphop-liefhebber sprekende voor de duidelijkheid
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @THRM, ik vind Fort Minor dus echt wel heel bruut hoor.
    En dit is een hiphop-liefhebber sprekende voor de duidelijkheid.

    Anders leg je even uit wát er aan zuigt..
     
  6. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    die dude onderbouwt zijn mening nooit, weet je nou toch wel.:)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel zo, maar ik wil em toch wel graag horen :)
     
  8. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight is cool.
    Die kill kan niet echt goed rappen. Kijk alstie bij Linkin Park rapt, dan maakt dat niet zo gek veel uit, want hiphoppers luisteren over het algemeen geen Linkin Park en rockers die hebben te weinig verstand van rap om te horen of zo iemand nou een goede rapper is. En een slechte rapper moet het dan uiteindelijk van heel erg goede beats hebben en guest-appearances, nou er staan wel een aantal dope guest-appearances op natuurlijk, maar dat maakt een album overall niet dope natuurlijk. Dan komen er een aantal aardige tot dope tracks uit, maar daar blijft het bij.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    M. Shinoda is geen superrapper nee. Maar vergeleken met de CD met Jay vind ik dit stukken beter. Hij maakt wel gebruik van dope beats vind ik.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Shinoda is niet 'Da Best' nee. Maar slecht ook niet, want dat album met Jay-Z was echt vele malen slechter. Ik vind Fort Minor van The Rising Tied wel goed hoor!
    Gewoon goede muziek, en Mike Shinoda is niet de enigste die op dat album rapt/zingt.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    die cd van fort minor kickt zo hard aars!!
    de beats en de rhymes echt geweldig!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb Rising the tied nu een keer goed beluisterd en vind het album best wel tegenvallen.

    Zijn maar een paar nummer op die ik wel lekker vind (High Road,Remember the name). De rest is behoorlijk saai en eentonig.Had mij meer van de cd voorgesteld maar helaas.

    Chester komt toch ook met een soloproject? Hopelijk dat di cd wat wordt. In ieder geval wordt dat dan meer rock achtig dus dat zit wel goed :)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    No Shit :eek: Lol :+
    Is er een CD waar die wel op staat dan?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik dacht Hybrid Theory EP, weet het niet zeker. Vraag het maar aan sungod.
     
  15. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe album van soad kickt pas aars.....
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar daar gaat dit topic niet over.
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    LPU v2, die kreeg je als je in het tweede jaar lid werd van de LPU (hun officiële fanclub) en is nou dus niet meer verkrijgbaar. Daar stonden ook A.06 en voor het eerst My December op.



    mehh Mesmerize is beter, al hoewel die extended Soldier Side erg kickt. Oww wacht dit was het LP topic|:-
     
  18. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, is gewoon los nummer
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  19. Xefusioner

    Xefusioner Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    de nummers zijn te dlen .. en nog simpel ook.
    er zullen wel wat nrs van lpu etc, op mijn site staan . www.lpmedia.nl
    daar staat ook the rising tied etc
     
  20. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man... hypnotize is btr:) LP is geen thread waard:)
     

Deel Deze Pagina