1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hij is er toch gewoon online :x, mag eigelijk niet maar toch :p
     
  2. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Het echte album is nog niet gelekt hoor:{


    De nieuwe (erg beladen en politieke) clip is hier te zien.

    Ik vind hem wel aardig
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Het doet me denken aan U2, de kleding, de setting, de 'message'. Is niet perse slecht maar ik vind persoonlijk de 'oude' style wat leuker.

    Overigens is de intro geweldig maar de rest maar beetje 'saai' vergeleken met de intro. had wat harder verwacht/gehoopt. Maar goed, we hebben nog niet alle nummers gehoord, wie weet komt er nog een hoop moois voorbij.
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Op Hybrid Theory EP staat geen WTC Mix ;) Die mix is gewoon gemaakt door een fan. Er is wel een HV remix, maar kben vergeten oftie nou ook op EP stond. Hij staat wel op de Japanse edition van Hybrid Theory.
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik nou steeds wat gemist, of is de hele clip pas nét te zien? Heb alleen een kleine teaser gezien.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nu ik het nieuwe nummer, What I've Done, wat vaker geluisterd heb.
    Moet ik zeggen dat hij toch best lekker klinkt...

    Ben benieuwd naar de hele cd! :)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de nieuwe clip nog niet helemaal kunnen bekijken. Op youtube is ie verwijderd. ;(
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hij draait ook op TMF/MTV
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Volgens mij blijft de clip vanaf vandaag op youtube staan. Op 3 april zou de clip officieel uitkomen in Amerika, en aangezien het nu 4 april is zou die moeten blijven staan. Anders moet je ff blijven zoeken, elke minuut ofzo wordtie toch wel opnieuw toegevoegd.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De clip What I've Done is hier te vinden! Enjoy!

    Wel mis ik de raps van Mike Shinoda en de 'computergeluidjes' (hoe heet dat ook alweer? :p ) van Joe Hahn. Dat vond ik juist zo vet aan LP. Ook hebben ze een nieuwe logo. Als je kijkt naar het drumstel van zie je dat er op de bastrommel LP staat in een nieuwe stijl.

    Over dat ik de raps mis en 'computergeluidjes' mis, moet je 's luisteren naar bijvoorbeeld With You. Zo vét! :eek: Of Crawling, Points of Authority, Faint. Damn!
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    DJ geluidjes :9 In de nieuwe clip hoor je alleen soort van "a-a-aauww" 8)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb hun nieuwe album en ik moet zeggen, best slecht album voor zo'n tijd dat ze erover hebben gedaan, Get Through is niet om aan te horen. Eigelijk zijn er 3 nummers ( waaronder 1 bonus track 8) ) goed, vind Qwety, In This World en One Perfect Something wel aardig de rest is niet veel soeps jammergenoeg. :emo:
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb je het album op een legale manier verkregen?

    Wel jammer dit te horen, was / ben heel erg benieuwd naar het album.
    Me verwachtingen zijn in iedergeval wel wat bijgesteld. :)

    Maar Qwety staat dus wel op het album, dat is wel een bruut nummer. :cool:
     
  14. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en mensen moeten stoppen met het beoordelen van albums die niet eens uit zijn. Je hebt geen flauw idee waar je naar luisterd :x

    Maar goed, de cd staat in de pre-order en ik kan niet wachten tot hij op de mat valt. Komop, dat volk weet donders goed wat ze met hun stemmen kunnen.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    In This World en One Perfect Something staan niet eens op het album :)

    http://www.lpassociation.com/forums/showthread.php?t=24261
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Meteora had ook een bonus disc remember ;) , en daarnaast staan er 8 van de 12 nummers in die lijst al op deze versie, oftewel of je dan een goed oordeel kan vellen ik weet het nog niet zo net. :):

    @Daantjuh
    Nee je hebt gelijk ik had geen idee waar ik naar luisterde dat was het probleem gelijk ook...
     
  17. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meerdere versies gehad van het album,

    voor mij ligt dit tever van de Linkin Park af die we kennen om te geloven dat de 5 versies die rondgaan op het internet ook maar een beetje in de buurt van de retail komen. En ik wil gewoon niet geloven dat de stemmen die ik hoor van de band members zijn. Of ligt dat aan mij? Qwerty, ok. Dat is gewoon een live versie die we inmiddels allemaal kennen. Maar de rest? Nee.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het was niet slecht bedoelt, ik vond(vind) ze ook altijd goed. Maar het geen wat ik hier hoor klinkt niet als een langverwachte opvolger van Meteora, maargoed we moeten maar even afwachten nog, mischien komt het allemaal nog goed en zijn de overgebleven 4 nummers super vet! :) Heb je wel bij meerdere artiesten dat er maar een paar nummers echt tussenuit springen en de rest niet veel boeiends is. Het kan ook komen omdat ik tegenwoordig meer naar punk luister dan naar nu metal bandjes...oftewel smaakverschil.

    We wachten af! :)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Net de videoclip gezien maar ik vind What I've done zo soft. :confused: En Chester in leer met een grote zonnebril, komt bij mij over als vreemd. Maar het klinkt wel ok, daar niet van. Ik moet denk ik wennen aan dit nieuwe geluid.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat heb ik denk ik ook, het klinkt allemaal een beetje soft tot nu toe. Ik mis een nummer zoals Crawling wat nog steeds mijn persoonlijke favoriet is. Het valt me toch op dat veel bands tegenwoordig van die depressieve nummers maken, en dat de agressie/vrolijkheid er een beetje uit is. Alles is maar emotioneel naja de teksten dan... denk dat dat gewoon een periode is.
     

Deel Deze Pagina