1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lowlands 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 7 jun 2006.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, hetzelfde van deze kant. Prettig weekend!

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vertrek over 2 uurtjes :D
    Op vrijdag staat er geen tot nauwelijks een rij, vorig jaar kwamen vrienden van me vrijdag pas.

3. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vertrek over 1,5 uur:), kannie wachten!

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik over half uur, zelfde tijd dus :)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig weekend achter de rug :D
    Opgezwolle was voor mij het hoogtepunt, dik staan pitten daar, vlak voor het podium, geweldige sfeer tijdens dat concert :D Friggin veel mensen die totaal niet van hiphop hielden om me heen, die toch nog loos konden gaan tijdens dat concert :D

Jawat en Opposites en shit viel me de volgende dag tegen, waarschijnlijk omdat Opgezwolle zo bruut was :cool:

Verder naar Lost Prophets, wolfmother, en meer van die ongein geweest.. stond niet zo heel veel waar ik echt heen moest..

Pete Philly & Perquisite was wel erg gaaf. Wilde eigenlijk naar zowel het grote concert, als het kleine, akoestische concert in de essent award, maar het grote concert viel samen met Lost Prophets, en daar wilde een vriend van me heel graag heen, dus ik ging maar ff mee. Daarna kwam meteen pete philly in de essent tent, dus dat viel mooi samen. Was erg kort, maar die headphone sessie was echt gaaf.

Heb echt veruit het meeste tijd doorgebracht in de Essent Tent. Open Podium was erg gaaf, en de silent sessies waren een mooie, relaxe aanvulling op het programma..

De Lama's was ook geweldig :D Stond al in de rij voor de lama's met zeker 50 mensen, op het moment dat Dolf Jansen moest beginnen (wat er 2 uur voor kwam). Daar stonden we vette sfeer te maken, en toen we eindelijk het vak voor juliet in mochten, kwamen er skippyballen en strandballen het publiek in, en die bleven daar gewoon rond stuiteren.. En spreekkoren bleven maar aanzwellen, echt, de sfeer daar was geweldig :D _O_
    Ook mooi moment, tijdens de show, moordspel, we moesten de moordenaar kiezen. Iedereen in koor: "SKIPPYBAL!!" echt te droog :cool:

Ja, geweldig weekend gehad, en verrassend goed geslapen (A) Volgend jaar weer :D

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat geldt ook voor mij, net terug.
    Alles droog gehouden, ondanks de slechte voorspellingen toch aardig weer gehad, muv gister (zondag).

Het vetste wat ik heb gezien qua bands was toch wel Muse, damn wat goed.
    Stond vanaf 13.30 tm 23.30 in de Alpha. Terend op 0,5liter water.

Arctic monkeys vond ik de tegenvaller, voegde niks toe aan performance. Precies zoals op cd, geen enkele interactie met het publiek.

Matisyahu: "Hello Amsterdam". Anders ben je even een stonede malloot.

Iggy pop was ook echt super vet. Kende vrij weinig tot helemaal niets maar de show was gewoon masterlijk!

Totaal gezien:
    Bloc Party
    Iggy Pop & the Stooges
    Snow Patrol
    Lost Prophets
    Panic at the Disco
    Tiga
    Danko Jones
    Arctic Monkeys
    Muse

In vergelijking met vorig jaar wat minder bands zien spelen.

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    muse vond ik nogal tegenvallen, ik vind hun nieuwe cd echt heel slecht.

lostprophets was wel heel vet, misschien wel het vetste van het hele festival(ik stond helemaal vooraan :cool:) .

Deel Deze Pagina