1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lowlands 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 2 jun 2004.

1. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    whaha dat theo gedoe was echt te melig :D
    vandaag op amsterdam centraal hoorde je nog iedereen theo schreeuwen.

lowlands was verder echt super. Hoogtepunt voor mij was flogging molly, wat een feest!! en natuurlijk the dropkick murphys 3-)
    Ik vond alleen the white stripes erg tegenvallen, k had liever chemical brothers of nerd als afsluiter gezien.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik vond dropkick murphys toch best tegenvallen. Ik had papa roach als afsluiter en dat deden ze toch best goed vind ik. GEM vond ik ook heel verrassen goed spelen, had nog niet van ze gehoord maar ik ga toch kijken of ik ergens een cd'tje van ze kan kopen ofzo.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Pfoe... was heerlijk. Jammer van het alcoholloze bier (als je rond de 20 biertjes op hebt, en nog niks voelt is er iets mis) en het gedrang in de rijen (heb mensen echt vertrapt zien worden, wel een goede vriendin aan overgehouden :p) en dat sommige acts behoorlijk slecht waren. Zo waren the distillers echt bar slecht. Ongeinspireerd een set afdraaien, om vervolgens snel van het podium te rennen. Ook the streets waren weer ruk. Veel gezeik over die illegale the streets hoedjes, maar minder qua muziek. Voor de rest heerlijk genoten van alle bands, feestje gebouwd bij flogging molly en dropkick murphys, gemosht bij de heideroosjes en de dillinger escape plan, en zo ging het maar door. Was ace!

4. Noodles

Noodles Guest

nosh ben jij nosh van het powerweb? en zo ja hoe was the offspring :D:D:D:D

5. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn best gedaan, maar hem dronken laten worden wilde niet echt lukken O-).

Within Temptation, Papa Roach en The Offspring hebben we o.a. gezien, maar dat waren echt geweldige acts! _O_

Verder Faithless, Chemical Brothers, The Hives en meer waren ook super goed, alleen de muziek in de Alpha tent was niet altijd zo lekker afgesteld en kwam daardoor heel schel over, maar dat heeft de pret niet bederfd :).

staan wij daar op donderdag in de rij te wachten, gaan de poorten open dus wij als een gek naar de ingang rennen, sta ik daar met mn kaartje in mn handen, klaar om de controlestrook te laten afscheuren, wat doet die securityman, hij duwt met zo door naar voren naar binnen zonder mn kaartje af te scheuren :D , verder helemaal niet bij nagedacht, zitten we 's avonds bij de tent, haal ik mn kaartje uit mn zak met controlestrook eraan, had dus nog ff een geldig kaartje (heb er een foto van gemaakt :9 ), heb m daarna doorverkocht voor een vriendenprijsje aan een vriend van mn broer, zijn weekend kon niet meer stuk 8)

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  6. Noodles

Noodles Guest

offspring altijd goed he ik was bij de heineken musichall met splinter tour

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Paar minpunten dit jaar;

Geluid was vaak om niet aan te horen, galmend geluid meestal van de basgitaar. Iets wat een geluidsman op lowlands niet mag overkomen, maar heb het toch heel vaak gezien.

Beveiliging, wat een prutsers daar, soms stoppen ze echt teveel mensen in het voorvak, kijk maar naar the offspring. Daar was het in het rechtervoorvak te druk. Niet leuk meer gewoon, ik kon geen kant op. Wat dan wel weer leuk was is dat ik toch nog 2 keer over het hek kon klimmen zodat ik niet in de rij hoefde te staan voor het eerste vak van alpha :cool:

Deel Deze Pagina