1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: ROTK impressies

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nilamo, 23 dec 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehe, eindelijk op dat punt aanbeland! Nu zeg je eindelijk wat ik al een paar pagina's probeer duidelijk te maken (start op pagina 6).

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij vertellen wanneer de hele trilogy op dvd uitkomt, waar je deze kan preorderen en wat de prijs dan word? Want ik kan hem zelf nog niet vinden, maar misschien weten jullie het!

3. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net de film gezien...en kom met dubbele gevoelens thuis. The battles rond gondor zijn uitmuntend gedaan en dan komen we op een paar punten die door Da z zijn aangegeven; heerser van Gondor heeft veel teveel filmtijd gekregen en is heel erg kleurloos., waar leidt het verhaal van eowyn naartoe (met aragorn), Gandalf die geen passende einde heeft en Sauruman is helemaal van het doek gekickt...tis een beetje rommelig allemaal. Ook die huilende hobbits was iets te veel van het goeie en einde iets te langdradig (maar in principe wel trouw aan het boek).

Wat je errug duidelijk merkt, is dat ze in de film teveel scenes hebben weggeknipt. In deel 2 extended version bijv., zaten er toch wel belangrijke scenes bij die het verhaal duidelijker maakten. Ik denk dat het hier ook het geval is. Ik moet de film nog een keer zien om er goed over te oordelen. Opzich vind ik hem wel goed met wat nare bijsmaakjes in mn mond.

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Vergelijk jij de film met het boek?

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had peter jackson toch al van te voren gezegd dat lang niet alles het boek zou gaan volgen en dat er gewoon veel dingen werden weggelaten.

Het is gewoon een fantastische film die samen bij de vorige delen bij de mooiste film ooit op kan

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    ja hij mag het wel van tevoeren zeggen maar dan moet de film toch wel kloppen....ik vergelijk het met de boek maar ik kijk er ook losstaand tegenaan...er zijn gewoon een aantal touwtjes niet aan elkaar vastgeknoopt...maar ik ga hem wel nog een keer zien....want die gevechten vond ik toch wel spectaculair...;)

Deel Deze Pagina