1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lotingen Champions League

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 26 aug 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dus? ;)

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als feyenoord fan hoop ik natuurlijk dat ajax wordt uitgeschakeld en dat psv (voor het nederlandse voetbal) zo ver mogelijk komt. Objectief gezien denk ik dat psv wel door moet kunnen gaan, maar ik denk dat ajax wordt uitgeschakeld. (zelfs objectief gezien)

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie Arsenal er nog wel es in de eerste ronde uitvliegen. Verder zie ik Fenerbahce nog wel goeds doen.

Over Ajax en Psv ben ik nog niet echt zeker, die beasley vind ik trouwens een goeie voetballer (ik ben zelf ajaxcied trouwens)

4. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    groep G is denk ik de poul des doods. Anderlecht ken ik niet zo goed maar de andere 3 zijn tog wel ijzer sterk.

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    hoop gewoon dat ze allebei door gaan, vooral Ajax. vind het echt zielig dat sommige mensen zeggen (bijv The Only Ego & KevinX) dat 1 van de 2 clubs uitgeschakeld moet worden. hou ook niet van feijenoord en psv maar wil wel dat psv een ronde verder komt en dat feijenoord goed presteert in de uefa cup (net als de andere nederlands clubs daar). gaat toch op zo'n moment om het nederlands voetbal? als het Nederlands elftal speelt ben je toch ook niet voor een ander omdat er bijvoorbeeld een aantal Ajacieden inzitten?

maar ff over de pouls: Ajax gaat het zwaar krijgen, hoop dat ze gewoon de thuiswedstrijden winnen + de uitwedstrijd tegen Maccabi tel aviv. denk dat Juve eerte wordt en Ajax tweede.
    PSV heeft het iets gemakkelijk op papier, Arsenal wordt denkik eerste omdat die gewoon beter zijn en PSV kan wel tweede worden, maar panathinaikos en rosenborg zijn altijd ploegen die opeens op kunnen veren.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien ik Juventus fan ben ik heb ik er het volste vertrouwen in dat ze doorgaan. Tel Aviv moet geen probleem zijn. Als Bayern net zo speelt als vorig jaar gaan ze met 2 vingers in de neus door naar de volgende ronde. Ik schat dat ze aan Ajax nog de meeste moeite hebben. Maar dat winnen ze ook wel...

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als je tussen de haakjes leest dam zie je dat het wel beter is voor het nl voetbal :{ en ik vind het ook cool als ze het goed doen in de uefa en zo .Maar mijn hart ligt bij ajax dus als ik een club kies ik dan voor hun en dan hoop je automatische dat de rest niet goed speelt en dus uitgeschakeld word

8. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat rosenbourg en psv doorgaan.
    En ajax ligt er meteen uit

Deel Deze Pagina