Loting EK 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 30 nov 2003.

1. sneaky

sneaky Guest

euhm... dit is wel de zwaartse poule die erbij zit hoor.Ik had hier echt niet op gehoopt.Maar ik wist wel dat nederland bij duitsland in de poule kwam....

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zo, beetje para, normaal?

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat dit wel goede loting is,je kan niks zeggen over het spel van NL-elftal want een groot toernooi is toch anders dan kwalificaties.Ben wel blij met Duitsland,word wel een vette pot denk ik.En 2e ronde moet te doen zijn.

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    quotje van mn pa:

Tis idd wel opvallend dat die gasten nooit in een sterke poule starten, ik zie ze wel europees kampioen worden dit jaar.

Anyway Nederland is deze groep weer zwaar aan het onderschatten onder leiding van Dick Advocaat. De houding die nu naar buiten komt is; die tsjechen nemen we even wraak op en die duitsers o dat zijn tournooi spelers die rollen we wel even op.
    We hebben tenslotte met 6-0 gewonnen van het absolute top voetbal land schotland!!

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Letland moeten ze aankunnen denk ik, Tsjechie is te sterk voor Nederland(denk dat die het EK gaan winnen) en dan moeten ze Duitsland verslaan om door te gaan

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen lijkt vergeten dat Tjechie zich 2 jaar geleden niet kon kwalificeren ten koste van Belgie... Ongeveer dezelfde situatie als ons dus.

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Maar laten we ook niet al te positief zijn na die 6-0 tegen Schotland. Dat is echt typisch Nederlands. Het gaat eerst ongelooflijk slecht, dan winnen we een wedstrijd met 6-0 en dan is alles zeker weer goed?? Ik denk dat het geen makkie wordt tegen Duitsland en Tsjechie, en ook Letland moeten we niet gaan onderschatten. Dat hebben we al genoeg gedaan met kleine landjes ( zie Moldavie) en vergeet niet; Letland heeft wel Turkije uitgeschakeld....Maargoed ik hoop dat ze nu wel geleerd hebben zich voor elke wedstrijd te geven, en we hebben nog 4 oefenwedstrijden te gaan dus daaraan zullen we kunnen zien hoe ver we werkelijk zijn.

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie Nederland niet winnen van Tsjechie ondanks de post hierboven. Of Nedved moet geblesseerd zijn. Vergeet niet dat er bijna nog meer Ajacieden spelen bij Tsjechie dan bij het Nederlands elftal en dat is een feit waar rekening mee gehouden moet worden.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja idd. maar dat heeft te maken met het niveau van de algemene nederlandse competitie, dat hoeft niks te zeggen over de kwaliteit van het elftal, maar meer over hoe voetbal in elkaar zit. Gaat allemaal over geld. In 95 was bijna heel oranje ook bij ajax, die zijn nu allemaal weggekocht..

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk is het Nederlands elftal-en volk weer bij voorbaat al Europees Kampioen in de overschatting, maar het is toch eigenlijk ook wel weer leuk om de boel een beetje op te hitsen en te romantiseren. Zeker als je de tv-en krantenberichten hoort over het buitenland dat ons gelijk al weer betiteld tot een van de grootste favorieten voor de eindtitel. Of wat te denken van onze Oosterburen die het nu al dun door de lederhosen loopt. Ik lach me werkelijk waar kapot. Nee, wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat de in de voorrondes tot schurftige lapjeskat gedegradeerde Nederlands elftal zich met de slotwedstrijd tegen Schotland heeft herrezen tot de almachtige Hollandse Leeuw wiens indrukwekkend luide gebrul het Europese voetbalcontinent doet beven op zijn grondvesten. :+

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi toch, liever zo en dan op voorhand al uitgelachen worden. Heerlijk ook hoe Advocaat reageerde op de loting als 3e geplaatst in de groep in vergelijking met de nummer 1 en 2. Hij spreekt van een gunstige loting, terwijl tjechie en duitsland net doen alsof het niet erger had gekunt.

Deel Deze Pagina